Nou, het zit zo. Het had iets te maken met een verhelderend gesprek dat ik met iemand had. Dat ging over mijn opmerking dat het zondag was, met de reactie daarop dat dat nog de rest van de dag zou duren. Die reactie noemde ik een openbaring, wat goed uitkwam want het was zondag.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:29 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Avond!En als ik ergens een hekel aan heb is het wel dat men t niet even uitlegt....
![]()
Dame zou U mij willen vertellen wat U bedoelde met uw voorgaande post?
Heb respect voor uw ouderen.(tenminste daar ga ik van uit.)
quote:
slaap lekker ucciequote:Op zondag 5 januari 2014 00:29 schreef Uccie het volgende:
Ik ga ook mijn bed opzoeken, gisteren was een beetje erg laat .
Slaap lekker allemaal
1 knopjequote:Op zondag 5 januari 2014 00:34 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Uccie gevraagd want ik wist niet hoe....
Simpelere uitleg : Het was vaag en ik weet t zelf ook niet meer zo goed.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou, het zit zo. Het had iets te maken met een verhelderend gesprek dat ik met iemand had. Dat ging over mijn opmerking dat het zondag was, met de reactie daarop dat dat nog de rest van de dag zou duren. Die reactie noemde ik een openbaring, wat goed uitkwam want het was zondag.
En daarna weet ik het niet precies meer, maar toen kwam jij en gaf ik dat antwoord![]()
Ja,. maar ik dacht, misschien ben je daar niet tevreden meequote:Op zondag 5 januari 2014 00:38 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Simpelere uitleg : Het was vaag en ik weet t zelf ook niet meer zo goed.
Dan had ik waarschijnlijk door gevraagd ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja,. maar ik dacht, misschien ben je daar niet tevreden mee
Ik wist het de eerste keer ook niet hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 00:39 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Voor jou misschien maar ik had het nog nooit eerder gedaan....
Ja daarom gaf ik nu maar gelijk deze onsamenhangende uitlegquote:Op zondag 5 januari 2014 00:40 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Dan had ik waarschijnlijk door gevraagd ja.
Alles wat je weet is makkelijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wist het de eerste keer ook niet hoorMmaar het is heel makkelijk
U is een verstandig mens!quote:Op zondag 5 januari 2014 00:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daarom gaf ik nu maar gelijk deze onsamenhangende uitleg
En verhelderendquote:Op zondag 5 januari 2014 00:42 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
U is een verstandig mens!
trustequote:Op zondag 5 januari 2014 00:43 schreef rulerofdeath het volgende:
ik sluit ook maar eens af. slaap lekker voor straks
Slaap lekkerquote:Op zondag 5 januari 2014 00:43 schreef rulerofdeath het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zondag 5 januari 2014 00:43 schreef rulerofdeath het volgende:
Zijn we daar in ieder geval uitquote:
Slaap lekker ja en slaap lekkerquote:Op zondag 5 januari 2014 00:44 schreef cablegunmaster het volgende:
ja dat dus slaap lekker iedereen en ik ga ook slapen , dus iedereen ook lekker slapen enzo
Slaap lekker.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:44 schreef cablegunmaster het volgende:
ja dat dus slaap lekker iedereen en ik ga ook slapen , dus iedereen ook lekker slapen enzo
Wat een vreemde usernamequote:
quote:
eigenlijk wel jaquote:Op zondag 5 januari 2014 00:48 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Nee, die van jou is makkelijk uit te spreken.
Dan zou ik op de radio moetenquote:Op zondag 5 januari 2014 00:50 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Lukt je dat live op de radio?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |