Waarheidquote:
Meestal is Muis (MaryMouse) wel van de verzoekjes, maar die heeft vanavond een meet van een anders subforum.quote:
Heb je zo lang nodig dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
De zondag duurt nog de rest van de dag
ah, een DEF meet?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Meestal is Muis (MaryMouse) wel van de verzoekjes, maar die heeft vanavond een meet van een anders subforum.
Zie je wel, een en al meets hoor ik vandaagquote:Op zondag 5 januari 2014 00:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Meestal is Muis (MaryMouse) wel van de verzoekjes, maar die heeft vanavond een meet van een anders subforum.
Ik heb zelfs nog meer tijd nodigquote:Op zondag 5 januari 2014 00:16 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Heb je zo lang nodig dan?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ik kwam niet verder dan een verjaardagsmeetquote:Op zondag 5 januari 2014 00:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zie je wel, een en al meets hoor ik vandaag
Oh echt...ik was bijna naar de IKEA gegaan vandaag....hadden we per ongeluk gemeetquote:Op zondag 5 januari 2014 00:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zie je wel, een en al meets hoor ik vandaag
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh echt...ik was bijna naar de IKEA gegaan vandaag....hadden we per ongeluk gemeet
Ehm ja en ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vast wel. Als je van muziek en lol houdt ben je aan het juiste adres, er zit vast wel een dj bij die je smaak draait en zo niet...mooi excuss om het zelf te gaan doen
ja las het.quote:
Hoe is ie daar dan ?quote:
Nieuwe en semi-nieuwe mensen zijn altijd welkom...hoe meer zielenquote:Op zondag 5 januari 2014 00:19 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Ehm ja en ja.Draaien weet ik nog niet want ik weet niet of ik een blijvertje ben maar het klinkt allemaal wel leuk!
Hahaquote:Op zondag 5 januari 2014 00:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja las het.
Maar ik moet eerst toch maar mijn keuken wat meer op orde brengen voor ik er meer zooi in sleep.
In de OP staat alles wat je nodig hebt, mocht je ooit willen gaan draaienquote:Op zondag 5 januari 2014 00:19 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Ehm ja en ja.Draaien weet ik nog niet want ik weet niet of ik een blijvertje ben maar het klinkt allemaal wel leuk!
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:20 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]Ik ben er net en praat nu al waarheid!
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog meer tijd nodigDoor je spoiler snap ik je niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scheur ik door de brennerpas.
Maar onzin kan soms nog wel de waarheid zijnquote:Op zondag 5 januari 2014 00:20 schreef Uccie het volgende:
[..]ik ben er al een tijdje...en er komt soms onzin uit
quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:22 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maar onzin kan soms nog wel de waarheid zijn
Dat hoeft ook niet. Het is nachtquote:Op zondag 5 januari 2014 00:20 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Door je spoiler snap ik je niet...
Hoe meer sex!quote:Op zondag 5 januari 2014 00:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nieuwe en semi-nieuwe mensen zijn altijd welkom...hoe meer zielen
Kindeke tochquote:Op zondag 5 januari 2014 00:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niks te doen, dan krijg je dat. en EMOTIONELE muziek natuurlijk
Oh ik merk het al....je past hier primaquote:Op zondag 5 januari 2014 00:23 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Hoe meer sex!
Oh crap nee dat was op die andere site...
Voorlopig niet. Eerst maar even kijken of het wat is voor me.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:20 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
In de OP staat alles wat je nodig hebt, mocht je ooit willen gaan draaien
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:24 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Voorlopig niet. Eerst maar even kijken of het wat is voor me.
Bij mij vaak onzin. Dan weet je dat alvast.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:20 schreef Uccie het volgende:
[..]ik ben er al een tijdje...en er komt soms onzin uit
Mij hoor je niet klagen.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:25 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Bij mij vaak onzin. Dan weet je dat alvast.
doot henig anquote:Op zondag 5 januari 2014 00:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik ga mijn bed induiken
Welterusten voor straks en tot een volgende keer
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
Moet ik bang worden?quote:
je hoeft niet bang te worden hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 00:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet ik bang worden?
Of val ik niet meer onder vers bloed?
Slaap lekkerquote:Op zondag 5 januari 2014 00:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
Avond!quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je hoeft niet bang te worden hoor
ik heb je nog niet geproeft....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |