Nee die is echt echt amsterdamsquote:
Bloemendaalquote:
\Amsterdammerquote:
quote:
quote:
momenteel nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nog actief als presentator?
neequote:
neequote:
neequote:
neequote:
neequote:
dit dusquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
falers, jullie zitten maar namen op te noemen zo kom je dr nooit
Nu is het gewoon een kwestie van namen roepenquote:
ja en Naarden moet ik ook weten, want één van mijn vriendinnne heeft daar met half bekend nederland op school gezeten en anders haar man of ouders welquote:
nee is het nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:39 schreef WebHawk het volgende:
en ik mis mijn antwoord op de vraag of het voormalig (minder dan 5 jaar terug) publieke omroep was.
....van een talentenshow?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:39 schreef rulerofdeath het volgende:
TIP: hij heeft in een jury gezeten
quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Dan ga ik voor Jaques D'Ancona
groningenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Dan ga ik voor Jaques D'Ancona
Thank Godquote:
Ik gelukkig nooitquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja henkjan smits daar dacht ik ook aan![]()
![]()
koude douche nemen en het is weer overquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja henkjan smits daar dacht ik ook aan![]()
![]()
ik kijk dan ook veel talentenshowsquote:
Heb je wel veel bier voor nodig jaquote:
Geen tegenwind hequote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
Uccie is niet meer in te halen waarschijnlijk
Bijna, nog 1 nummerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
OH SHIT IS HET AL WEER 2015?!
neequote:
jaquote:
jaquote:
neequote:
neequote:
jaquote:
neequote:
neequote:
jaquote:
neequote:
neequote:
jaquote:
neequote:
neequote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
OH SHIT IS HET AL WEER 2015?!
neequote:
neequote:
dacht 't welquote:
volgens mij welquote:
jaquote:
jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:45 schreef ToT het volgende:
Een mannelijke zanger en presentator dus...
neequote:
jaquote:
weet ik nietquote:
quote:
En het gezicht van een verzekeringsmaatschappij?quote:
En moest hij gewoon de boot verkopen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
En het gezicht van een verzekeringsmaatschappij?
Daar dacht ik ook aanquote:
Daar dacht ik net aanquote:
dacht het welquote:
jaquote:
jaquote:
weet ik nietquote:
geen ideequote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:46 schreef ToT het volgende:
Zingt hij nog steeds? (Als in: brengt hij nog nieuw werk uit?)
jaquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:48 schreef FritsFlits het volgende:
Ik lees al de hele avond Eddy Zoey hier. Nog even en bier drinken komt ook uit
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:48 schreef FritsFlits het volgende:
Ik lees al de hele avond Eddy Zoey hier. Nog even en bier drinken komt ook uit
Is ook al geradenquote:
Ess....ik maakte een twee grapje...niemand lachtequote:
2x 3 punten achter elkaar gekregen met zo'n fiche!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
9 punten? Hoe krijg je dat voor mekaar?
Maak hem nog eensquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ess....ik maakte een twee grapje...niemand lachte
Zulke grapjes werken dan ook alleen als wij tweeėn hier zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ess....ik maakte een twee grapje...niemand lachte
Dank u!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:54 schreef rulerofdeath het volgende:
ToT gefeliciteerd
en de 0-punters heb ik even niet meegeteld, want op het laatst kwamen er zoveel binnendruppelen
Ik niet, ik ga zo ook pittenquote:
Onverantwoordquote:
quote:
The memoriesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Elke oldskool radio fokkers weten
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Elke oldskool radio fokkers weten
quote:
Ik heb erger met jou meegemaaktquote:
Voorlichting begint vroeg tegenwoordig he!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Een ding snap ik nooit, het is een kinderliedje of bedoeld voor kinderen. Wat is up met dat "jongen wat een grote PIEEEP"
Oh wow, dan heeft diegene echt wel onder een steen geleefdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Die vraag kreeg ik dus een keer serieus!Diegene wist dus ECHT niet dat dat slapen betekende!
quote:
quote:
quote:
daaromquote:
bedankt voor het luisteren en meedoenquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:00 schreef ToT het volgende:
Goed, ik ga nu toch ook maar maffen!Thx voor de toffe show weer, Meetlat!
niks te danken. jij bedanktquote:Op zondag 5 januari 2014 00:00 schreef ToT het volgende:
De hele dag nogquote:
Trustenquote:Op zondag 5 januari 2014 00:00 schreef ToT het volgende:
Dank jequote:
Echt?quote:
De niet-slapers niet?quote:
quote:
Openbaringen hier zo vroeg op de zondagquote:
Wow, ik heb vandaag (of dus gister) helemaal geen alcohol gedronken!quote:Op zondag 5 januari 2014 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nouja, in ieder geval geen kater vandaag
ja, maar slaap lekker zeggen tegen iemand met slapeloosheid is ook gemeen.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
De niet-slapers niet?![]()
Dat is ook gemeen tegenover mensen met slapeloosheid
Dat is waar. Maar zo sspecifiek de niet slapers zo eruit filteren is dat ookquote:Op zondag 5 januari 2014 00:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, maar slaap lekker zeggen tegen iemand met slapeloosheid is ook gemeen.
Nee de gene die nu niet gaan slapen zeg ik dan later ook nog slaap lekkerquote:Op zondag 5 januari 2014 00:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar zo sspecifiek de niet slapers zo eruit filteren is dat ook
Daar is het dan tenslotte weer zondag voorquote:Op zondag 5 januari 2014 00:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Openbaringen hier zo vroeg op de zondag
quote:
Nou vooruit dan.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee de gene die nu niet gaan slapen zeg ik dan later ook nog slaap lekker
Komt alles toch nog op zijn pootjes terechtquote:Op zondag 5 januari 2014 00:06 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Daar is het dan tenslotte weer zondag voor
ja, mag het?quote:
Hoi, we hebben hier verhelderende gesprekkenquote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 5 januari 2014 00:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Komt alles toch nog op zijn pootjes terecht
Hoi hoiquote:
Ja, omdat jij het bentquote:
gelukkig.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:08 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Hoi hoi
Hoe rolt het hier? Radio enzo?
Ben al eens eerder geweest hier maar das al lang geleden.
Hoi Koenquote:
quote:
Vertel! Ik heb wel wat verheldering nodig.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi, we hebben hier verhelderende gesprekken
Ik heb Ess meegesleurdquote:
Ik ben overalquote:
quote:
niks te dankenquote:
Ik ben ook eigenlijk pas sinds vanavond weer terug hierquote:Op zondag 5 januari 2014 00:08 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Hoi hoi
Hoe rolt het hier? Radio enzo?
Ben al eens eerder geweest hier maar das al lang geleden.
De zondag duurt nog de rest van de dagquote:Op zondag 5 januari 2014 00:10 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Vertel! Ik heb wel wat verheldering nodig.
Het zware DJ leven eist zijn tolquote:Op zondag 5 januari 2014 00:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
niks te danken![]()
jullie bedankt voor het luisteren/spelen.
pff, het was wel druk
ja ontzettendquote:Op zondag 5 januari 2014 00:11 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Het zware DJ leven eist zijn tol
quote:
Ja, met een leuke quizquote:
Trustenquote:
quote:
quote:
Slaap lekkerquote:
ja, dat waren weer 3 uurtjesquote:
quote:
slaap lekkerquote:
Hoi Ucciequote:
guppiequote:
oh, oké. Die heb ik nog niet eerder gehoordquote:
Vast wel. Als je van muziek en lol houdt ben je aan het juiste adres, er zit vast wel een dj bij die je smaak draait en zo niet...mooi excuss om het zelf te gaan doenquote:Op zondag 5 januari 2014 00:13 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Hoi UccieIk hoop dat ik gezellig kan bijdragen ja. Het is alleen al even terug en toen was ik hier maar heul kort.
http://www.radio49.nl/playlist.php?limit=25&letter=Aquote:Op zondag 5 januari 2014 00:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
oh, oké. Die heb ik nog niet eerder gehoord
de Radio 49 jukeboxquote:Op zondag 5 januari 2014 00:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
dat is de verzoekjes-computerquote:Op zondag 5 januari 2014 00:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja I knowquote:Op zondag 5 januari 2014 00:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.radio49.nl/playlist.php?limit=25&letter=A
Ik luister gewoon wel wat jullie aanvragen dus bedoel ikquote:Op zondag 5 januari 2014 00:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.radio49.nl/playlist.php?limit=25&letter=A
Ik snap hetquote:
Gewaagd, maar misschien houd je wel van risico.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik luister gewoon wel wat jullie aanvragen dus bedoel ik
Lekker druk is goed!quote:Op zondag 5 januari 2014 00:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik ben ook eigenlijk pas sinds vanavond weer terug hier
Maar het is wel lekker druk hier vanavond
Of je laat je verrassen door Gupquote:Op zondag 5 januari 2014 00:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik luister gewoon wel wat jullie aanvragen dus bedoel ik
Ik ben gewoon heel gewaagdquote:Op zondag 5 januari 2014 00:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewaagd, maar misschien houd je wel van risico.
Waarheidquote:
Meestal is Muis (MaryMouse) wel van de verzoekjes, maar die heeft vanavond een meet van een anders subforum.quote:
Heb je zo lang nodig dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
De zondag duurt nog de rest van de dag
ah, een DEF meet?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Meestal is Muis (MaryMouse) wel van de verzoekjes, maar die heeft vanavond een meet van een anders subforum.
Zie je wel, een en al meets hoor ik vandaagquote:Op zondag 5 januari 2014 00:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Meestal is Muis (MaryMouse) wel van de verzoekjes, maar die heeft vanavond een meet van een anders subforum.
Ik heb zelfs nog meer tijd nodigquote:Op zondag 5 januari 2014 00:16 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Heb je zo lang nodig dan?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ik kwam niet verder dan een verjaardagsmeetquote:Op zondag 5 januari 2014 00:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zie je wel, een en al meets hoor ik vandaag
Oh echt...ik was bijna naar de IKEA gegaan vandaag....hadden we per ongeluk gemeetquote:Op zondag 5 januari 2014 00:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zie je wel, een en al meets hoor ik vandaag
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh echt...ik was bijna naar de IKEA gegaan vandaag....hadden we per ongeluk gemeet
Ehm ja en ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vast wel. Als je van muziek en lol houdt ben je aan het juiste adres, er zit vast wel een dj bij die je smaak draait en zo niet...mooi excuss om het zelf te gaan doen
ja las het.quote:
Hoe is ie daar dan ?quote:
Nieuwe en semi-nieuwe mensen zijn altijd welkom...hoe meer zielenquote:Op zondag 5 januari 2014 00:19 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Ehm ja en ja.Draaien weet ik nog niet want ik weet niet of ik een blijvertje ben maar het klinkt allemaal wel leuk!
Hahaquote:Op zondag 5 januari 2014 00:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja las het.
Maar ik moet eerst toch maar mijn keuken wat meer op orde brengen voor ik er meer zooi in sleep.
In de OP staat alles wat je nodig hebt, mocht je ooit willen gaan draaienquote:Op zondag 5 januari 2014 00:19 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Ehm ja en ja.Draaien weet ik nog niet want ik weet niet of ik een blijvertje ben maar het klinkt allemaal wel leuk!
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:20 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]Ik ben er net en praat nu al waarheid!
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog meer tijd nodigDoor je spoiler snap ik je niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scheur ik door de brennerpas.
Maar onzin kan soms nog wel de waarheid zijnquote:Op zondag 5 januari 2014 00:20 schreef Uccie het volgende:
[..]ik ben er al een tijdje...en er komt soms onzin uit
quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:22 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maar onzin kan soms nog wel de waarheid zijn
Dat hoeft ook niet. Het is nachtquote:Op zondag 5 januari 2014 00:20 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Door je spoiler snap ik je niet...
Hoe meer sex!quote:Op zondag 5 januari 2014 00:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nieuwe en semi-nieuwe mensen zijn altijd welkom...hoe meer zielen
Kindeke tochquote:Op zondag 5 januari 2014 00:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niks te doen, dan krijg je dat. en EMOTIONELE muziek natuurlijk
Oh ik merk het al....je past hier primaquote:Op zondag 5 januari 2014 00:23 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Hoe meer sex!
Oh crap nee dat was op die andere site...
Voorlopig niet. Eerst maar even kijken of het wat is voor me.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:20 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
In de OP staat alles wat je nodig hebt, mocht je ooit willen gaan draaien
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:24 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Voorlopig niet. Eerst maar even kijken of het wat is voor me.
Bij mij vaak onzin. Dan weet je dat alvast.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:20 schreef Uccie het volgende:
[..]ik ben er al een tijdje...en er komt soms onzin uit
Mij hoor je niet klagen.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:25 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Bij mij vaak onzin. Dan weet je dat alvast.
doot henig anquote:Op zondag 5 januari 2014 00:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik ga mijn bed induiken
Welterusten voor straks en tot een volgende keer
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
Moet ik bang worden?quote:
je hoeft niet bang te worden hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 00:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet ik bang worden?
Of val ik niet meer onder vers bloed?
Slaap lekkerquote:Op zondag 5 januari 2014 00:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
Avond!quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je hoeft niet bang te worden hoor
ik heb je nog niet geproeft....
Slaap lekker en bedankt voor het hartelijke welkom!quote:Op zondag 5 januari 2014 00:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |