quote:
The memoriesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Elke oldskool radio fokkers weten
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Elke oldskool radio fokkers weten
quote:
Ik heb erger met jou meegemaaktquote:
Voorlichting begint vroeg tegenwoordig he!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Een ding snap ik nooit, het is een kinderliedje of bedoeld voor kinderen. Wat is up met dat "jongen wat een grote PIEEEP"
Oh wow, dan heeft diegene echt wel onder een steen geleefdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Die vraag kreeg ik dus een keer serieus!Diegene wist dus ECHT niet dat dat slapen betekende!
quote:
quote:
quote:
daaromquote:
bedankt voor het luisteren en meedoenquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:00 schreef ToT het volgende:
Goed, ik ga nu toch ook maar maffen!Thx voor de toffe show weer, Meetlat!
niks te danken. jij bedanktquote:Op zondag 5 januari 2014 00:00 schreef ToT het volgende:
De hele dag nogquote:
Trustenquote:Op zondag 5 januari 2014 00:00 schreef ToT het volgende:
Dank jequote:
Echt?quote:
De niet-slapers niet?quote:
quote:
Openbaringen hier zo vroeg op de zondagquote:
Wow, ik heb vandaag (of dus gister) helemaal geen alcohol gedronken!quote:Op zondag 5 januari 2014 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nouja, in ieder geval geen kater vandaag
ja, maar slaap lekker zeggen tegen iemand met slapeloosheid is ook gemeen.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
De niet-slapers niet?![]()
Dat is ook gemeen tegenover mensen met slapeloosheid
Dat is waar. Maar zo sspecifiek de niet slapers zo eruit filteren is dat ookquote:Op zondag 5 januari 2014 00:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, maar slaap lekker zeggen tegen iemand met slapeloosheid is ook gemeen.
Nee de gene die nu niet gaan slapen zeg ik dan later ook nog slaap lekkerquote:Op zondag 5 januari 2014 00:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar zo sspecifiek de niet slapers zo eruit filteren is dat ook
Daar is het dan tenslotte weer zondag voorquote:Op zondag 5 januari 2014 00:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Openbaringen hier zo vroeg op de zondag
quote:
Nou vooruit dan.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee de gene die nu niet gaan slapen zeg ik dan later ook nog slaap lekker
Komt alles toch nog op zijn pootjes terechtquote:Op zondag 5 januari 2014 00:06 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Daar is het dan tenslotte weer zondag voor
ja, mag het?quote:
Hoi, we hebben hier verhelderende gesprekkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |