Gelukkig maarquote:Op zondag 5 januari 2014 00:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Komt alles toch nog op zijn pootjes terecht
Hoi hoiquote:
Ja, omdat jij het bentquote:
gelukkig.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:08 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Hoi hoi
Hoe rolt het hier? Radio enzo?
Ben al eens eerder geweest hier maar das al lang geleden.
Hoi Koenquote:
quote:
Vertel! Ik heb wel wat verheldering nodig.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi, we hebben hier verhelderende gesprekken
Ik heb Ess meegesleurdquote:
Ik ben overalquote:
quote:
niks te dankenquote:
Ik ben ook eigenlijk pas sinds vanavond weer terug hierquote:Op zondag 5 januari 2014 00:08 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Hoi hoi
Hoe rolt het hier? Radio enzo?
Ben al eens eerder geweest hier maar das al lang geleden.
De zondag duurt nog de rest van de dagquote:Op zondag 5 januari 2014 00:10 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Vertel! Ik heb wel wat verheldering nodig.
Het zware DJ leven eist zijn tolquote:Op zondag 5 januari 2014 00:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
niks te danken![]()
jullie bedankt voor het luisteren/spelen.
pff, het was wel druk
ja ontzettendquote:Op zondag 5 januari 2014 00:11 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Het zware DJ leven eist zijn tol
quote:
Ja, met een leuke quizquote:
Trustenquote:
quote:
quote:
Slaap lekkerquote:
ja, dat waren weer 3 uurtjesquote:
quote:
slaap lekkerquote:
Hoi Ucciequote:
guppiequote:
oh, oké. Die heb ik nog niet eerder gehoordquote:
Vast wel. Als je van muziek en lol houdt ben je aan het juiste adres, er zit vast wel een dj bij die je smaak draait en zo niet...mooi excuss om het zelf te gaan doenquote:Op zondag 5 januari 2014 00:13 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Hoi UccieIk hoop dat ik gezellig kan bijdragen ja. Het is alleen al even terug en toen was ik hier maar heul kort.
http://www.radio49.nl/playlist.php?limit=25&letter=Aquote:Op zondag 5 januari 2014 00:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
oh, oké. Die heb ik nog niet eerder gehoord
de Radio 49 jukeboxquote:Op zondag 5 januari 2014 00:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
dat is de verzoekjes-computerquote:Op zondag 5 januari 2014 00:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja I knowquote:Op zondag 5 januari 2014 00:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.radio49.nl/playlist.php?limit=25&letter=A
Ik luister gewoon wel wat jullie aanvragen dus bedoel ikquote:Op zondag 5 januari 2014 00:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.radio49.nl/playlist.php?limit=25&letter=A
Ik snap hetquote:
Gewaagd, maar misschien houd je wel van risico.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik luister gewoon wel wat jullie aanvragen dus bedoel ik
Lekker druk is goed!quote:Op zondag 5 januari 2014 00:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik ben ook eigenlijk pas sinds vanavond weer terug hier
Maar het is wel lekker druk hier vanavond
Of je laat je verrassen door Gupquote:Op zondag 5 januari 2014 00:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik luister gewoon wel wat jullie aanvragen dus bedoel ik
Ik ben gewoon heel gewaagdquote:Op zondag 5 januari 2014 00:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewaagd, maar misschien houd je wel van risico.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |