https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vertelquote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Filmpjes + foto's waren niet positief trouwens.
quote:
Nee en neequote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Draag jij (soms) een bril?
Ben jij een brunette?
quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Verrek zeg. Die trolletje in mijn droom ook niet. Dit is eng.
Geef mij 1 reden waarom crypto's in het algemeen überhaupt geld waard zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:07 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Geef mij 1 reden waarom LTC zijn geld waard is.
Omgerekend is het ongeveer $15quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:38 schreef Leafeon672 het volgende:
De nieuwe coins vliegen je wel om de oren bij Cryptsy: XIV, DIME, OGC, QQC, FZ, RPC...
De waarde van RonPaulCoins zijn trouwens wel absurd hoog.
Relatief gezien dan hè...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Omgerekend is het ongeveer $15
Die hadden ze toch in laten slapen?quote:
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:49 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat een belachelijke sell orders trouwens bij DOGE.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Er is nog helemaal niks erbij op Cryptsyquote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:46 schreef Cliffie1976 het volgende:
Van alles erbij op Cryptsy, maar nog geen EAC :/
Deze hier al langs gekomen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Er is nog helemaal niks erbij op Cryptsy
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:20 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Deze hier al langs gekomen?
[ afbeelding ]
Het maakt niet zo veel meer uit eigenlijk, er staan geen buy orders bij btc en tegenover ltc staat ook maar 4 satoshi...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:30 schreef kthxbye het volgende:
DIME
welke is dit dan? deze heb ik niet voorbij zien komen..
Krijgen we daar ook een virtuele bitcoin bijquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:54 schreef Maxbet het volgende:
Virtueel stukje taart voor jullie allemaal
Shalali shalala shalali shalala, krijg t niet uit mn kop.quote:
Een Doge kun je krijgenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:57 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Krijgen we daar ook een virtuele bitcoin bij?
Hoe jong ben je?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Een Doge kun je krijgen
Maar hoor ik niet de cadeau's te krijgen
Wil je een doge dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Een Doge kun je krijgen
Maar hoor ik niet de cadeau's te krijgen
Ahjoh, weet je nog dat ik dacht dat ik gisteravond geluk had? Jij hebt het geluk gehad hoor vannacht. Ik heb dus niets gemined, zie bovenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:00 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb maar iets van 100 giftcoin gemined
Ik heb echt een mining rig nodig.
Mooi doel voor wat doges, ze zijn onderwegquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]Geef maar aan Sean's Outpost.
D6TonKLLsx6eovF3aavjq9gz2KUfWzxyTN
http://seansoutpost.com/
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:13 schreef zomertje het volgende:
[..]
Mooi doel voor wat doges, ze zijn onderweg
(en even gespamd op tweakers in t bitcoin topic)
Ik heb t ook 3x moeten proberen omdat ik op bter.com niet wist hoe t withdrawlen werkte hahaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]Goed bezig! Mijn verjaardagsdonatie is ook onderweg als die wallet eens wil sychen
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]Goed bezig! Mijn verjaardagsdonatie is ook onderweg als die wallet eens wil sychen
Ja, gefeliciteerd, vergeet ik dat nog te zeggenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:28 schreef Maxbet het volgende:
Hoe oud ben je nou gewordenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:28 schreef Maxbet het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:35 schreef zomertje het volgende:
[..]
Ja, gefeliciteerd, vergeet ik dat nog te zeggen
Dank allenquote:
24quote:
En Jason is een toffe gozer. Voor zo ver ik weet blijft er ook niet niet 90% ergens hangen, ik geef liever aan Jason dan aan Unicef of Giro 555 ofzo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:41 schreef Spatieloos het volgende:
Dus ik moet doneren aan dat goeden doel zodat BTC postieve publiciteit krijgt en tegelijkertijd help ik semi-arme mensen
Klinkt als een goed plan. Maaar is er geen goeddoel voor nog armere mensen?
Gefeliciteerd Maxbetquote:No 04/01/14 11:43:31 24. DOGE D6TonKLLsx6eovF3aavjq9gz2KUfWzxyTN completed Maxbet\'s birthday present
Ja maar de doelgroep van Unicef klinkt belangrijkerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En Jason is een toffe gozer. Voor zo ver ik weet blijft er ook niet niet 90% ergens hangen, ik geef liever aan Jason dan aan Unicef of Giro 555 ofzo.
Wachten wordt vaak beloondquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:20 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Deze hier al langs gekomen?
[ afbeelding ]
Thanksquote:
Mensen zijn mensen imo. Natuurlijk zijn de andere mensen ook belangrijk, en als ik een Jason tegen kom die daar zo'n organisatie opzet doneer ik er graag aan. Maar doneren aan de grote goede doelen ben ik mee gestopt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar de doelgroep van Unicef klinkt belangrijker
Maar dat alles naar het goede doel gaat is wel goed, ik doneer wel wat.
Gaat het echt zeker weten nog veel omhoog dan? Want ik had op 500 en 600 gekocht, maar ik heb het gevoel alsof het zo laag blijftquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wachten wordt vaak beloond
Je hebt van die knuppels die hun EAC al voor 500 verkocht hebben
Paniek en alles.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De vraag is of ie op Cryptsy ineens boven de 500 gaat stijgen hoor, wie zegt dat?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mijn "gevoel" zegt dat het idd gaat gebeuren. Zeker de eerste uren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:53 schreef kthxbye het volgende:
[..]
De vraag is of ie op Cryptsy ineens boven de 500 gaat stijgen hoor, wie zegt dat?
500?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:53 schreef kthxbye het volgende:
[..]
De vraag is of ie op Cryptsy ineens boven de 500 gaat stijgen hoor, wie zegt dat?
Sell op 900 staat gereedquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:05 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Mijn "gevoel" zegt dat het idd gaat gebeuren. Zeker de eerste uren.
JA! TAART! Dankjewelquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
feli!quote:
Het ziet er inderdaad heel goud uit, zit met alles in coins.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:54 schreef MaGNeT het volgende:
Het is zaterdag en de Bitcoin prijs zakt niet eens in
Gister wel een beetje. Maar de echte dip blijft uitquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:54 schreef MaGNeT het volgende:
Het is zaterdag en de Bitcoin prijs zakt niet eens in
Hahaha ik weet niet of het goed is om van coins te dromenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:00 schreef brombeer_ het volgende:
Ik heb trouwens gedroomd over earthcoin!! Zou dit een teken van boven zijn?
Ik koop er gelijk wat bij.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:00 schreef brombeer_ het volgende:
Ik heb trouwens gedroomd over earthcoin!! Zou dit een teken van boven zijn?
Gisteren kwam EAC een paar keer onder de 300 hoor, dus je kunt makkelijk een buy order plaatsen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:08 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wou op 3xx nog wat kopen, maar helaas
HAHAHAquote:After the initial 154 claims were abruptly cancelled, JPMorgan’s attorney submitted 20 additional claims which the examiner, Jagdish Patel, issued non?final rejections for all 20 of the new claims in October 2013. This makes JPMorgan 0?175 in terms of approved claims. The last 20 claims were rejected for non?patentability and indefiniteness under Title 35 United States Code (U.S.C.) Sections 101 and 112.
However, Mr. Patel might well have rejected the claims because of the ‘On Sale Bar’ rule under 35 U.S.C. Section 102(b), meaning that if the invention has been on sale for over a year then the invention is no longer patentable. Under the ‘On Sale Bar’ rule, the application could be invalid because it closely mirrors Bitcoin with features such as making free and anonymous electronic payments and Bitcoin has been in circulation since 2009.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:08 schreef Mender het volgende:
JPMorgan’s “Bitcoin-Alternative” Patent Rejected (175 Times)
[..]
HAHAHA![]()
Ownedquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:08 schreef Mender het volgende:
[..]
HAHAHA![]()
Ik zou er niet al vroeg juichen. Ebay heeft een patent ingediend, met een aantal nieuwe features die niet in Bitcoin aanwezig zijn (de zgn. coloured coins), waardoor dit patent wel enig bestaansrecht heeft.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:08 schreef Mender het volgende:
[..]
HAHAHA![]()
“First they ignore you, then they laugh at you, then theyquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:13 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Ik zou er niet al vroeg juichen. Ebay heeft een patent ingediend, met een aantal nieuwe features die niet in Bitcoin aanwezig zijn (de zgn. coloured coins), waardoor dit patent wel enig bestaansrecht heeft.
Aangezien het onderliggende bitcoin protocol nooit gepatendeerd is, zou Ebay deze zaak wel eens kunnen winnen.
BIT / Waar zijn we?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
“First they ignore you, then they laugh at you, then they
fight you, then you win.”
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Maar coloured coins word ook al vaker gebruikt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:13 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Ik zou er niet al vroeg juichen. Ebay heeft een patent ingediend, met een aantal nieuwe features die niet in Bitcoin aanwezig zijn (de zgn. coloured coins), waardoor dit patent wel enig bestaansrecht heeft.
Aangezien het onderliggende bitcoin protocol nooit gepatendeerd is, zou Ebay deze zaak wel eens kunnen winnen.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar coloured coins worden ook al vaker gebruikt.
So? Als Ebay het patent verkrijgt, dan zijn de Bitcoin exchanges en merchants in overtreding met patentschending, waardoor er een juridische grondslag is voor een verbod. Zo werkt het patentensysteem al jaren, en dat zal dit keer ook niet anders zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Daar ben ik niet mee bekend. Wat ik wel weet, is dat het Bitcoin protocol hiervan geen gebruik maakt. Nieuwe features zoals coloured coins zijn in het patentenwereldje al valide voor een patenttoewijzing.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar coloured coins word ook al vaker gebruikt.
Ik weet niet zoveel over patenten. Maar wat maakt het nou uit, die coins kunnen toch wel worden gemaakt toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:12 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Daar ben ik niet mee bekend. Wat ik wel weet, is dat het Bitcoin protocol hiervan geen gebruik maakt. Nieuwe features zoals coloured coins zijn in het patentenwereldje al valide voor een patenttoewijzing.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Pak gewoon 1000 euro en koop het nu het laag is!
Het is nu zo laag, je weet gewoon dat het nog omhoog gaat, er kan niks mis gaan, behalve als USA morgen ineens BTC verbant waardoor BTC koers daalt en je veel verlies maakt. Maar de kans daar op is kleiner dan 0.00000000000000000000000000001%quote:
In het kort komt het op neer, dat als iemand een patent heeft, men je mag verbieden om nog langer gebruik te maken van gepatenteerde techniek.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet niet zoveel over patenten. Maar wat maakt het nou uit, die coins kunnen toch wel worden gemaakt toch?
Waarom zou de VS dat niet willen? Mij lijkt dat de nadelen groter zijn voor de Amerikaanse overheid dan de voordelen. Met name wat belastingontwijking betreft.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het is nu zo laag, je weet gewoon dat het nog omhoog gaat, er kan niks mis gaan, behalve als USA morgen ineens BTC verbant waardoor BTC koers daalt en je veel verlies maakt. Maar de kans daar op is kleiner dan 0.00000000000000000000000000001%
Ja maar coins worden gewoon anoniem gemaakt dus dat heeft weinig kracht lijkt me.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:16 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
In het kort komt het op neer, dat als iemand een patent heeft, men je mag verbieden om nog langer gebruik te maken van gepatenteerde techniek.
De VS zou het misschien wel willen, maar mensen daar zijn te vrij daarvoor en teveel recht op vrije markt enzo en zo'n wet word vast wel tijdje over besproken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:17 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Waarom zou de VS dat niet willen? Mij lijkt dat de nadelen groter zijn voor de Amerikaanse overheid dan de voordelen. Met name wat belastingontwijking betreft.
Het risico neem ik liever niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het is nu zo laag, je weet gewoon dat het nog omhoog gaat, er kan niks mis gaan, behalve als USA morgen ineens BTC verbant waardoor BTC koers daalt en je veel verlies maakt. Maar de kans daar op is kleiner dan 0.00000000000000000000000000001%
En het verband met m'n reactie is.... ?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar coins worden gewoon anoniem gemaakt dus dat heeft weinig kracht lijkt me.
Ik heb nu heel sterk het idee dat je niet echt bewust bent van hoe de wereld in elkaar zit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
De VS zou het misschien wel willen, maar mensen daar zijn te vrij daarvoor en teveel recht op vrije markt enzo en zo'n wet word vast wel tijdje over besproken.
Dat je het niet echt kan verbieden omdat het anoniem gedaan wordt?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:21 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
En het verband met m'n reactie is.... ?
Geloof ik best, maar dat heeft niemandquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:22 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Ik heb nu heel sterk het idee dat je niet echt bewust bent van hoe de wereld in elkaar zit..
maar je kan toch niet zomaar een patent aanvragen op iemand anders uitvinding?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:58 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
So? Als Ebay het patent verkrijgt, dan zijn de Bitcoin exchanges en merchants in overtreding met patentschending, waardoor er een juridische grondslag is voor een verbod. Zo werkt het patentensysteem al jaren, en dat zal dit keer ook niet anders zijn.
Ik kijken, maar nee zo laag staat het nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Pak gewoon 1000 euro en koop het nu het laag is!
Anonimiteit is niet relevant in dezen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat je het niet echt kan verbieden omdat het anoniem gedaan wordt?
Alles onder de 400 is laag, ik kocht op 600quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik kijken, maar nee zo laag staat het niet
Wel als er nooit eerder patent op is aangevraagd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:24 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
maar je kan toch niet zomaar een patent aanvragen op iemand anders uitvinding?
Ik kocht op 580 en 450quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alles onder de 400 is laag, ik kocht op 600
Jammer genoeg heb ik geen besteedbaar geld meer en heb ik mijn vader nodig die werken is.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:25 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Anonimiteit is niet relevant in dezen. Om Bitcoins te gebruiken, heb je exchanges, betalingsverwerkers als Bitpay, een complete infrastructuur eromheen, etc. nodig. Ze kunnen dan de patent van Ebay schenden, waardoor dergelijke diensten niet langer mogen opereren. Anoniem of niet, het gaat om dat je het ook kunt gebruiken. Doge-coin is net zo goed ook anoniem, maar wordt geen succes omdat er geen infrastructuur voor bestaat zoals dat wel reeds het geval is met Bitcoin.
Ik heb nog wel besteedbaar geld hoor. Sowieso leg ik alleen geld in dat ik kwijt kan raken zonder mij droevig erover te voelen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alles onder de 400 is laag, ik kocht op 600
Jammer genoeg heb ik geen besteedbaar geld meer en heb ik mijn vader nodig die werken is.
Het is al mooi dat hij zich er überhaupt mee bezig houdt. Het is nog maar een hele jonge padawanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:22 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Ik heb nu heel sterk het idee dat je niet echt bewust bent van hoe de wereld in elkaar zit..
Wat een onzin, waarom mogen mensen patent vragen op iemand anders uitvinding?!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wel als er nooit eerder patent op is aangevraagd.
Maar al mijn spaargeld kan ik kwijt zonder droevig te voelenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb nog wel besteedbaar geld hoor. Sowieso leg ik alleen geld in dat ik kwijt kan raken zonder mij droevig erover te voelen.
Maar ik vind het nu wel genoeg zo. Ik heb mijn geld al in teveel coins, dus we zien wel waar het schip strandt.
Oh die 999 dat gaat helemaal goedkomen.quote:
Rijke ouders? Of weet je al dat je vrienden je verlies gaan compenseren?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar al mijn spaargeld kan ik kwijt zonder droevig te voelen
Soep, gegeten, opgediend.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:13 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Rijk zou ik niet zeggen, maar ze betalen mijn studie, auto en rijbewijs. Wat heb ik nog meer nodig?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh die 999 dat gaat helemaal goedkomen.
[..]
Rijke ouders? Of weet je al dat je vrienden je verlies gaan compenseren?
Je hebt het dus erg makkelijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Rijk zou ik niet zeggen, maar ze betalen mijn studie, auto en rijbewijs. Wat heb ik nog meer nodig?
Een eigen huis voor jou en je vriendin over een paar jaar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Rijk zou ik niet zeggen, maar ze betalen mijn studie, auto en rijbewijs. Wat heb ik nog meer nodig?
Ik zou het toch wel zonde vinden. Het staat je al in staat om een lagere hypotheek te nemen later bijvoorbeeld, of dienen als startkapitaal voor een bedrijfje.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar al mijn spaargeld kan ik kwijt zonder droevig te voelen
was natuurlijk te verwachten dat ze bitcoin kapot proberen te maken. als btc te groot wordt zijn ze hun macht kwijt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ver ze daar mee komen, Bitcoin is er ondertussen al 5 jaar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja maar 8000 is daar niks bij, kan ik het net zo goed allemaal investeren in de hoop voor meer.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:34 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Een eigen huis voor jou en je vriendin over een paar jaar.
Het is zeker zonde, maar ik ga er ook niet van uit dat ik alles kwijt raak, ik ga er van uit dat ik met dikke winst terug kom, maar het is en blijft een risico.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zou het toch wel zonde vinden. Het staat je al in staat om een lagere hypotheek te nemen later bijvoorbeeld, of dienen als startkapitaal voor een bedrijfje.
We zien wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef MissionPhailed het volgende:
EAC momenteel nog tegenvallende koers (394, ik kocht in tegen 304 en 440) maar desalniettemin toch langzaamaan een stijgende trend.
Vooral jijquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
We zien wel.![]()
Risktakers die we zijn.
Had ik meer BTC beschikbaar, dan had ik die nu gelijk in EAC gestoptquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
We zien wel.![]()
Risktakers die we zijn.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:45 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Had ik meer BTC beschikbaar, dan had ik die nu gelijk in EAC gestopt
Same!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:45 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Had ik meer BTC beschikbaar, dan had ik die nu gelijk in EAC gestopt
Zo werkt het niet echt. Als de details van het patent ooit publiek zijn gemaakt dan kan het niet gepatenteerd worden. Al dat spul staat gewoon online, publiekelijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:13 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Echt? In mijn ogen is het hele slimme marketing van een aantal pump en dumpers.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:53 schreef Spatieloos het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat morgen EAC nog steeds zo laag is, dan is vader thuis en koop ik zoveel mogelijk.
Dat denk ik ook, wachten op een correctie tot ik weer kan kopenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:09 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
hoop bagholders gaan denk ik snel cashen
idd ik snap het ook niet. ik heb ze op tijd voor inkoopprijs gelijk weer weggedaan. zijn er nu 600mln en in totaal wordt dat 13,5 miljard, dat helpt de prijs ook niet echt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:05 schreef Stryder het volgende:
[..]
Echt? In mijn ogen is het hele slimme marketing van een aantal pump en dumpers.
Geloof echt niet dat je hier geld uit gaat halen.
Kan het zo maar verkeerd hebben, maar denk zelf na. IEDEREEN wordt enthousiast gemaakt, dus iedereen stapt hier in met hetzelfde idee. Gaat iedereen dan ook rijk worden?
Als je er echt instapt met geld dat je kan missen prima, maar verwacht er niet te veel van.
PS, hoop voor iedereen die erin zit dat ik het helemaal fout heb!! Maar just my 2 cents.
me2. ondertussen een beetje spelen met de kleine coins.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:15 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, wachten op een correctie tot ik weer kan kopen
Worldcoin. En netcoin doet het de laatste weken ook wel aardig.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:18 schreef snoek1 het volgende:
hopend op de correctie en zakken maar..
welke altcoin op cryptsy raden jullie mij aan, heb nog een weinig btc daar staan wat ik wil omzetten, just for fun.
Worldcoin, maar alleen omdat er in feb iets gaat gebeuren. Blijft een gok allemaal natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:18 schreef snoek1 het volgende:
welke altcoin op cryptsy raden jullie mij aan, heb nog een weinig btc daar staan wat ik wil omzetten, just for fun.
wat ging er gebeuren?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
WDC, maar alleen omdat er in feb iets gaat gebeuren. Blijft een gok allemaal natuurlijk.
denk zelf megacoin, die staat een stuk lager als voorheen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:18 schreef snoek1 het volgende:
Heb het nu niet bij de hand maar MagNet of Maxbet hadden geloof ik zo'n nieuwsbericht gepost over 1 of ander systeem dat uit komt.quote:
Scharmbeckquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Heb het nu niet bij de hand maar MagNet of Maxbet hadden geloof ik zo'n nieuwsbericht gepost over 1 of ander systeem dat uit komt.
owja daar heb ik over gelezen, wist niet dat dat in feb was.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Heb het nu niet bij de hand maar MagNet of Maxbet hadden geloof ik zo'n nieuwsbericht gepost over 1 of ander systeem dat uit komt.
Worldcoin Financial Servicequote:
Tot die tijd hold ik, daarna meteen weg.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:27 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
owja daar heb ik over gelezen, wist niet dat dat in feb was.
altijd een deel bewaren, als ze echt ineens veel waard worden heb je er nog wat liggen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:30 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Tot die tijd hold ik, daarna meteen weg.
Zeg, ga nu zelfs jij ons door elkaar halenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er dan nu zelf?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:45 schreef SosuaCafe het volgende:
Mender en ik preken ook al sinds november of oktober ofzo over wdc
vind ze al aardig hoog staan in vergelijking met een paar dagen geleden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:49 schreef Kale het volgende:
Zo, beetje ingekocht op PPC en NMC. Eens kijken nu
Kan nog wel wat hogerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:51 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
vind ze al aardig hoog staan in vergelijking met een paar dagen geleden.
Reden voor mij om niet bij te kopen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:51 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
vind ze al aardig hoog staan in vergelijking met een paar dagen geleden.
Wait and seequote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Reden voor mij om niet bij te kopen.
Maar ze zijn wel laag vergeleken eergisteren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb wel hoog ingekocht, hopelijk met een kleine marge eruit stappen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Snel investeer al je spaargeld!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:57 schreef Stryder het volgende:
En als robin niet zou kopen, nou dan weet je wat je moet doen
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:58 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vertrouw er gewoon op dat cryptsy de prijs omhoog brengt.
quote:
nmc hoogtepunt was rond 8, zelfde als nu.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel laag vergeleken eergisteren.
En waarom zou het ineens weer gaan zakken, ik denk dat het weer terug gaat naar 7.x!
Ik had het over PPCquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:59 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
nmc hoogtepunt was rond 8, zelfde als nu.
Wat vinden je ouders er eigenlijk van dat je al je spaargeld zo wil investeren?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kon dat maar
Moet eerst naar een andere rekening :/
Ja omdat ik van je houd. (L)quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik negeer je niet, ik vind alleen dat je te vaak Ryan (L) type't.
Mijn vader vond het eerst maar niks, maar hij zei uiteindelijk, 'Het is jouw geld'quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Wat vinden je ouders er eigenlijk van dat je al je spaargeld zo wil investeren?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik negeer je niet, ik vind alleen dat je te vaak Ryan (L) type't.
al veel winst?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mijn vader vond het eerst maar niks, maar hij zei uiteindelijk, 'Het is jouw geld'
En hij vertrouwt wel op mijn verwachtingen.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:18 schreef snoek1 het volgende:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:57 schreef Stryder het volgende:
En als robin niet zou kopen, nou dan weet je wat je moet doen
Dan heb ik toch gewoon gelijk jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zeg, ga nu zelfs jij ons door elkaar halen![]()
Volgens mij hebben MaGNeT en ik er allebei over gepost trouwens
Haha neequote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:27 schreef robin007bond het volgende:
http://pay.withfedoraco.in/
To the moon soon...
Dat is wel zo jaquote:
Zeg, ga jezelf pesten jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:28 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dan heb ik toch gewoon gelijk ja
Gaat zelfs van coinedupquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:37 schreef SosuaCafe het volgende:
TIPS is dood. Laat de doden met rust.
quote:
http://pay.withfedoraco.in/quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:37 schreef SosuaCafe het volgende:
TIPS is dood. Laat de doden met rust.
Serieus? Dat is jammer. We zullen wel zien. Misschien beter dat het met een schone start kan beginnen.quote:
tips/ltc blijftquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
http://pay.withfedoraco.in/Vandaar dat ik nog potentie zie.
[..]
Serieus? Dat is jammer. We zullen wel zien. Misschien beter dat het met een schone start kan beginnen.
Oh.. Ach. We zien wel Toto. De community is in ieder geval sterk.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh.. Ach. We zien wel Toto. De community is in ieder geval sterk.
Kan ook op 1 satoshi LTC komen.. Daar niet van, maar alle hoop is ook weer niet weg.
quote:
Ben niet zo rijk, geen werkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet meer geld nog in BTC? Ook niet van plan?
Nee joh hoeft echt niet kerelquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Serieus, PM me even je Doge adres, krijg je wat ik in de afgelopen 4 uur heb gemined
Ik denk dat je ze eerder moet gaan verkopenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:54 schreef robin007bond het volgende:
Overigens, als EAC de 2000 satoshi heeft bereikt ooit verkoop ik ze. Vervolgens de helft daarvan in Peercoin zetten.
om ruimte te maken voor wdc.quote:
De Doge die ik nu nog heb wil ik gebruiken om uit te delen enzo, heb al een deel naar Sean's Outpost gedaan, dan kun jij er ook wel een paar krijgen. De rest geef ik toch weg op Reddit ofzo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee joh hoeft echt niet kerelik wacht wel af of TIPS ooit nog 70 satoshi (LTC) waard wordt
wissel gewoon in voor eac johquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
De Doge die ik nu nog heb wil ik gebruiken om uit te delen enzo, heb al een deel naar Sean's Outpost gedaan, dan kun jij er ook wel een paar krijgen. De rest geef ik toch weg op Reddit ofzo.
Maar hoe lief ik het ook vind, ik kan ze echt niet aannemenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
De Doge die ik nu nog heb wil ik gebruiken om uit te delen enzo, heb al een deel naar Sean's Outpost gedaan, dan kun jij er ook wel een paar krijgen. De rest geef ik toch weg op Reddit ofzo.
Vanwaar niet?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar hoe lief ik het ook vind, ik kan ze echt niet aannemen![]()
Transactie is onderweg, het is niet veel, maar het is ietsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar hoe lief ik het ook vind, ik kan ze echt niet aannemen![]()
Ik snap je welquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Transactie is onderweg, het is niet veel, maar het is iets
Daar ben ik precies mee bezigquote:
Braafquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:04 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Daar ben ik precies mee bezig
Wat kook je?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:04 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Daar ben ik precies mee bezig
quote:
Als Trolletje een keer tegenover je staat begin je te stotterenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Trolletje heeft maar één recht en das het aanrecht
Geen Sloavink?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:05 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Andijvie stamppot met spekjes en vlees
En dat terwijl ze rechten studeert. Dik boek moet dat dan wel niet zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
och och kijk nou je testosteronnetje loopt overquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
True.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als Trolletje een keer tegenover je staat begin je te stotteren
Testosteron maakt minder empathisch.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
och och kijk nou je testosteronnetje loopt over
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
och och kijk nou je testosteronnetje loopt over
quote:
Was het niet een andere browser of iets?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:08 schreef Nattekat het volgende:
Deze heb ik een tijdje geleden langs zien komen; hoe los ik het witte grafiekscherm op in coinedup?
Op het schildje in je adresbalk klikken en onveilige scripts laden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:08 schreef Nattekat het volgende:
Deze heb ik een tijdje geleden langs zien komen; hoe los ik het witte grafiekscherm op in coinedup?
Firefox, linksboven op het schild klikken en de content toestaanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:08 schreef Nattekat het volgende:
Zelfde browser die ik altijd gebruik, maar dan een hogere versie...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Was het niet een andere browser of iets?
My mind is blown.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfde browser die ik altijd gebruik, maar dan een hogere versie...
Dit zie ik maar als een complimentquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
My mind is blown.
Ik dacht altijd dat jij 30 was of zo.
"1996"
Waarom zou hij 30 zijn, hij heeft een Patrick UI!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
My mind is blown.
"1996"
Waarom dacht je dat? Ik vind 1996 er precies bij passen en zal nu ik dat weet ook wat minder streng doen tegen Nattekat.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
My mind is blown.
"1996"
quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit zie ik maar als een compliment
Kan toch.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom zou hij 30 zijn, hij heeft een Patrick UI!
Gewoon, ik heb verkeerde beelden bij usersquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat? Ik vind 1996 er precies bij passen en zal nu ik dat weet ook wat minder streng doen tegen Nattekat.
Je moet niet zo op leeftijd discriminerenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat? Ik vind 1996 er precies bij passen en zal nu ik dat weet ook wat minder streng doen tegen Nattekat.
Was jij nou een man of een vrouw?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit zie ik maar als een compliment
Ik loop je de hele tijd te verdedigen hierquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je moet niet zo op leeftijd discrimineren
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:12 schreef Spatieloos het volgende:
Ik dacht vorig jaar ook toen ik toto in een of ander topic moest schatten dat hij 44 was ofzo.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:12 schreef Spatieloos het volgende:
Ik dacht vorig jaar ook toen ik toto in een of ander topic moest schatten dat hij 44 was ofzo.
Jij ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:12 schreef MichaelScott het volgende:
Maar Maxbet en trolletje zijn dus het oudste?
Ben pas 21quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |