Het ziet er inderdaad heel goud uit, zit met alles in coins.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:54 schreef MaGNeT het volgende:
Het is zaterdag en de Bitcoin prijs zakt niet eens in
Gister wel een beetje. Maar de echte dip blijft uitquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:54 schreef MaGNeT het volgende:
Het is zaterdag en de Bitcoin prijs zakt niet eens in
Hahaha ik weet niet of het goed is om van coins te dromenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:00 schreef brombeer_ het volgende:
Ik heb trouwens gedroomd over earthcoin!! Zou dit een teken van boven zijn?
Ik koop er gelijk wat bij.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:00 schreef brombeer_ het volgende:
Ik heb trouwens gedroomd over earthcoin!! Zou dit een teken van boven zijn?
Gisteren kwam EAC een paar keer onder de 300 hoor, dus je kunt makkelijk een buy order plaatsen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:08 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wou op 3xx nog wat kopen, maar helaas
HAHAHAquote:After the initial 154 claims were abruptly cancelled, JPMorgan’s attorney submitted 20 additional claims which the examiner, Jagdish Patel, issued non?final rejections for all 20 of the new claims in October 2013. This makes JPMorgan 0?175 in terms of approved claims. The last 20 claims were rejected for non?patentability and indefiniteness under Title 35 United States Code (U.S.C.) Sections 101 and 112.
However, Mr. Patel might well have rejected the claims because of the ‘On Sale Bar’ rule under 35 U.S.C. Section 102(b), meaning that if the invention has been on sale for over a year then the invention is no longer patentable. Under the ‘On Sale Bar’ rule, the application could be invalid because it closely mirrors Bitcoin with features such as making free and anonymous electronic payments and Bitcoin has been in circulation since 2009.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:08 schreef Mender het volgende:
JPMorgan’s “Bitcoin-Alternative” Patent Rejected (175 Times)
[..]
HAHAHA![]()
Ownedquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:08 schreef Mender het volgende:
[..]
HAHAHA![]()
Ik zou er niet al vroeg juichen. Ebay heeft een patent ingediend, met een aantal nieuwe features die niet in Bitcoin aanwezig zijn (de zgn. coloured coins), waardoor dit patent wel enig bestaansrecht heeft.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:08 schreef Mender het volgende:
[..]
HAHAHA![]()
“First they ignore you, then they laugh at you, then theyquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:13 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Ik zou er niet al vroeg juichen. Ebay heeft een patent ingediend, met een aantal nieuwe features die niet in Bitcoin aanwezig zijn (de zgn. coloured coins), waardoor dit patent wel enig bestaansrecht heeft.
Aangezien het onderliggende bitcoin protocol nooit gepatendeerd is, zou Ebay deze zaak wel eens kunnen winnen.
BIT / Waar zijn we?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
“First they ignore you, then they laugh at you, then they
fight you, then you win.”
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
“First they ignore you, then they laugh at you, then they
fight you, then you win.”
Maar coloured coins word ook al vaker gebruikt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:13 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Ik zou er niet al vroeg juichen. Ebay heeft een patent ingediend, met een aantal nieuwe features die niet in Bitcoin aanwezig zijn (de zgn. coloured coins), waardoor dit patent wel enig bestaansrecht heeft.
Aangezien het onderliggende bitcoin protocol nooit gepatendeerd is, zou Ebay deze zaak wel eens kunnen winnen.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar coloured coins worden ook al vaker gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |