En Jason is een toffe gozer. Voor zo ver ik weet blijft er ook niet niet 90% ergens hangen, ik geef liever aan Jason dan aan Unicef of Giro 555 ofzo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:41 schreef Spatieloos het volgende:
Dus ik moet doneren aan dat goeden doel zodat BTC postieve publiciteit krijgt en tegelijkertijd help ik semi-arme mensen
Klinkt als een goed plan. Maaar is er geen goeddoel voor nog armere mensen?
Gefeliciteerd Maxbetquote:No 04/01/14 11:43:31 24. DOGE D6TonKLLsx6eovF3aavjq9gz2KUfWzxyTN completed Maxbet\'s birthday present
Ja maar de doelgroep van Unicef klinkt belangrijkerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En Jason is een toffe gozer. Voor zo ver ik weet blijft er ook niet niet 90% ergens hangen, ik geef liever aan Jason dan aan Unicef of Giro 555 ofzo.
Wachten wordt vaak beloondquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:20 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Deze hier al langs gekomen?
[ afbeelding ]
Thanksquote:
Mensen zijn mensen imo. Natuurlijk zijn de andere mensen ook belangrijk, en als ik een Jason tegen kom die daar zo'n organisatie opzet doneer ik er graag aan. Maar doneren aan de grote goede doelen ben ik mee gestopt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar de doelgroep van Unicef klinkt belangrijker
Maar dat alles naar het goede doel gaat is wel goed, ik doneer wel wat.
Gaat het echt zeker weten nog veel omhoog dan? Want ik had op 500 en 600 gekocht, maar ik heb het gevoel alsof het zo laag blijftquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wachten wordt vaak beloond
Je hebt van die knuppels die hun EAC al voor 500 verkocht hebben
Paniek en alles.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De vraag is of ie op Cryptsy ineens boven de 500 gaat stijgen hoor, wie zegt dat?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mijn "gevoel" zegt dat het idd gaat gebeuren. Zeker de eerste uren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:53 schreef kthxbye het volgende:
[..]
De vraag is of ie op Cryptsy ineens boven de 500 gaat stijgen hoor, wie zegt dat?
500?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:53 schreef kthxbye het volgende:
[..]
De vraag is of ie op Cryptsy ineens boven de 500 gaat stijgen hoor, wie zegt dat?
Sell op 900 staat gereedquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:05 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Mijn "gevoel" zegt dat het idd gaat gebeuren. Zeker de eerste uren.
JA! TAART! Dankjewelquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
feli!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |