So? Als Ebay het patent verkrijgt, dan zijn de Bitcoin exchanges en merchants in overtreding met patentschending, waardoor er een juridische grondslag is voor een verbod. Zo werkt het patentensysteem al jaren, en dat zal dit keer ook niet anders zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
“First they ignore you, then they laugh at you, then they
fight you, then you win.”
Daar ben ik niet mee bekend. Wat ik wel weet, is dat het Bitcoin protocol hiervan geen gebruik maakt. Nieuwe features zoals coloured coins zijn in het patentenwereldje al valide voor een patenttoewijzing.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar coloured coins word ook al vaker gebruikt.
Ik weet niet zoveel over patenten. Maar wat maakt het nou uit, die coins kunnen toch wel worden gemaakt toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:12 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Daar ben ik niet mee bekend. Wat ik wel weet, is dat het Bitcoin protocol hiervan geen gebruik maakt. Nieuwe features zoals coloured coins zijn in het patentenwereldje al valide voor een patenttoewijzing.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Pak gewoon 1000 euro en koop het nu het laag is!
Het is nu zo laag, je weet gewoon dat het nog omhoog gaat, er kan niks mis gaan, behalve als USA morgen ineens BTC verbant waardoor BTC koers daalt en je veel verlies maakt. Maar de kans daar op is kleiner dan 0.00000000000000000000000000001%quote:
In het kort komt het op neer, dat als iemand een patent heeft, men je mag verbieden om nog langer gebruik te maken van gepatenteerde techniek.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet niet zoveel over patenten. Maar wat maakt het nou uit, die coins kunnen toch wel worden gemaakt toch?
Waarom zou de VS dat niet willen? Mij lijkt dat de nadelen groter zijn voor de Amerikaanse overheid dan de voordelen. Met name wat belastingontwijking betreft.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het is nu zo laag, je weet gewoon dat het nog omhoog gaat, er kan niks mis gaan, behalve als USA morgen ineens BTC verbant waardoor BTC koers daalt en je veel verlies maakt. Maar de kans daar op is kleiner dan 0.00000000000000000000000000001%
Ja maar coins worden gewoon anoniem gemaakt dus dat heeft weinig kracht lijkt me.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:16 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
In het kort komt het op neer, dat als iemand een patent heeft, men je mag verbieden om nog langer gebruik te maken van gepatenteerde techniek.
De VS zou het misschien wel willen, maar mensen daar zijn te vrij daarvoor en teveel recht op vrije markt enzo en zo'n wet word vast wel tijdje over besproken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:17 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Waarom zou de VS dat niet willen? Mij lijkt dat de nadelen groter zijn voor de Amerikaanse overheid dan de voordelen. Met name wat belastingontwijking betreft.
Het risico neem ik liever niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het is nu zo laag, je weet gewoon dat het nog omhoog gaat, er kan niks mis gaan, behalve als USA morgen ineens BTC verbant waardoor BTC koers daalt en je veel verlies maakt. Maar de kans daar op is kleiner dan 0.00000000000000000000000000001%
En het verband met m'n reactie is.... ?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar coins worden gewoon anoniem gemaakt dus dat heeft weinig kracht lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |