Het is zeker zonde, maar ik ga er ook niet van uit dat ik alles kwijt raak, ik ga er van uit dat ik met dikke winst terug kom, maar het is en blijft een risico.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zou het toch wel zonde vinden. Het staat je al in staat om een lagere hypotheek te nemen later bijvoorbeeld, of dienen als startkapitaal voor een bedrijfje.
We zien wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef MissionPhailed het volgende:
EAC momenteel nog tegenvallende koers (394, ik kocht in tegen 304 en 440) maar desalniettemin toch langzaamaan een stijgende trend.
Vooral jijquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
We zien wel.![]()
Risktakers die we zijn.
Had ik meer BTC beschikbaar, dan had ik die nu gelijk in EAC gestoptquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
We zien wel.![]()
Risktakers die we zijn.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:45 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Had ik meer BTC beschikbaar, dan had ik die nu gelijk in EAC gestopt
Same!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:45 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Had ik meer BTC beschikbaar, dan had ik die nu gelijk in EAC gestopt
Zo werkt het niet echt. Als de details van het patent ooit publiek zijn gemaakt dan kan het niet gepatenteerd worden. Al dat spul staat gewoon online, publiekelijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:13 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Ik zou er niet al vroeg juichen. Ebay heeft een patent ingediend, met een aantal nieuwe features die niet in Bitcoin aanwezig zijn (de zgn. coloured coins), waardoor dit patent wel enig bestaansrecht heeft.
Aangezien het onderliggende bitcoin protocol nooit gepatendeerd is, zou Ebay deze zaak wel eens kunnen winnen.
Echt? In mijn ogen is het hele slimme marketing van een aantal pump en dumpers.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:53 schreef Spatieloos het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat morgen EAC nog steeds zo laag is, dan is vader thuis en koop ik zoveel mogelijk.
Dat denk ik ook, wachten op een correctie tot ik weer kan kopenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:09 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
hoop bagholders gaan denk ik snel cashen
idd ik snap het ook niet. ik heb ze op tijd voor inkoopprijs gelijk weer weggedaan. zijn er nu 600mln en in totaal wordt dat 13,5 miljard, dat helpt de prijs ook niet echt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:05 schreef Stryder het volgende:
[..]
Echt? In mijn ogen is het hele slimme marketing van een aantal pump en dumpers.
Geloof echt niet dat je hier geld uit gaat halen.
Kan het zo maar verkeerd hebben, maar denk zelf na. IEDEREEN wordt enthousiast gemaakt, dus iedereen stapt hier in met hetzelfde idee. Gaat iedereen dan ook rijk worden?
Als je er echt instapt met geld dat je kan missen prima, maar verwacht er niet te veel van.
PS, hoop voor iedereen die erin zit dat ik het helemaal fout heb!! Maar just my 2 cents.
me2. ondertussen een beetje spelen met de kleine coins.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:15 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, wachten op een correctie tot ik weer kan kopen
Worldcoin. En netcoin doet het de laatste weken ook wel aardig.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:18 schreef snoek1 het volgende:
hopend op de correctie en zakken maar..
welke altcoin op cryptsy raden jullie mij aan, heb nog een weinig btc daar staan wat ik wil omzetten, just for fun.
Worldcoin, maar alleen omdat er in feb iets gaat gebeuren. Blijft een gok allemaal natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:18 schreef snoek1 het volgende:
welke altcoin op cryptsy raden jullie mij aan, heb nog een weinig btc daar staan wat ik wil omzetten, just for fun.
wat ging er gebeuren?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
WDC, maar alleen omdat er in feb iets gaat gebeuren. Blijft een gok allemaal natuurlijk.
denk zelf megacoin, die staat een stuk lager als voorheen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:18 schreef snoek1 het volgende:
Heb het nu niet bij de hand maar MagNet of Maxbet hadden geloof ik zo'n nieuwsbericht gepost over 1 of ander systeem dat uit komt.quote:
Scharmbeckquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Heb het nu niet bij de hand maar MagNet of Maxbet hadden geloof ik zo'n nieuwsbericht gepost over 1 of ander systeem dat uit komt.
owja daar heb ik over gelezen, wist niet dat dat in feb was.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Heb het nu niet bij de hand maar MagNet of Maxbet hadden geloof ik zo'n nieuwsbericht gepost over 1 of ander systeem dat uit komt.
Worldcoin Financial Servicequote:
Tot die tijd hold ik, daarna meteen weg.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:27 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
owja daar heb ik over gelezen, wist niet dat dat in feb was.
altijd een deel bewaren, als ze echt ineens veel waard worden heb je er nog wat liggen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:30 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Tot die tijd hold ik, daarna meteen weg.
Zeg, ga nu zelfs jij ons door elkaar halenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er dan nu zelf?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:45 schreef SosuaCafe het volgende:
Mender en ik preken ook al sinds november of oktober ofzo over wdc
vind ze al aardig hoog staan in vergelijking met een paar dagen geleden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:49 schreef Kale het volgende:
Zo, beetje ingekocht op PPC en NMC. Eens kijken nu
Kan nog wel wat hogerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:51 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
vind ze al aardig hoog staan in vergelijking met een paar dagen geleden.
Reden voor mij om niet bij te kopen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:51 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
vind ze al aardig hoog staan in vergelijking met een paar dagen geleden.
Wait and seequote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Reden voor mij om niet bij te kopen.
Maar ze zijn wel laag vergeleken eergisteren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb wel hoog ingekocht, hopelijk met een kleine marge eruit stappen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Snel investeer al je spaargeld!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:57 schreef Stryder het volgende:
En als robin niet zou kopen, nou dan weet je wat je moet doen
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:58 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vertrouw er gewoon op dat cryptsy de prijs omhoog brengt.
quote:
nmc hoogtepunt was rond 8, zelfde als nu.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel laag vergeleken eergisteren.
En waarom zou het ineens weer gaan zakken, ik denk dat het weer terug gaat naar 7.x!
Ik had het over PPCquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:59 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
nmc hoogtepunt was rond 8, zelfde als nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |