Zeg, ga nu zelfs jij ons door elkaar halenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Heb het nu niet bij de hand maar MagNet of Maxbet hadden geloof ik zo'n nieuwsbericht gepost over 1 of ander systeem dat uit komt.
Hoeveel heb je er dan nu zelf?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:45 schreef SosuaCafe het volgende:
Mender en ik preken ook al sinds november of oktober ofzo over wdc
vind ze al aardig hoog staan in vergelijking met een paar dagen geleden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:49 schreef Kale het volgende:
Zo, beetje ingekocht op PPC en NMC. Eens kijken nu
Kan nog wel wat hogerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:51 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
vind ze al aardig hoog staan in vergelijking met een paar dagen geleden.
Reden voor mij om niet bij te kopen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:51 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
vind ze al aardig hoog staan in vergelijking met een paar dagen geleden.
Wait and seequote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Reden voor mij om niet bij te kopen.
Maar ze zijn wel laag vergeleken eergisteren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb wel hoog ingekocht, hopelijk met een kleine marge eruit stappen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Snel investeer al je spaargeld!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:57 schreef Stryder het volgende:
En als robin niet zou kopen, nou dan weet je wat je moet doen
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:58 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vertrouw er gewoon op dat cryptsy de prijs omhoog brengt.
quote:
nmc hoogtepunt was rond 8, zelfde als nu.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel laag vergeleken eergisteren.
En waarom zou het ineens weer gaan zakken, ik denk dat het weer terug gaat naar 7.x!
Ik had het over PPCquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:59 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
nmc hoogtepunt was rond 8, zelfde als nu.
Wat vinden je ouders er eigenlijk van dat je al je spaargeld zo wil investeren?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kon dat maar
Moet eerst naar een andere rekening :/
Ja omdat ik van je houd. (L)quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik negeer je niet, ik vind alleen dat je te vaak Ryan (L) type't.
Mijn vader vond het eerst maar niks, maar hij zei uiteindelijk, 'Het is jouw geld'quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Wat vinden je ouders er eigenlijk van dat je al je spaargeld zo wil investeren?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik negeer je niet, ik vind alleen dat je te vaak Ryan (L) type't.
al veel winst?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mijn vader vond het eerst maar niks, maar hij zei uiteindelijk, 'Het is jouw geld'
En hij vertrouwt wel op mijn verwachtingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |