Ja maar coins worden gewoon anoniem gemaakt dus dat heeft weinig kracht lijkt me.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:16 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
In het kort komt het op neer, dat als iemand een patent heeft, men je mag verbieden om nog langer gebruik te maken van gepatenteerde techniek.
De VS zou het misschien wel willen, maar mensen daar zijn te vrij daarvoor en teveel recht op vrije markt enzo en zo'n wet word vast wel tijdje over besproken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:17 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Waarom zou de VS dat niet willen? Mij lijkt dat de nadelen groter zijn voor de Amerikaanse overheid dan de voordelen. Met name wat belastingontwijking betreft.
Het risico neem ik liever niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het is nu zo laag, je weet gewoon dat het nog omhoog gaat, er kan niks mis gaan, behalve als USA morgen ineens BTC verbant waardoor BTC koers daalt en je veel verlies maakt. Maar de kans daar op is kleiner dan 0.00000000000000000000000000001%
En het verband met m'n reactie is.... ?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar coins worden gewoon anoniem gemaakt dus dat heeft weinig kracht lijkt me.
Ik heb nu heel sterk het idee dat je niet echt bewust bent van hoe de wereld in elkaar zit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
De VS zou het misschien wel willen, maar mensen daar zijn te vrij daarvoor en teveel recht op vrije markt enzo en zo'n wet word vast wel tijdje over besproken.
Dat je het niet echt kan verbieden omdat het anoniem gedaan wordt?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:21 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
En het verband met m'n reactie is.... ?
Geloof ik best, maar dat heeft niemandquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:22 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Ik heb nu heel sterk het idee dat je niet echt bewust bent van hoe de wereld in elkaar zit..
maar je kan toch niet zomaar een patent aanvragen op iemand anders uitvinding?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:58 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
So? Als Ebay het patent verkrijgt, dan zijn de Bitcoin exchanges en merchants in overtreding met patentschending, waardoor er een juridische grondslag is voor een verbod. Zo werkt het patentensysteem al jaren, en dat zal dit keer ook niet anders zijn.
Ik kijken, maar nee zo laag staat het nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Pak gewoon 1000 euro en koop het nu het laag is!
Anonimiteit is niet relevant in dezen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat je het niet echt kan verbieden omdat het anoniem gedaan wordt?
Alles onder de 400 is laag, ik kocht op 600quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik kijken, maar nee zo laag staat het niet
Wel als er nooit eerder patent op is aangevraagd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:24 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
maar je kan toch niet zomaar een patent aanvragen op iemand anders uitvinding?
Ik kocht op 580 en 450quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alles onder de 400 is laag, ik kocht op 600
Jammer genoeg heb ik geen besteedbaar geld meer en heb ik mijn vader nodig die werken is.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:25 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Anonimiteit is niet relevant in dezen. Om Bitcoins te gebruiken, heb je exchanges, betalingsverwerkers als Bitpay, een complete infrastructuur eromheen, etc. nodig. Ze kunnen dan de patent van Ebay schenden, waardoor dergelijke diensten niet langer mogen opereren. Anoniem of niet, het gaat om dat je het ook kunt gebruiken. Doge-coin is net zo goed ook anoniem, maar wordt geen succes omdat er geen infrastructuur voor bestaat zoals dat wel reeds het geval is met Bitcoin.
Ik heb nog wel besteedbaar geld hoor. Sowieso leg ik alleen geld in dat ik kwijt kan raken zonder mij droevig erover te voelen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alles onder de 400 is laag, ik kocht op 600
Jammer genoeg heb ik geen besteedbaar geld meer en heb ik mijn vader nodig die werken is.
Het is al mooi dat hij zich er überhaupt mee bezig houdt. Het is nog maar een hele jonge padawanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:22 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Ik heb nu heel sterk het idee dat je niet echt bewust bent van hoe de wereld in elkaar zit..
Wat een onzin, waarom mogen mensen patent vragen op iemand anders uitvinding?!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wel als er nooit eerder patent op is aangevraagd.
Maar al mijn spaargeld kan ik kwijt zonder droevig te voelenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb nog wel besteedbaar geld hoor. Sowieso leg ik alleen geld in dat ik kwijt kan raken zonder mij droevig erover te voelen.
Maar ik vind het nu wel genoeg zo. Ik heb mijn geld al in teveel coins, dus we zien wel waar het schip strandt.
Oh die 999 dat gaat helemaal goedkomen.quote:
Rijke ouders? Of weet je al dat je vrienden je verlies gaan compenseren?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar al mijn spaargeld kan ik kwijt zonder droevig te voelen
Soep, gegeten, opgediend.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:13 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Ik zou er niet al vroeg juichen. Ebay heeft een patent ingediend, met een aantal nieuwe features die niet in Bitcoin aanwezig zijn (de zgn. coloured coins), waardoor dit patent wel enig bestaansrecht heeft.
Aangezien het onderliggende bitcoin protocol nooit gepatendeerd is, zou Ebay deze zaak wel eens kunnen winnen.
Rijk zou ik niet zeggen, maar ze betalen mijn studie, auto en rijbewijs. Wat heb ik nog meer nodig?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh die 999 dat gaat helemaal goedkomen.
[..]
Rijke ouders? Of weet je al dat je vrienden je verlies gaan compenseren?
Je hebt het dus erg makkelijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Rijk zou ik niet zeggen, maar ze betalen mijn studie, auto en rijbewijs. Wat heb ik nog meer nodig?
Een eigen huis voor jou en je vriendin over een paar jaar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Rijk zou ik niet zeggen, maar ze betalen mijn studie, auto en rijbewijs. Wat heb ik nog meer nodig?
Ik zou het toch wel zonde vinden. Het staat je al in staat om een lagere hypotheek te nemen later bijvoorbeeld, of dienen als startkapitaal voor een bedrijfje.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar al mijn spaargeld kan ik kwijt zonder droevig te voelen
was natuurlijk te verwachten dat ze bitcoin kapot proberen te maken. als btc te groot wordt zijn ze hun macht kwijt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ver ze daar mee komen, Bitcoin is er ondertussen al 5 jaar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja maar 8000 is daar niks bij, kan ik het net zo goed allemaal investeren in de hoop voor meer.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:34 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Een eigen huis voor jou en je vriendin over een paar jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |