Dat dus.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ook niet dus heb er info over gezocht. Via Wikipedia had ik dit gevonden:
Ik ga bonbons vreten welke in mijn kerstpakket zaten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ook maar even twee oliebollen opgewarmd.
Nomnomquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ga bonbons vreten welke in mijn kerstpakket zaten.
Ook lekkerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ga bonbons vreten welke in mijn kerstpakket zaten.
Zijn ook lekker maar wel misselijkmakendquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:29 schreef Rezania het volgende:
Ik heb nog een zak truffelnoten liggen.
quote:The iQue Player /ˌaɪ ˈkjuː/ is a video game console that was manufactured by iQue, a joint venture between Nintendo and Chinese-American scientist Dr. Wei Shen.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Van mij mag je ze, ik vind witte chocolade niet lekker
Hahaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Ze zijn tot november houdbaar, ik kan je ze geven als we naar de meet gaan
Owja, om de doos zat een plastic verpakking. Die datum geldt natuurlijk alleen als die er nog omheen zit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahaDat zou echt baas zijn
Maar open zijn ze niet zolang meer lekker
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Owja, om de doos zat een plastic verpakking. Die datum geldt natuurlijk alleen als die er nog omheen zit.
Sorry
Boehoe, geen witte chocolade voor mij op de meetingquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik wil ze wel komen brengen maar dan wordt het zo laatMoet morgen weer werken
Ik heb op mijn meet-lijstje gezet dat ik bonbons voor jou moet halenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Boehoe, geen witte chocolade voor mij op de meeting
Omgquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb op mijn meet-lijstje gezet dat ik bonbons voor jou moet halen
quote:
Dat staat erbij. Ik had een lijstje gemaakt met zaken die ik mee moet nemen en met wie ik had afgesproken die mee kunnen rijdenquote:witte bonbons voor Ama halen
Omdat je aangaf dat je die graag wou. Ik ga er vanuit dat er dozen met alleen witte worden verkocht. Mocht dat niet zo zijn dan zoek ik een soort waar veel witte in zitten en delen we de restquote:
Heldquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Omdat je aangaf dat je die graag wou. Ik ga er vanuit dat er dozen met alleen witte worden verkocht. Mocht dat niet zo zijn dan zoek ik een soort waar veel witte in zitten en delen we de rest
Jaquote:
Jaquote:
Rot op Tjacka.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja jij heb weer je trollen afgestuurd op grtd![]()
om te kotsen
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja jij heb weer je trollen afgestuurd op grtd![]()
om te kotsen
Tjacka? Die mag je wel openen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:49 schreef Ro-ald het volgende:
Als jij op slot bent mag ik je dan opnenen?
Nee G LB sowieso ook nog gelukkig nieuwjaar voor jou.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tjacka? Die mag je wel openen.
Ga in je eigen SC spelen.quote:
Pa snijdt ze ook ik stukken je moet ze alleen zelf in de gaten houden op de bbqquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:49 schreef Amarantha het volgende:
Omg de meet wordt echt zo baasBBQ-n (spareribs, yeah!), drank, wiet, witte bonbons, toffe mensen
Volgens mij is het niet de bedoeling dat je zomaar topics gaat lopen sluiten. Vecht het maar uit in FC.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:50 schreef klawie het volgende:
[..]
Pa snijdt ze ook ik stukken je moet ze alleen zelf in de gaten houden op de bbq
Dat komt wel goedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:50 schreef klawie het volgende:
[..]
Pa snijdt ze ook ik stukken je moet ze alleen zelf in de gaten houden op de bbq
Even bij Ter Apel de grens over?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga van te voren naar Duitsland voor drank
Richting Meppenquote:
Denk dat het haast niet doorgaat ofzo? Maar in Mei komt toch bijna iedereen welquote:
Dat jullie daar geen hekel aan hebben als ik achter de gril moet haat ik me leven die geur ruik je savonds nog in je klerenquote:
Jup, uit de hoofdstad nog welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Richting MeppenDat Drenthe was overbodig lol, vergeet telkens dat je zelf uit Drenthe komt
Ik wil best wel even BBQ-n hoor, meer mensen welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:55 schreef klawie het volgende:
[..]
Dat jullie daar geen hekel aan hebben als ik achter de gril moet haat ik me leven die geur ruik je savonds nog in je kleren
Ben laatste tijd wat meer alleen aan het lurken/moddenquote:
Ja, ik was je al aan het zoeken in GC, maar zie je daar niet meer?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ben laatste tijd wat meer alleen aan het lurken/modden
Ik ook. Al ben ik een beetje huiverig om mijn DSLR mee te nemen. Dit ivm de mogelijkheid tot rondvliegend bierquote:
Hmm ik snapquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ook. Al ben ik een beetje huiverig om mijn DSLR mee te nemen. Dit ivm de mogelijkheid tot rondvliegend bier
Ik mis je topics toch wel. Komt er ooit nog een schimmelpot of een mierenkolonie?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ben laatste tijd wat meer alleen aan het lurken/modden
Mooizo ik neem ook wat hasj meequote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil best wel even BBQ-n hoor, meer mensen welWeet zeker dat Mono dat ook niet erg vind bijv. Maar dat laatste.. denk dat je kleding sowieso wel meurt aan het einde van de dag.. naar rook etc.
Schimmelpot mini komt er zeker. Als het warmer wordtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:59 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik mis je topics toch wel. Komt er ooit nog een schimmelpot of een mierenkolonie?
Geen probleem.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop dat bondage op de heenweg langs de shop wilt rijden in Zwolle (tenzij de shop dichtbij het park blijkt te zijn)
Wiet uit Emmen is stuk minderquote:
Soort van maar dan een iets kleinere formaat zou dan trouwens wel verdomd lekker ruiken overalquote:
Misschien dat ik daar zelf ook nog wat haal. Hangt er een beetje vanaf hoeveel ik op dat moment over heb.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wiet uit Emmen is stuk minderNeem ook wel vanuit hier mee maar shop in Zwolle heeft wel betere wiet
www.9292ov.nlquote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:01 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Is dat te doen met het openbaar vervoer? Mmm, Haarlem - Zwolle
Drink alleen geen bier
Post in het topic, wellicht rijd er iemand vanuit die kant daarheen met de autoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:01 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Drink alleen geen bier
9292ov.nl of ns.nlquote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:01 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Drink alleen geen bier
Woop woop!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:00 schreef Fopje het volgende:
[..]
Schimmelpot mini komt er zeker. Als het warmer wordt![]()
Maar wel een geheime op het balkon
Brussel rdam is nog snellerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:04 schreef Amarantha het volgende:
Oh is gemiddeld anderhalf uur met de trein. Lijkt me prima te doen. Ik ben vorig jaar Juni alleen naar de stonersmeet gereisd.. dat was 2½ uur hehe
Anderhalf uur met de trein is prima te doen idd, ik doe het drie dagen in de week om bij het werk te komen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:04 schreef Amarantha het volgende:
Oh is gemiddeld anderhalf uur met de trein. Lijkt me prima te doen. Ik ben vorig jaar Juni alleen naar de stonersmeet gereisd.. dat was 2½ uur hehe
Ik zou helemaal gek worden!!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Anderhalf uur met de trein is prima te doen idd, ik doe het drie dagen in de week om bij het werk te komen.
Dat laatste geloof ik wel jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat had ik in het begin ook maar het went na een tijdje.
Heb ik in de eerste klas niet zoveel last van eigenlijk. Heb ook wel eens tweede moeten zitten omdat de eerste vol was maar had er daar ook niet echt last van, het was op die momenten best wel druk in de trein.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:09 schreef klawie het volgende:
Mensen die opeens tegen je praten of die je van 3 km afstand ruikt asovolk
Ik heb het ook gedaan toen ik me rijbewijs had gehaald werd het minder en ging ik me steeds meer ergeren aan volk erin nu heb ik er ook nog een motor erbij en ben ik altijd sneller op bestemmingquote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik reis niet zo vaak met de trein dus vind het best leuk
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ook een rijbewijs, 4 jaar inmiddels
Ik anderhalf jaar ben ook 19,5 jaar lolquote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ook een rijbewijs, 4 jaar inmiddels
Maar ik doe er niks meequote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:13 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik anderhalf jaar ben ook 19,5 jaar lol
Ik rij ongv 50000dkm in een jaar incl vakantie enz en voor werk is het ook lekker proef rijden voor de jongens zonder rijbewijsquote:
Jup, daarom auto ^^quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:16 schreef Amarantha het volgende:
Wie weetHeb net even gekeken maar de plek van meeting is wel lastig te bereiken met openbaar vervoer enz
Nee daarom zeg ik.. doe er weinig meequote:
Ik precies het zelfde al koop ik een auto ben ik het weer zat ba 2/3weken maar meestal rij ik in auto's van me vaderquote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee daarom zeg ik.. doe er weinig meeRij af en toe wel eens maar in andere mensen hun auto
Zonder bier is een vreetkick ook wel aanwezigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 02:03 schreef Ro-ald het volgende:
Bier en wiet = vreetkick krijgen en daarna frituren
Hallo.quote:
Nu niet, ik wil slapen verdomme. Maar m'n slaap doet het al weken niet...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alles goed?
Heb jij al een eerste indruk van me?
Raarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nu niet, ik wil slapen verdomme. Maar m'n slaap doet het al weken niet...
Geen idee waar je het over hebt, de TT?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:09 schreef Dagoduck het volgende:
Is het nou lied/nummer/song/track/single of liedje?
Mwah, ik kan wel slapen maar dan pas rond 4 uur, en dan slaap ik wel goed. Dus mn ritme is gewoon verneukt..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Raar
Hoe komt dat?
Melatonine al geprobeerd? Vast wel? F.lux op je computer staan?
Gebruik dan melatonine, dan kan je eerder slapen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mwah, ik kan wel slapen maar dan pas rond 4 uur, en dan slaap ik wel goed. Dus mn ritme is gewoon verneukt..
In het algemeen, welk woord gebruik je voor een nummer of song of lied of ...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, de TT?
Nee, hoef geen troepquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gebruik dan melatonine, dan kan je eerder slapen.
Joint rokenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nu niet, ik wil slapen verdomme. Maar m'n slaap doet het al weken niet...
Jup, om precies te zijn nu!quote:
Lekker Nirvana aan het luisteren en de Steve Miller bandquote:
Yaay, space vriendjesquote:
nummer, song of lied zijn zo'n beetje de beste en enige woorden denk ik zo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In het algemeen, welk woord gebruik je voor een nummer of song of lied of ...
Is geen troep joh, dat zijn vooroordelen. Het is gewoon een hormoon die je lichaam zelf ook aanmaakt, maar door bijvoorbeeld te veel fel licht van een computer kan het zijn dat je die minder aanmaakt of gewoon als je slaapritme is verstoord. Als je dat weer wilt herstellen kun je gewoon wat extra van die hormonen slikken, is niet schadelijk ofzo, vooral niet na 1 keer.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, hoef geen troepgewoon zaterdagnacht even doorhalen dan ben ik zondagavond moe slaap ik om 23 uur en is mn ritme weer goed
Klinkt gezellig, sowieso Nirvanaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:37 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Lekker Nirvana aan het luisteren en de Steve Miller band
Samen met mijn Buzz Lightyear, Space(ende) cowboy zijn we beiden lekker aan het stonen!
Hopelijk woon je rond Den haag/ voorburg/Leidschendam. Ik wil wel eens een joint van meesterdraaist Amaranthaquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Klinkt gezellig, sowieso Nirvana
Ik ga dat Steve Miller eens opzoeken.
Het nummer, dat vaak genoeg op de radio wordt gedraaid, is het best beroemde ''The Joker''quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Klinkt gezellig, sowieso Nirvana
Ik ga dat Steve Miller eens opzoeken.
Hahahaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:41 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Hopelijk woon je rond Den haag/ voorburg/Leidschendam. Ik wil wel eens een joint van meesterdraaist Amarantha
Wat Jammer. Kom je soms af en toe in Gelderland?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahahaMaar nee ik woon in Drenthe
Nope, maar kom naar de ONZ-meetquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:44 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Wat Jammer. Kom je soms af en toein Gelderland?
Komt me wel bekend voorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:42 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
[..]
Het nummer, dat vaak genoeg op de radio wordt gedraaid, is het best beroemde ''The Joker''
Met de lyrics van
Cause' I'm a picker
I'm a grinner
I'm a lover
And I'm a sinner
Zie topic.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:47 schreef Spatieloos het volgende:
Is de ONZ meet leuk, hoeveel mensen komen er?
Denk het wel. Even kijken op 9292quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet je langer dan 2½ uur in de trein?
Precies 2.5 uur met OV naar station Zwolle.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet je langer dan 2½ uur in de trein?
Nou dan moet je je niet aanstellenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Precies 2.5 uur met OV naar station Zwolle.
okay maar ik ben nog maar een jongetje van 17quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou dan moet je je niet aanstellenIk had in Juni een stonersmeet in Utrecht en toen ben ik ook alleen heen gegaan met de trein, 2½ uur reizen!
Ja ik ben 24 (toen 23), maar ik vind trein reizen ook niet erg of eng, nooit gevonden ookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
okay maar ik ben nog maar een jongetje van 17
Hoe duur zou dat zijn?
Naja ik zie wel, over paar maanden ben ik ook wel wat volwassener. En daar Delft was ongeveer de helft en dat was prima te doen.
Treinen gaan snel
Hoe snel gaan die eigenlijk wtf man.
Jaaaa, ik ben ook 17.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
okay maar ik ben nog maar een jongetje van 17
Hoe duur zou dat zijn?
Naja ik zie wel, over paar maanden ben ik ook wel wat volwassener. En naar Delft was ongeveer de helft en dat was prima te doen.
Treinen gaan snel
Hoe snel gaan die eigenlijk wtf man.
Goeie timing Ama.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 04:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ben 24 (toen 23), maar ik vind trein reizen ook niet erg of eng, nooit gevonden ookJe kunt ook altijd in 't topic vragen of iemand vanaf jou kant die kant op rijd met de auto?
Ik zie het net. Chillquote:Op vrijdag 3 januari 2014 04:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik meldde net daar dat ik met de auto ga.
Ja treinreizen is niet eng, maar wel ontzettend saai. Ik gebruikte mijn leeftijd alleen als extra excuus!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 04:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ben 24 (toen 23), maar ik vind trein reizen ook niet erg of eng, nooit gevonden ookJe kunt ook altijd in 't topic vragen of iemand vanaf jou kant die kant op rijd met de auto?
Hmm ja het is wel saaiquote:Op vrijdag 3 januari 2014 04:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja treinreizen is niet eng, maar wel ontzettend saai. Ik gebruikte mijn leeftijd alleen als extra excuus!
KLB en serieus?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 04:11 schreef Applecreampie het volgende:
Nee die indruk begin ik te krijgen. Volgens mij is KLB ook niet zo serieus als ik dacht.
Het begon verrassend serieus dat topic.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 04:12 schreef Amarantha het volgende:
KLB / moeder draait door
[..]
KLB en serieus?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 04:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het begon verrassend serieus dat topic.
Als het echt is vind ik het wel behoorlijk triest en dat kan ik snappen.quote:
Nou ja ik weet niet maar KLB staat er niet om bekend dat je daar een serieus antwoord hoeft te verwachtenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 04:19 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Als het echt is vind ik het wel behoorlijk triest en dat kan ik snappen.
Maarja, Klaagbaak users zijn al een klacht opzich. Daarom zitten ze ook bij KLD
Maar serieus zijn om 4 uur 'snachts whahaha.
Dat is waar. R&P wordt binnenkort gewoon ook een klaagbaak voor mentale klachtenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 04:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ja ik weet niet maar KLB staat er niet om bekend dat je daar een serieus antwoord hoeft te verwachten
R&P heeft echt pareltjesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 04:21 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Dat is waar. R&P wordt binnenkort gewoon ook een klaagbaak voor mentale klachten
Haha, inderdaad. nu ook al een potentie topic in V&A 24e verjaadagquote:Op vrijdag 3 januari 2014 04:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
R&P heeft echt pareltjesEr staan zo vaak topics die best wel geniaal zijn
A&A?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 04:23 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. nu ook al een potentie topic in V&A 24e verjaadag
Zie NinjaEditquote:
Gaat hij je vastbinden met je gordelquote:Op vrijdag 3 januari 2014 04:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ja het is wel saaiIk hoef gelukkig maar een uurtje in de trein (één verbinding) maar ik ga op de heenweg met bondage mee in de auto. Kan ik ook meer meeslepen op de heenweg voor de BBQ enz. Terugweg wel met de trein maar overleef ik wel haha
Nee ik had begrepen iemand anders die ook mee rijdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 04:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gaat hij je vastbinden met je gordel?
Gibson wilde graag.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 04:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik had begrepen iemand anders die ook mee rijd
Was dat het niet al?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 04:21 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Dat is waar. R&P wordt binnenkort gewoon ook een klaagbaak voor mentale klachten
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 04:33 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Hallonnnn, weinig tijd nu![]()
FF snel de honden uitlaten en dan weg
Oh honden zijn badass!quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:13 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van donderdag 2 januari 2014
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 771 Geflipte-Koelkast
02. 520 Jimbo
03. 415 supersof
04. 351 Etsu
05. 333 Toto69
06. 330 Ajacied422
07. 322 Elan
08. 288 waxmask
09. 278 deadprez
10. 263 Spongeboss
11. 256 Tjacka
12. 251 LittleBrownie
12. 251 BBQSausage
14. 223 DonnieDarkno
15. 220 ToT
16. 217 Pino112
17. 213 Spatieloos
18. 212 VoornaamAchternaam
19. 209 Stuart
20. 203 Jhali
21. 202 arjan1112
22. 194 Littlerabbit
23. 192 HaywoodJablome
24. 188 Good.vs.Evil
25. 180 sp3c
25. 180 Soury
27. 177 HiDiHo
28. 166 Dven
29. 164 Vinniiee
30. 158 Toverheks
31. 156 Maringo
Ik zat het net ff op te zoeken, maar de laatste keer was juli 2012. Dat is nog korter geleden dan ik dacht.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zat het net ff op te zoeken, maar de laatste keer was juli 2012. Dat is nog korter geleden dan ik dacht.Dat was vast een drukke nachtbagger geweest.
Vandaag nog maar 16 keer...
Helderziend.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Aantal posts per topic voor gebruiker "Maringo" van 06-07-2012
aantal posts / forum / topic
35 Babes & Hunks [Het Algemene Nachtbagger Topic] #154 gabberen op een hardstylefeestje
15 Babes & Hunks [Het Algemene Nachtbagger Topic] #153 deserteurs keren terug
13 Babes & Hunks [Het Algemene Nachtbagger Topic] #155 WEEKEND
08 Onzin voor je leven! #?? [Nachtbagger] Waar we voor de 400 posts per topic gaan
06 Onzin voor je leven! [Nachtbagger] Lekker babbelen zuipen
05 Mens erger je niet Alfabetspel #10
03 Onzin voor je leven! [Nachtbagger]Dus...
02 Mens erger je niet Wordfeud Eredivisie - juli #1
02 Babes & Hunks [Het Algemene Nachtbagger Topic] #156 Vakantie!
02 Babes & Hunks [Het Algemene Nachtbagger Topic] #157 Liefde voor iedereen
01 Onzin voor je leven! [Nachtbagger] HARD!
01 Onzin voor je leven! [ARG7] #690 Verkrachting, moord, verraad, geweld, ongeluk, doodslag.
01 Onzin voor je leven! Funny links, pics & clips - #108 Waar we lachen om Rita
01 Mens erger je niet Merken lepeltopic #21
01 Mens erger je niet Alfabetspel #11
01 Tour de France 2012 Tour 2012: De Uitvallers.
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Jup.
Whahahahahahaquote:
Hé!!! Express maar t/m 31 laten zien hè! Ik had 147 postsquote:
Was meer gericht aan Maringo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hé!!! Express maar t/m 31 laten zien hè! Ik had 147 posts
Ik had de wekker om 9 uur om toch nog wat van mijn dag te maken, maar ik kon niet slapen dus ik had maar iets minder dan 5 uur geslapen, heb die wekker een uur vooruit gezet en om 10 uur dacht ik; kan nog wel een uurtje. En nu voel ik me okéquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:16 schreef BBQSausage het volgende:
Zo dan, lekker uitgeslapen allemaal?
Si, toch al ruim een kwartier wakkerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:16 schreef BBQSausage het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:16 schreef BBQSausage het volgende:
Hij zal maar binnen waaien.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:20 schreef Dagoduck het volgende:
Heel het huis maakt geluiden, wat een wind waait er buiten!
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had de wekker om 9 uur om toch nog wat van mijn dag te maken, maar ik kon niet slapen dus ik had maar iets minder dan 5 uur geslapen, heb die wekker een uur vooruit gezet en om 10 uur dacht ik; kan nog wel een uurtje. En nu voel ik me oké
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Si, toch al ruim een kwartier wakker
Gelukkig waait 'ie niet binnen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:20 schreef Dagoduck het volgende:
Heel het huis maakt geluiden, wat een wind waait er buiten!
Neuhquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Same here. Postcountopkrikken enzo eh.
Surge!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Si, toch al ruim een kwartier wakker
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neuh
Dat niet eens, ik vind al dat heen en weer scrollen telkens maar niks.
Het duurde even.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nu durft 'ie niet meer te posten.
quote:
Als ik had getypt 'wat een wind!' Dan hadden jullie gezegd ''Hé bah'' of iets in die trand.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Als ik had getypt 'wat een wind!' Dan hadden jullie gezegd ''Hé bah'' of iets in die trand.
ZIE JE! ZIE JE! IK KAN OOK NIETS HIER!quote:
Vast wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Als ik had getypt 'wat een wind!' Dan hadden jullie gezegd ''Hé bah'' of iets in die trand.
Deal with it.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ZIE JE! ZIE JE! IK KAN OOK NIETS HIER!
Ik kan het nietquote:
En zo is het!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
"et gaat der toch om dat ik begrepen wordt"
Babe, babe, babe, babe, babe I'M GONNA LEAVE YOU BABE! BABE! BABE!quote:
Whut? Wil je een bom op je bakkes ofzo?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |