En dit is het moment om op te hangen en het contact voorgoed te verbreken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:17 schreef Applecreampie het volgende:
Ze belde weer terug en begon mij uit te maken voor kankerwijf een slechte dochter een kind dat nooit geboren had mogen worden, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:21 schreef Trebo het volgende:
[..]
En dit is het moment om op te hangen en het contact voorgoed te verbreken.
Dat is het juist, we proberen het net weer op te bouwen. Ze heeft nu een terugval gehad. Aangezien ze mij jarenlang niet heeft gezien, band net opbouwen. We afgelopen kerst voor het eerst samen hebben gevierd, dus dat was heel speciaal voor haar. Ik denk dat ze zulke hoge verwachtingen had voor oud en nieuw om mij telefonisch te spreken ( we wonen 230 km van elkaar vandaan) dat ze is ingestort nadat dus niet lukte en ze naar de drank greep.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:21 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik vertel het ook niet om jouw te vermaken...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:37 schreef deadprez het volgende:
Ik vind toradora toch vermakelijker. Deze probeert wel, maar het wil niet echt lukken.
Nee het is niet verzonnen, en misschien hoort het thuis in R&P maar het is ook een klacht. Misschien dat ik overdag wat serieuzere users aantref.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:56 schreef Elan het volgende:
Ja hallo dit is KLB om 4 uur in de nacht neem aan dat het een verzonnen verhaal is en anders open het lekker in R&P of zo als je serieuze adviezen wil.
Sterkte. Enige tip die ik heb: neem even goed de tijd om dit naast je neer te kunnen leggen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:17 schreef Applecreampie het volgende:
Sorry voor het lange verhaal, ik moest de klacht even van mij afschrijven... En ik denk dat dit nog een staartje gaat krijgen...
Makkelijk praten. Duidelijk nooit zelf in zo'n situatie gezeten..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:21 schreef Trebo het volgende:
[..]
Soms is de grens bereikt. Ondanks dat het je moeder is. Ik bedoel, niet voor iedereen is dat waardevol.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:39 schreef erikkll het volgende:
[..]
Makkelijk praten. Duidelijk nooit zelf in zo'n situatie gezeten..
Ik zat in precies dezelfde situatie en hoewel de grens inderdaad bereikt is, wil je altijd het contact herstellen als het weer beter gaat met je ouder. Het is simpel zat; je ouder blijft je ouder en als hij/zij overlijdt terwijl jij ruzie hebt met diegene, dan vergeef je jezelf dat nooit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:48 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Soms is de grens bereikt. Ondanks dat het je moeder is. Ik bedoel, niet voor iedereen is dat waardevol.
Niet iedereen denkt zo, dat probeert hij je net duidelijk te maken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:50 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik zat in precies dezelfde situatie en hoewel de grens inderdaad bereikt is, wil je altijd het contact herstellen als het weer beter gaat met je ouder. Het is simpel zat; je ouder blijft je ouder en als hij/zij overlijdt terwijl jij ruzie hebt met diegene, dan vergeef je jezelf dat nooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |