Is dat fries ofzoquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:03 schreef Wootism het volgende:
Dit moet wederom het eerste filmpje van het topic worden
Oke, die is wel leukquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAAHAH XD XD XD XD XD XD XD XDXDXDXDXD
dat 'u mad bro' is inmiddels zo verneuktquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien trekt de kleur nog bij.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:01 schreef Wootism het volgende:
Kwam net een gast op Facebook tegen die een nieuwe tattoo heeft gezet.... van een worstenbroodje....
Ziet er naar mijn mening meer uit als een drol.
[ afbeelding ]
Dit is ook zo'n 3D plaatje als je een beetje scheel gaat kijken zie je een balk erinquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:01 schreef Wootism het volgende:
Kwam net een gast op Facebook tegen die een nieuwe tattoo heeft gezet.... van een worstenbroodje....
[ afbeelding ]
Denken mensen tegenwoordig niet meer na voordat ze een tattoo nemen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:01 schreef Wootism het volgende:
[ afbeelding ]
haha, zo willekeurig xD xDquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:01 schreef Wootism het volgende:
[ afbeelding ]
Wel uniek.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:01 schreef Wootism het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn mensen zonder hersens die tatoeages nemen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Denken mensen tegenwoordig niet meer na voordat ze een tattoo nemen?
ik moest aan een drakenpenis denkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:01 schreef Wootism het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ritaquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:13 schreef onlogisch het volgende:
Zucht, ga je ff eten is het Rita topic weg.
Watskebeurt?
Die Blue waffle ging wel te ver ja.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:15 schreef einschtein het volgende:
Jammer van de mensen die net een stapje te ver gingen, ik had net zo'n lol.
Whehehe K. Kachelquote:Geschreven door K. Kachel, 4. jul, 2012
Hoi Rita,
Let maar niet op die grappenmakers. Ik vind dat je droom moet naleven. En dan zien we je mss terug in gtst ofzo.
Of mss wel in een buitenlandse serie aangezien je engels al welhaast perfect is.
E-mail:
K.kachel@nomail.nl
Nou daar zou ik nog enigzins opgewonden van kunnen raken, alleen die afzeikende reacties zijn erg jammer.quote:
Dale.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:17 schreef Wootism het volgende:
[..]
Nou daar zou ik nog enigzins opgewonden van kunnen raken, alleen die afzeikende reacties zijn erg jammer.
Ik vind het niet kunnen dat er plaatjes worden gepost welke sexueel getint zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:17 schreef Wootism het volgende:
[..]
Nou daar zou ik nog enigzins opgewonden van kunnen raken, alleen die afzeikende reacties zijn erg jammer.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die moraalridder
Was te verwachten.
Die brengt Rita waarschijnlijk nu een ijsje.
LOLOLOLOL XDquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
LOLOLOLOLOLOLOLOLOL
WAT EEN FUCKING MONGOOL
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
LOLOLOLOLOLOLOLOLOL
WAT EEN FUCKING MONGOOL
Die geeft Rita nu hard over de koffietafelquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die moraalridder
Was te verwachten.
Die brengt Rita waarschijnlijk nu een ijsje.
Hoezo? Ontzettende baas om zo aan je adrenaline-trekken te komen!quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
LOLOLOLOLOLOLOLOLOL
WAT EEN FUCKING MONGOOL
quote:
ik wil met hem trouwenquote:
Lezen, dwaasquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En niemand die even toespringt heStel ecto's
Weg.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:59 schreef ArtistA het volgende:
Ben sinds 18:00u niet meer hier geweest... waar is 't Rita topic??
quote:
Waarom zou iemand zoiets willen doen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:25 schreef Wootism het volgende:
Ohja, om nog een terug te komen op die worstenbroodjes tattoo die ik eerder had gepost:
Ding ziet er dus echt uit als een drol
http://breda.dichtbij.nl/(...)stenbroodje-onderarm
[ afbeelding ]
Mijn S.Spielberg ook nogquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
LOLOLOLOLOLOLOLOLOL
WAT EEN FUCKING MONGOOL
then =/= thanquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:02 schreef Zith het volgende:
Wat moet ik snappen? cuddlen en dan sex, wat is de catch?
ik snapte het dus niet om dat ik gewoon normaal engels kanquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nogal wat mensen gebruiken THEN op de plaats van THAN.
ja er staat then toch? Dus eerst cuddlen en dan seks hebben vindt hij leuk. Vind ik niet zo'n vreemde mening.quote:
Maakt niet uit dat je wat minder goed in Engels bent hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat men hierboven probeert duidelijk te maken is dat de "grap" een KUT grap is.
als je goed engels kan snap je het juist niet omdat ''i would rather cuddle then have sex'' gewoon een goeie zin isquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:08 schreef Wootism het volgende:
[..]
Maakt niet uit dat je wat minder goed in Engels bent hoor
Nee. Je leest het in deze context vrijwel automatisch als 'than'.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:17 schreef wuuht het volgende:
[..]
als je goed engels kan snap je het juist niet omdat ''i would rather cuddle then have sex'' gewoon een goeie zin is
ik nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:18 schreef Wootism het volgende:
[..]
Nee. Je leest het in deze context vrijwel automatisch als 'than'.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:17 schreef wuuht het volgende:
[..]
als je goed engels kan snap je het juist niet omdat ''i would rather cuddle then have sex'' gewoon een goeie zin is
Nee hoor..quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:18 schreef Wootism het volgende:
[..]
Nee. Je leest het in deze context vrijwel automatisch als 'than'.
oh ik wist niet eens waar het over ging, maar hij heeft gelijkquote:
dan bedoelde ik than =/= thenquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:08 schreef Zith het volgende:
[..]
ja er staat then toch? Dus eerst cuddlen en dan seks hebben vindt hij leuk. Vind ik niet zo'n vreemde mening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:10 schreef Maringo het volgende:
Heeft geen zin om grappen uit te leggen; ze zijn veuls te goed in Engels!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
veel Engelsen zouden dit grappig vindenreset
True..quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:15 schreef Individual het volgende:
[..]
Heeft geen zin om grappen uit te leggen; ze zijn veuls te goed in Engels!
veel Engelsen zouden dit grappig vinden
Als het een grap zou zijn ja.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:21 schreef Quotidien het volgende:
Zijn er serieus mensen die het 'grapje' niet zien?
Ze hebben op het vmbo toch ook gewoon Engels?
best tof om te zien dat dat oudje wintquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:18 schreef Ezechielk het volgende:
Gezien ik Hildo laatst voorbij zag komen in dit topic:
Hildoquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:11 schreef jagga het volgende:
[..]
best tof om te zien dat dat oudje wint
zal wel trouwens alleen de eerste 250/500m zijn, maartoch
ik snap dat abusive teacher verhaal niet helemaalquote:
Bokito!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:56 schreef Bastard het volgende:
Ik ging stuk
Die stof steeds met dat vingertje
Die neger dan:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:56 schreef Bastard het volgende:
Ik ging stuk
Die stof steeds met dat vingertje
ERG vet, tof gespeeld ookquote:
Dat lachen van die ander ookquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:48 schreef einschtein het volgende:
[..]
Die neger dan:
(Filmpje hoort bij 3:49 te binnen. Doe ie dat niet, zelf even daarheen gaan.)
En dan aan het einde nog eens opnieuw starten ... dat dappere nogquote:
Oud maar wel hard jaquote:
die gast die vanaf 1:06 er achter staat in dat lichtblauwe hemdje lijkt wel op die van holland in da hoodquote:
hahaha dat geluid 1.10, net een vogelquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:42 schreef boempa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de grap is ook wel zichtbaar zonder gecopy paste gezichtjes eropquote:
Dit is zeer vet gedaan! (Vooral t einde)quote:
zoeken op jeroomquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:50 schreef Elkafila het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand waar meer van dit soort memes te vinden zijn? Vind hem namelijk steendgoed
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:50 schreef Elkafila het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand waar meer van dit soort memes te vinden zijn? Vind hem namelijk steendgoed
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:50 schreef Elkafila het volgende:
[ afbeelding ]
Jeroom een 'meme' noemenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:50 schreef Elkafila het volgende:
[ afbeelding ]
dat eerste las ik gewoon al pet wussyquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:42 schreef Lithia het volgende:
*sopsopsop*
[ afbeelding ]
*gaat verder schoonmaken*
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:45 schreef wuuht het volgende:
[..]
dat eerste las ik gewoon al pet wussy
maar ik las wel you read that wrong
DIe gast op de voorgrond in de tuinstoelquote:
Heb het helemaal afgekeken, en snap echt compleet niet waar ik naar heb zitten kijken...quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:13 schreef Wootism het volgende:
[..]
Heb het helemaal afgekeken, en snap echt compleet niet waar ik naar heb zitten kijken...
Ik snapte het ook niet.quote:
http://www.gamenguide.com/articles/2164/20120616/greatest-troll-history-online-trolling.htm?utm_source=zergnet.com&utm_medium=referral&utm_campaign=zergnet_24483quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:13 schreef Wootism het volgende:
[..]
Heb het helemaal afgekeken, en snap echt compleet niet waar ik naar heb zitten kijken...
hier begreep ik dus geen ene drol van, wat een sneue bendequote:
ah, lache manquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:31 schreef Cigarette het volgende:
[..]
http://www.gamenguide.com/articles/2164/20120616/greatest-troll-history-online-trolling.htm?utm_source=zergnet.com&utm_medium=referral&utm_campaign=zergnet_24483
Ze zitten op een server en plots komt er iemand die de hele tijd nononononononono roept waardoor hun helemaal trippen
Hoe kun je dat niet snappen?
Maar...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:31 schreef Cigarette het volgende:
[..]
http://www.gamenguide.com/articles/2164/20120616/greatest-troll-history-online-trolling.htm?utm_source=zergnet.com&utm_medium=referral&utm_campaign=zergnet_24483
Ze zitten op een server en plots komt er iemand die de hele tijd nononononononono roept waardoor hun helemaal trippen
Hoe kun je dat niet snappen?
hahaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
DIe gast op de voorgrond in de tuinstoel. De hele dag naar dames onder de douche kijken
.
Die Spinalquote:
Sowieso geen paint. Die kan geen png met transparant aan.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:59 schreef Oerbeer het volgende:
Ik kom even mijn vers gepainte smilie droppen:
[ afbeelding ]
Is't wat voor hier?
Neuh, gemaakt met Unlead.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sowieso geen paint. Die kan geen png met transparant aan.
Die is wel baas.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:22 schreef Dimens het volgende:
Ik heb laatst deze gemaakt.
[ afbeelding ]
Funny links, pics & clips - #108 Waar we lachen om Ritaquote:Op zondag 8 juli 2012 01:02 schreef Oerbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Schaamteloos gejat van Rezania.
Oh. Fautje.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Funny links, pics & clips - #108 Waar we lachen om Rita
Ha las em gelijk goedquote:Op zondag 8 juli 2012 01:02 schreef Oerbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Schaamteloos gejat van Rezania.
DIe gast op de voorgrond in de tuinstoelquote:
Ik heb er ook een paar:quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:59 schreef Oerbeer het volgende:
Ik kom even mijn vers gepainte smilie droppen:
[ afbeelding ]
Is't wat voor hier?
Haha die Barrie.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:09 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik heb er ook een paar:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 juli 2012 09:09 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
DIe gast op de voorgrond in de tuinstoel. De hele dag naar dames onder de douche kijken
.
Thanks.quote:
quote:
Zeg dan.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:15 schreef Dimens het volgende:
Zal wel aan mij liggen dat ik het meteen zag.
Mwa beetje vreemde houding ja, maar niet een gemeende middelvinger ofzo lijkt me.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:18 schreef Quotidien het volgende:
Die gast links steekt z'n middelvinger op!!
Ik dacht dat ze d'r Special Kills weg had gehaald, maar die staan nu onderaan bij home. Ze kan zich nog steeds goed inleven in problemen zo te zien.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.ritaklepper.com/
Ze heeft d'r site aangepast!
W en P ingedrukt houden terwijl je heel snel Q en O indrukt.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe de neuk doe je dat, ik kom niet verder dan 4 meter
Whehe vet bedachtquote:
Ah! Ze heeft haar video's weggehaald! Is die guestboek-stormloop toch nog ergens goed voor geweestquote:Op maandag 9 juli 2012 12:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
maar ze heeft wel eenquote:Op maandag 9 juli 2012 13:38 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ah! Ze heeft haar video's weggehaald! Is die guestboek-stormloop toch nog ergens goed voor geweest
ik ben jaloersquote:auditie voor korte Manga thiller
En vervolgens niet overeind kunnen komen.quote:
Wheheehequote:Op maandag 9 juli 2012 12:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |