Is dat fries ofzoquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:03 schreef Wootism het volgende:
Dit moet wederom het eerste filmpje van het topic worden
Oke, die is wel leukquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAAHAH XD XD XD XD XD XD XD XDXDXDXDXD
dat 'u mad bro' is inmiddels zo verneuktquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien trekt de kleur nog bij.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:01 schreef Wootism het volgende:
Kwam net een gast op Facebook tegen die een nieuwe tattoo heeft gezet.... van een worstenbroodje....
Ziet er naar mijn mening meer uit als een drol.
[ afbeelding ]
Dit is ook zo'n 3D plaatje als je een beetje scheel gaat kijken zie je een balk erinquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:01 schreef Wootism het volgende:
Kwam net een gast op Facebook tegen die een nieuwe tattoo heeft gezet.... van een worstenbroodje....
[ afbeelding ]
Denken mensen tegenwoordig niet meer na voordat ze een tattoo nemen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:01 schreef Wootism het volgende:
[ afbeelding ]
haha, zo willekeurig xD xDquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:01 schreef Wootism het volgende:
[ afbeelding ]
Wel uniek.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:01 schreef Wootism het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn mensen zonder hersens die tatoeages nemen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Denken mensen tegenwoordig niet meer na voordat ze een tattoo nemen?
ik moest aan een drakenpenis denkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:01 schreef Wootism het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ritaquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:13 schreef onlogisch het volgende:
Zucht, ga je ff eten is het Rita topic weg.
Watskebeurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |