Is dat fries ofzoquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:03 schreef Wootism het volgende:
Dit moet wederom het eerste filmpje van het topic worden
Oke, die is wel leukquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAAHAH XD XD XD XD XD XD XD XDXDXDXDXD
dat 'u mad bro' is inmiddels zo verneuktquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien trekt de kleur nog bij.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:01 schreef Wootism het volgende:
Kwam net een gast op Facebook tegen die een nieuwe tattoo heeft gezet.... van een worstenbroodje....
Ziet er naar mijn mening meer uit als een drol.
[ afbeelding ]
Dit is ook zo'n 3D plaatje als je een beetje scheel gaat kijken zie je een balk erinquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:01 schreef Wootism het volgende:
Kwam net een gast op Facebook tegen die een nieuwe tattoo heeft gezet.... van een worstenbroodje....
[ afbeelding ]
Denken mensen tegenwoordig niet meer na voordat ze een tattoo nemen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:01 schreef Wootism het volgende:
[ afbeelding ]
haha, zo willekeurig xD xDquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:01 schreef Wootism het volgende:
[ afbeelding ]
Wel uniek.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:01 schreef Wootism het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn mensen zonder hersens die tatoeages nemen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Denken mensen tegenwoordig niet meer na voordat ze een tattoo nemen?
ik moest aan een drakenpenis denkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:01 schreef Wootism het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ritaquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:13 schreef onlogisch het volgende:
Zucht, ga je ff eten is het Rita topic weg.
Watskebeurt?
Die Blue waffle ging wel te ver ja.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:15 schreef einschtein het volgende:
Jammer van de mensen die net een stapje te ver gingen, ik had net zo'n lol.
Whehehe K. Kachelquote:Geschreven door K. Kachel, 4. jul, 2012
Hoi Rita,
Let maar niet op die grappenmakers. Ik vind dat je droom moet naleven. En dan zien we je mss terug in gtst ofzo.
Of mss wel in een buitenlandse serie aangezien je engels al welhaast perfect is.
E-mail:
K.kachel@nomail.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |