zoeken op jeroomquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:50 schreef Elkafila het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand waar meer van dit soort memes te vinden zijn? Vind hem namelijk steendgoed
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:50 schreef Elkafila het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand waar meer van dit soort memes te vinden zijn? Vind hem namelijk steendgoed
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:50 schreef Elkafila het volgende:
[ afbeelding ]
Jeroom een 'meme' noemenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:50 schreef Elkafila het volgende:
[ afbeelding ]
dat eerste las ik gewoon al pet wussyquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:42 schreef Lithia het volgende:
*sopsopsop*
[ afbeelding ]
*gaat verder schoonmaken*
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:45 schreef wuuht het volgende:
[..]
dat eerste las ik gewoon al pet wussy
maar ik las wel you read that wrong
DIe gast op de voorgrond in de tuinstoelquote:
Heb het helemaal afgekeken, en snap echt compleet niet waar ik naar heb zitten kijken...quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:13 schreef Wootism het volgende:
[..]
Heb het helemaal afgekeken, en snap echt compleet niet waar ik naar heb zitten kijken...
Ik snapte het ook niet.quote:
http://www.gamenguide.com/articles/2164/20120616/greatest-troll-history-online-trolling.htm?utm_source=zergnet.com&utm_medium=referral&utm_campaign=zergnet_24483quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:13 schreef Wootism het volgende:
[..]
Heb het helemaal afgekeken, en snap echt compleet niet waar ik naar heb zitten kijken...
hier begreep ik dus geen ene drol van, wat een sneue bendequote:
ah, lache manquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:31 schreef Cigarette het volgende:
[..]
http://www.gamenguide.com/articles/2164/20120616/greatest-troll-history-online-trolling.htm?utm_source=zergnet.com&utm_medium=referral&utm_campaign=zergnet_24483
Ze zitten op een server en plots komt er iemand die de hele tijd nononononononono roept waardoor hun helemaal trippen
Hoe kun je dat niet snappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |