Maakt niet uit dat je wat minder goed in Engels bent hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat men hierboven probeert duidelijk te maken is dat de "grap" een KUT grap is.
als je goed engels kan snap je het juist niet omdat ''i would rather cuddle then have sex'' gewoon een goeie zin isquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:08 schreef Wootism het volgende:
[..]
Maakt niet uit dat je wat minder goed in Engels bent hoor
Nee. Je leest het in deze context vrijwel automatisch als 'than'.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:17 schreef wuuht het volgende:
[..]
als je goed engels kan snap je het juist niet omdat ''i would rather cuddle then have sex'' gewoon een goeie zin is
ik nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:18 schreef Wootism het volgende:
[..]
Nee. Je leest het in deze context vrijwel automatisch als 'than'.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:17 schreef wuuht het volgende:
[..]
als je goed engels kan snap je het juist niet omdat ''i would rather cuddle then have sex'' gewoon een goeie zin is
Nee hoor..quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:18 schreef Wootism het volgende:
[..]
Nee. Je leest het in deze context vrijwel automatisch als 'than'.
oh ik wist niet eens waar het over ging, maar hij heeft gelijkquote:
dan bedoelde ik than =/= thenquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:08 schreef Zith het volgende:
[..]
ja er staat then toch? Dus eerst cuddlen en dan seks hebben vindt hij leuk. Vind ik niet zo'n vreemde mening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:10 schreef Maringo het volgende:
Heeft geen zin om grappen uit te leggen; ze zijn veuls te goed in Engels!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
veel Engelsen zouden dit grappig vindenreset
True..quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:15 schreef Individual het volgende:
[..]
Heeft geen zin om grappen uit te leggen; ze zijn veuls te goed in Engels!
veel Engelsen zouden dit grappig vinden
Als het een grap zou zijn ja.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:21 schreef Quotidien het volgende:
Zijn er serieus mensen die het 'grapje' niet zien?
Ze hebben op het vmbo toch ook gewoon Engels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |