Nee bedankt, ik denk dat ik oversla.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:37 schreef smitjew het volgende:
[..]
ik zweer vieux met 7up is gewoon lekker , eerst proberen daarna zeuren
Niet een 2e, gewoon een nieuwe in dat geval.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:36 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Als je last hebt van poepneukende kontvingerende mensen in je favo bar zou ik een andere, een 2e favo bar opzoeken.....
Ik ben benieuwd of men dat ooit voor elkaar krijgt.quote:
jonge dat is gewoon lekkerquote:
een ban voor hoe lang staat daar op?quote:
jenever met sinasquote:
Tweede topic al, jongenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:39 schreef gogosweden het volgende:
Ah een nachtbagger
werd wel weer eens tijd
Dit is de tweede al.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:39 schreef gogosweden het volgende:
Ah een nachtbagger
werd wel weer eens tijd
ken jij wel echte mixdrankjes ?quote:
ik kan na vandaag toch ong. 48 niet op Fok!quote:
echt welquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:39 schreef gogosweden het volgende:
Ah een nachtbagger
werd wel weer eens tijd
ik probeer alles , maar rode wodka jonge jenever is wel guur maar wel lekker als shotjequote:
haten op wodka en andere zooi inderdaadquote:
Ditquote:
Sowieso, sowieso.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sowieso gewoon breezer. [ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
haten op wodka en andere zooi inderdaad
Ik nietquote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:41 schreef smitjew het volgende:
maar vieux is wel vaag spul daar word je anders dronken van , heel vaag
Laat me raden, jij pakt gewoon random een paar flessen en tyft het bij elkaar?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:41 schreef smitjew het volgende:
[..]
ik probeer alles , maar rode wodka jonge jenever is wel guur maar wel lekker als shotje
normaal drink ik ook bier maar mag geen graan producten meerquote:
Wow jou heb ik een lange tijd niet meer gezienquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
haten op wodka en andere zooi inderdaad
SMaakt toch nergens naarquote:
ook avonden gedaan maar nu weet ik wel wat ik lekker vindquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat me raden, jij pakt gewoon random een paar flessen en tyft het bij elkaar?
tuurlijk rez, dat is hoe wij rollen. kliko noemen wij dat hier.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat me raden, jij pakt gewoon random een paar flessen en tyft het bij elkaar?
Kloptquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
gaat hard
zo eentje is al lang geleden
spiritusquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:43 schreef Rezania het volgende:
Gewoon 96,4% ethanol drinken, like a boss.
Je moet erna ook geen broodje jong schaap eten...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:41 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Berenburg. Ben je de volgende dag enkel aan het schijten.
Nee man. Niet altijdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het is toch zonde om goede drank te mixen.
Is een lekker pittige dame toch?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jou heb ik lang niet gezien. Wel een kut UI heb je nu, jammer man.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
tuurlijk rez, dat is hoe wij rollen. kliko noemen wij dat hier.
je kijkt te veel discoveryquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:43 schreef TrippleDistilled het volgende:
Niet je eigen Moonshine stoken in de achtertuin
want positief en positief = positiefquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:43 schreef TrippleDistilled het volgende:
Die neppe seriesquote:
vrouwelijke 'hosselaarsters'quote:
Wat deed die gast moeilijk in het bos, had toch ook ergens in zijn schuurtje gekund?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:43 schreef TrippleDistilled het volgende:
dafuq is woda?quote:
Ik koop altijd in Dld, fles whiskey, vodka enz 5 EUR de fles. Single Malts bestel ik onlinequote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
alsof het in NL nog niet goedkoop genoeg is
echt geniaal dat vermengd niet goed dus dan ziet het er zo uit , maar is wel lekkerquote:
Peach rum, met blue curacao en grenadine tog?quote:
quote:
hier kost 75 cl vodka verdomme 18 euroquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:45 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ik koop altijd in Dld, fles whiskey, vodka enz 5 EUR de fles. Single Malts bestel ik online
quote:
jägermeister en redbullquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:45 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Cola in de Jägermeister is ook lekker
door wie nu weer?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja die is lekker
[..]
Ik ben geen hosselaarster. Ik word gehosseld
ik neem altijd een fles of 15 mee uit oostenrijk, inderdaad 5 euro de fles. helaas zijn die na 4 weken allemaal opquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:45 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ik koop altijd in Dld, fles whiskey, vodka enz 5 EUR de fles. Single Malts bestel ik online
Echt skeer drinken daarquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hier kost 75 cl vodka verdomme 18 euro
daarom haal ik het altijd uit NL
rez, heb je die reclame niet gezien?quote:
Metropole man alertquote:
verschillende manieren , makkelijkst is tequila apfelcorn en baileysquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:45 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Peach rum, met blue curacao en grenadine tog?
veel studenten sappies drinken da ja, jillz mixen met bierquote:
Te oudquote:
oke ik kende hem andersquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:46 schreef smitjew het volgende:
[..]
verschillende manieren , makkelijkst is tequila apfelcorn en baileys
quote:
ik nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:47 schreef TBakkert het volgende:
veel mensen hier die sterke drank lekkerder vinden dan bier?
Ik drink alles, last man standingquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:47 schreef TBakkert het volgende:
als je lang door moet kan je beter bier doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:47 schreef TBakkert het volgende:
Rainbow shots, grenadine, sinasappelsap en blue cureacao, vullen met laagjes in een shaker met mijsquote:
klopt, maar voor niet zo veel?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als je lang door moet kan je beter bier doen.
Ik wordt juist altijd moe van bier, later stap ik dus over op sterk. Shot tquilaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als je lang door moet kan je beter bier doen.
heb wel geruchten gehoord dat het gevaarlijk kan zijn omdat het te snel je bloed in komt, maar dat weet ik niet of dat waar isquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:48 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Dat moet ik ook maar eens een keer proberen
idd meestal met baileys of iets dikker spulquote:
Voor eigen gebruik wel...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:47 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Mogen we hier eigenlijk ook drank stoken zoals ze dat in Polen doen.
deze zin snap ik niet, sorryquote:
echt?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:49 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Voor eigen gebruik wel...Niet voor wederverkoop..
Liever ananassap omdat die geler is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:48 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Rainbow shots, grenadine, sinasappelsap en blue cureacao, vullen met laagjes in een shaker met mijs
vloeibare fisherman friendsquote:
quote:
probleem is dat je gelijk 5 kilo suiker naar binnen werkt ;')quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
heb wel geruchten gehoord dat het gevaarlijk kan zijn omdat het te snel je bloed in komt, maar dat weet ik niet of dat waar is
Ook thuis stoken is in NL verboden, ongeveer als enigste land in de wereld. Ook voor zelfgebruikquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:49 schreef Snowballed het volgende:
[..]
je mag toch wel destileren ?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:49 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ook thuis stoken is in NL verboden, ongeveer als enigste land in de wereld. Ook voor zelfgebruik
doe je nou weer stoer stoere boyquote:
Onzin!!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:49 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ook thuis stoken is in NL verboden, ongeveer als enigste land in de wereld. Ook voor zelfgebruik
word je lekker hyper van tochhhh!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
probleem is dat je gelijk 5 kilo suiker naar binnen werkt ;')
Was laats bij een familie in Polen op bezoek die hadden zo'n ding staan. 1 glas op en kon niet meer recht lopen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:49 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik heb geen kad, wel een hont.quote:
Even fappen, ja toch.quote:
sorry, heb al beetje opquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:50 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Was laats bij een familie in Polen op bezoek die hadden zo'n ding staan. 1 glas op en kon niet meer recht lopen.
ik niet,quote:
Alleen bier en wijn. Sterk is waar je voor wil gaan.quote:
hee tjacka baasquote:
energiedrankquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:51 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Vorig jaar bij stadsfeest in emmerich kom je alleen maar drankjes kopen die ze mixen met energydrank
'tis wat.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:51 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Vorig jaar bij stadsfeest in emmerich kom je alleen maar drankjes kopen die ze mixen met energydrank
is dit een compliment voor de rest van ons?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:51 schreef BBQSausage het volgende:
Weka is weg en het topic leeft meteen op, heerlijk.
Goed nieuws dusquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:51 schreef BBQSausage het volgende:
Weka is weg en het topic leeft meteen op, heerlijk.
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:52 schreef gogosweden het volgende:
[..]
is dit een compliment voor de rest van ons?
Monsterquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:52 schreef gogosweden het volgende:
energiedrank is wel lekker tochh
moet het alleen niet te vaak drinken
heel soms wel lekker inderdaadquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:52 schreef gogosweden het volgende:
Niet te zuipen en slecht voor je.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:52 schreef gogosweden het volgende:
zeer goed met u ook ?quote:
sorry, ik bedoelde dat ik het nogal gay vind als mensen het drinken omdat het 'cool' isquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:52 schreef gogosweden het volgende:
Nagisting ofzo?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:53 schreef smitjew het volgende:
wij hadden thuis een verdachte sprite fles zat er spul van 90% in
Alle drank zelf stoken/maken/trekken is legaal zolang je het maar voor jezelf houdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:51 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Alleen bier en wijn. Sterk is waar je voor wil gaan.
Dat is helemaal lame, dat 2,5 % spulquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:53 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Of festivalbier. En dan betaal je nog het dubbele ook.
Standaard energiedrank is smerig ja, energiedrank met vruchtensap is gewoon lekker.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet te zuipen en slecht voor je.
gr gr Dokter Oetpaba
http://maps.google.nl/map(...)ol&radius=15000&z=11quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waar wil je afspreken.?
dichtsbijzijnde strand
quote:
Nog steeds slecht voor je.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Standaard energiedrank is smerig ja, energiedrank met vruchtensap is gewoon lekker.
Sterk niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:53 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Alle drank zelf stoken/maken/trekken is legaal zolang je het maar voor jezelf houd
Sterk spulquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:53 schreef smitjew het volgende:
wij hadden thuis een verdachte sprite fles zat er spul van 90% in
dit dus.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:53 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Of festivalbier. En dan betaal je nog het dubbele ook.
gewoon haast puur alcohol kon je ook met niks mixenquote:
dokter pepperquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:54 schreef smitjew het volgende:
ik vraag me wel eens af waarom ze niet met dokter pepper iets mixen of fernandes
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet te zuipen en slecht voor je.
gr gr Dokter Oetpaba
en Fernandesquote:
Ik wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:55 schreef Tropanzia het volgende:
Zijn jullie homoooooss???? HOMOOOOOOS!!!!
Mijn laatste festival ben ik van ellende maar over gegaan op cola. Als ik water wil drinken zoek ik wel een kraan op.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit dus.
uitvreters zijn het, ALLEMAAL!
die knetterijsjesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:55 schreef BBQSausage het volgende:
Dr. Pepper smaakt naar dat knetterijs, toen ik Dr. Pepper ontdekte vond ik dat echt fascinerend.
Ja, jij ook?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:55 schreef Tropanzia het volgende:
Nee, jij dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:55 schreef Tropanzia het volgende:
hebbie het nu al ZO warm?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:54 schreef gogosweden het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/map(...)ol&radius=15000&z=11
Super Pineapple is anders behoorlijk lekkerquote:
Vertelquote:
quote:
Gadver dat geslijmquote:
omdat dr pepper goden nectar is. dr pepper met wodka is trouwens te goddelijk en echt verslavend.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:54 schreef smitjew het volgende:
ik vraag me wel eens af waarom ze niet met dokter pepper iets mixen of fernandes
goede tipquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
omdat dr pepper goden nectar is. dr pepper met wodka is trouwens te goddelijk en echt verslavend.
Ken ik nietquote:
Is dat die groene? Ik vind die geur walgelijk daarom nog nooit gedronkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Super Pineapple is anders behoorlijk lekker
Als je die had was je misschien geen maagdquote:
Mallerd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:58 schreef gogosweden het volgende:
dacht altijd dat dr pepper een of ander bmerk was
ja, dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:58 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Als je die had was je misschien geen maagd![]()
dat is de gele, groen en oranje zijn dan ookquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ken ik niet
[..]
Is dat die groene? Ik vind die geur walgelijk daarom nog nooit gedronken
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:58 schreef gogosweden het volgende:
dacht altijd dat dr pepper een of ander bmerk was
Sorryquote:
QFTquote:
Normale rakeltjes zijn moker chill tijdens een festivalletjequote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:57 schreef smitjew het volgende:
of raketje , is toch gewoon sinas met flugel ?
Ik vind hem niet heel sterk als ik eerlijk benquote:
staat garant voor een knetterent orgasme!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:59 schreef Snowballed het volgende:
een knetterijsje als sexspeeltje.... briljant of....??
is al goed gr grquote:
Oh die eens proberenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat is de gele, groen en oranje zijn dan ook
rood en geel zijn
*knetterendquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
staat garant voor een knetterent orgasme!
[..]
is al goed gr gr
zowiezo bij defqon deelden ze die uitquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Normale rakeltjes zijn moker chill tijdens een festivalletje
sterke drankquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:59 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ik vind hem niet heel sterk als ik eerlijk ben
ook maar buiten vbl gegaan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Normale rakeltjes zijn moker chill tijdens een festivalletje
HHA SNAP JE HEM HIAA EIZN!1ZWEIquote:
DREI POLIZEIquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:00 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
HHA SNAP JE HEM HIAA EIZN!1ZWEI
Dr Pepper zit een aspartaam smaak aan Dr Foots nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ken ik niet
[..]
Is dat die groene? Ik vind die geur walgelijk daarom nog nooit gedronken
je HOORT geen verschilquote:
Mijne ookquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:00 schreef wietparkiet het volgende:
Trouwens mijn internet loopt te kloten [ afbeelding ]
het bos??quote:
1x nooit weerquote:
is het nu al weer weekend? damnquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:00 schreef Barretje80 het volgende:
maar mr gogo.. zijn de meisjes in zweden in het weekend niet zoals de meisjes in noorwegen in het weekend??
hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:01 schreef gogosweden het volgende:
[..]
is het nu al weer weekend? damn
tot je 18e kan je hier niets joh, qua uitgaan dan he
quote:
haha 1 avondje gedaan , ging kapotquote:
morgen is het vrijdagquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:01 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Wat een kut internet!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:00 schreef wietparkiet het volgende:
Trouwens mijn internet loopt te kloten [ afbeelding ]
Was je heen ja?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:59 schreef smitjew het volgende:
[..]
zowiezo bij defqon deelden ze die uitfucking fijn
niet als je het hardop zegtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je HOORT geen verschil
je ziet het alleen__________!
deal, kom maarquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het bos??
heb je iig genoeg van in zweden
Ik zou wel een paar weekjes in Zweden willen vertoevenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:01 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maar de tequila valt nog meequote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]lekker pijn aan oogjes de volgende dag.
nog een jaartje en een maand, en dan gaat er een wereld voor me openquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
morgen is het vrijdag
dus ik heb weekend
Het is al vrijdagquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
morgen is het vrijdag
dus ik heb weekend
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
niet als je het hardop zegt
[..]
deal, kom maar
ik heb het niet zo op de mannen liefdequote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik zou wel een paar weekjes in Zweden willen vertoeven
ja , kameraad had kaarten dus ging daar mooi losquote:
damn.. dan ben je de helft zo oud als ik!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nog een jaartje en een maand, en dan gaat er een wereld voor me open
[..]
Geen vakantie hebbenquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:02 schreef Yveske het volgende:
oh ik ben zoo blij,
nog 1 ijskoud biertje in de fridge gevonden...
je bent 16?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nog een jaartje en een maand, en dan gaat er een wereld voor me open
[..]
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op de mannen liefde
ik ben dan gewoon je toyboyquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
damn.. dan ben je de helft zo oud als ik!
heeft ie nog weinig van mogen proeven,quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]![]()
Ik heb gehoord dat er hoogstaand vrouwelijk schoon rondhuppelt
Ah fijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:02 schreef smitjew het volgende:
[..]
ja , kameraad had kaarten dus ging daar mooi los
jaquote:
dat dan weer wel jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]![]()
Ik heb gehoord dat er hoogstaand vrouwelijk schoon rondhuppelt
proest...!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ben dan gewoon je toyboy
had je niet verwacht he? op die leeftijd nog iemand ontmaagden?![]()
en je doet NIKSquote:
Ik dacht echt dat ik er geen meer had, maar daar lag ie!quote:
dominator is ook snoeihardquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah fijn.
Ik had 25 jaar huwelijk van ouders, pik waarschijnlijk dominator even mee.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:04 schreef smitjew het volgende:
hahah mijn pa is dronken , hele dag naar enschede geweest naar twente toe enzo
Chloroform wil nog wle eens helpenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:05 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik wil wel maar het gaat niet zo goed
spreek je geen Zweeds?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:05 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik wil wel maar het gaat niet zo goed
was om 5 uur al in enschedequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |