quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
Vandaag voor het eerst moeten tanken, 80 pietermannen
ja, maarja... Back to the future dan maar?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Wel jammer, had je opa wel tof gevonden denk ik zo!
Ik vind de manier hoe ze zulke 'ongemakkelijke' producten proberen aan de man (quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het idee alleen al lijkt mij zo ongemakkelijk en awkward
nope net zelf even sessie gehadquote:
Leer lezen, ik zeg; Favoriete bar. Ja, daar is er maar 1 van.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Want er is maar 1 bar op de wereld...
Broodjes worstquote:
Prima!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, maarja... Back to the future dan maar?
Ja kloptquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vind de manier hoe ze zulke 'ongemakkelijke' producten proberen aan de man () te brengen altijd zo briljant.
Vooruit of achteruit?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, maarja... Back to the future dan maar?
Worden in ieder geval geen plasproblemen voor mij vanavond.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:33 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
nope net zelf even sessie gehad
Ga vaker uit...!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Leer lezen, ik zeg; Favoriete bar. Ja, daar is er maar 1 van.
mijn pa had speklappen echt goed door gebakken , godverdomme wat lekkerquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Prima!
[..]
Ja kloptDat mislukt altijd. En dan denken sommige bedrijven dat iedere vorm van reclame handig is, ja niet dus.
achteruit om mijn opa dan te vertellen dat hij gelijk hadquote:
ik ga alleen aanquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:34 schreef smitjew het volgende:
[..]
mijn pa had speklappen echt goed door gebakken , godverdomme wat lekker
topic verpest, we moeten ons inhoudenquote:
garpje, goedenachtquote:
Dat moet sowieso al.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
topic verpest, we moeten ons inhouden
welkom 1 regel je moet kapot gaan , echt wasteedquote:
Zou wel tof zijn als het konquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
achteruit om mijn opa dan te vertellen dat hij gelijk had
Ik zit al aan de Strongbow.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:35 schreef smitjew het volgende:
[..]
welkom 1 regel je moet kapot gaan , echt wasteed
Als je last hebt van poepneukende kontvingerende mensen in je favo bar zou ik een andere, een 2e favo bar opzoeken.....quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Want je kan niet 1 favoriete bar hebben?
Airco kopen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:36 schreef smitjew het volgende:
tyfus is te warm op mijn kamer nu ga zo weer na beneden zuipen
sowieso is dat echt stoerquote:
quote:
Dan zie je nog eens oude bekendequote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
achteruit om mijn opa dan te vertellen dat hij gelijk had
ik heb arkoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
Geweldig jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja kloptDat mislukt altijd. En dan denken sommige bedrijven dat iedere vorm van reclame handig is, ja niet dus.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:37 schreef smitjew het volgende:
[..]
ik heb arkoAllemaal? Apart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
ik zweer vieux met 7up is gewoon lekker , eerst proberen daarna zeurenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |