Je hoeft er niet van te genieten, je moet je gewoon niet zo aanstellen. Er zijn genoeg mensen die poepseks hebben, maar ik heb geen zin om ze te vertellen dat ze ermee moeten stoppen. Maak je niet zo druk, het leven is niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg, haha. Ik begrijp er niks van, al die baggertopics moeten na de slotjes eigenlijk gewoon weer opengegooid worden, dat zou het er allemaal veel leuker op maken, haha. Ohja en poeppiessperma is hartstikke grappig dus moet gewoon kunnen. Zo grappig zulke topics, dus waarom moet dat allemaal dicht ik snap het niet.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:25 schreef Weka het volgende:
BBQSausage heeft niets te vertellen irl en probeert dat online te compenseren.
There's like so much paradox.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Volgens mij ben jij eerder de persoon die iets probeert voor te stellen online, omdat dat online niet echt lukt.
nee, was juist vrij katholiek, maar hij was arts en wilde wel een beetje vooruitdenken en hij wist dat god niet alles kon doen, dat klopt gewoon nietquote:
Dan is het wel tof van je opaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, was juist vrij katholiek, maar hij was arts en wilde wel een beetje vooruitdenken en hij wist dat god niet alles kon doen, dat klopt gewoon niet
Welk topic is dat?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:28 schreef smitjew het volgende:
Pff dikke party net nu effe na genieten in het cafe
Je hebt tegenwoordig wel van die tuitjes, of voor in de trein gewoon de plaszak.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha ja maar als man kan het in een bosje ofzo, als vrouw niet.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig wel van die tuitjes, of voor in de trein gewoon de plaszak.![]()
hij is nu alleen wel dood, heeft het niet kunnen meemakenquote:
? Mijn pa heeft een cafe en had net beach party bij andere kroegquote:
hallonquote:
quote:
Wel jammer, had je opa wel tof gevonden denk ik zo!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hij is nu alleen wel dood, heeft het niet kunnen meemaken
Ik moest lachenquote:
Ik heet geen allen...quote:
Omdat je er geen last van hebt. Wanneer ze in je favoriete bar zouden staan poepseksen, zou je het iets minder comfortabel vinden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:28 schreef Weka het volgende:
[..]
Je hoeft er niet van te genieten, je moet je gewoon niet zo aanstellen. Er zijn genoeg mensen die poepseks hebben, maar ik heb geen zin om ze te vertellen dat ze ermee moeten stoppen. Maak je niet zo druk, het leven is niet zo moeilijk.
Want er is maar 1 bar op de wereld...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Omdat je er geen last van hebt. Wanneer ze in je favoriete bar zouden staan poepseksen, zou je het iets minder comfortabel vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |