Bier ligt in je koelkast als het goed is, voor tieten zul jij je een afspraak moeten maken met een plastisch chirurg vrees ik.quote:
Er zijn hier ook vrouwen hoorquote:
Inderdaad, geen tieten in de buurt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Bier ligt in je koelkast als het goed is, voor tieten zul jij je een afspraak moeten maken met een plastisch chirurg vrees ik.
Wijn kun je krijgen, maar de rest:quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:43 schreef Pinoooo het volgende:
[..]
Er zijn hier ook vrouwen hoor
..
Wasbordjes? Mannen? Wijn?
Ik wel, je zusje is hierquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[ afbeelding ] + [ afbeelding ] =
Jawuhl!quote:
PInooo!!!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[ afbeelding ] + [ afbeelding ] =
Slik je?quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:48 schreef Pinoooo het volgende:
[..]
Heb jij je eigen zaad wel eens geproeft?
quote:
Het zaad van pino is sesamzaad.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:50 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Zaad is voor kippen
Kippen noem je chicks
Zaad is voor chicks
Meisjes noem je chicks
Zaad is voor meisjes
?
Goede wedervraag wel. Maar desondanks; slikken, heks.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:48 schreef Pinoooo het volgende:
[..]
Heb jij je eigen zaad wel eens geproeft?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:51 schreef Weka het volgende:
Over zaad gesproken, waar is Black-beauty-babe?
Wie? Je moeder?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ken nog wel een smatje, zal ik haar even roepen ?
Leg die link eens uit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:51 schreef Weka het volgende:
Over zaad gesproken, waar is Black-beauty-babe?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:50 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Goede wedervraag wel. Maar desondanks; slikken, heks.
ik ben het smatje dat wp bedoeldequote:Op donderdag 5 juli 2012 23:53 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Wie ben jij? Ik had het tegen wietparkiet.
Ik doe haar wel...quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:53 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Wie ben jij? Ik had het tegen wietparkiet.
Oh.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:53 schreef smatjew het volgende:
[..]
ik ben het smatje dat wp bedoelde![]()
![]()
smatjevanwp vond ik te lang
Zijn moeder?quote:
Lijken wel ballonnenquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:54 schreef Weka het volgende:
M'n zus vraagt of ik dit even naar jullie wil sturen:
[ afbeelding ]
Daarna oke..?quote:
Lolzzz goeien garp.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:56 schreef Pinoooo het volgende:
Kunnen jullie alles nog zien op je beeldscherm? Of is ie onderhand al wit?
Sta ik net je avatar te swaffelen..quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:56 schreef Pinoooo het volgende:
Kunnen jullie alles nog zien op je beeldscherm? Of is ie onderhand al wit?
Bij mannen op FOK! ligt dat percentage vermoedelijk nog hoger.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:57 schreef Weka het volgende:
Zo jammer dat 99% van de wijven hier op FOK! lelijk is.
Je hebt me niet eens gezien catweaselquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:57 schreef Weka het volgende:
Zo jammer dat 99% van de wijven hier op FOK! lelijk is.
Stuur pics maar via DM.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:58 schreef Pinoooo het volgende:
[..]
Je hebt me niet eens gezien catweasel
Is niet van belang.... Wat voor cijfer zij mij geeft daarentegen..............quote:
Op innerlijk kan je alleen niet klaarkomen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:59 schreef maan_man het volgende:
[..]
Mijn innerlijk is van een ongekende schoonheid.
Ohhhhh ze was zo aardig en lief *fapfapfap*quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:59 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Op innerlijk kan je alleen niet klaarkomen.
IN innerlijk dan wel weer...quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:59 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
6,2 omdat je zo je best doetquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:00 schreef Weka het volgende:
Ik geef mezelf een 7,3. Degelijke mooiboy met regelmogelijkheden, maar niet die eckte gladjakker.
beste post van dit topicquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:54 schreef Weka het volgende:
M'n zus vraagt of ik dit even naar jullie wil sturen:
[ afbeelding ]
Als je groot geschapen bent, dan kun je binnendringen tot dat je mijn schoonheid hebt bereikt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:59 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik hier was?quote:
Ik prefereer de term vagijnquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:05 schreef Weka het volgende:
Inderdaad, melk is ook maar een week houdbaar. Vernieuwen, dat zaad in je flamoes.
Nee. Doe maar.quote:
Wat doet dat meisje gek met die augurkquote:
ik zie liever een volwaardige deepthroatquote:
Die blik erbij....quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
Waarom eet ze die komkommer niet gewoon op? Ik snap het niet :$
Nope ben gelukkig met me eigen ventquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:08 schreef Weka het volgende:
[..]
Oké, zeven jaar verschil is te doen. Stuur maar pics.
XTC kopuh?quote:
Ja..... Omdat je mij nooit gehad hebt........ anders liet ik je op dit moment squirten tot je niet meer kon...quote:
ga maar in mijn topics kijkenquote:
Ik ben 12 en wat is ditquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:11 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja..... Omdat je mij nooit gehad hebt........ anders liet ik je op dit moment squirten tot je niet meer kon...
quote:
Ja zit naast mequote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:12 schreef Crimyclown het volgende:
Pinoooo weet je vriend dat je op FOK! zit?
Hoiiquote:
Ik vind pino maar een enge vogelquote:
Vakantie ?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ga maar in mijn topics kijken
ja dat heb ik
klopt... maar ik ben het gewend dat ding te typen...quote:
Mooi verhaal, ik genoot ervanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
klopt... maar ik ben het gewend dat ding te typen...
was wel leuk, en toen ging ik naar Goemans om ijs te halen en toen ging ik een film kijken en toen ging ik nog iets drinken en toen ging ik naar de mcdonalds, maar die was dicht. En toen ging ik naar de mcdrive en toen ging ik naar huis, slapen
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:15 schreef Weka het volgende:
Pino durft niet toe te geven dat ze af en toe de eikel van haar vriend in haar keel heeft zitten.
Dat is als een hoos/nies bui maar dan anders...quote:
Zieke geesten hierquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:15 schreef Weka het volgende:
Pino durft niet toe te geven dat ze af en toe de eikel van haar vriend in haar keel heeft zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goeie vertelstructuur ook he?quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:16 schreef pimmetje2010 het volgende:
Pics van Pino en haar vriendwaarschijnlijk ook zonder tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Kan moeilijk iets toegeven als er niets gevraagd isquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:15 schreef Weka het volgende:
Vogels hebben geen tetten...quote:
heb jij af en toe de eikel van je vriend in je keel zitten?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:17 schreef Pinoooo het volgende:
[..]
Kan moeilijk iets toegeven als er niets gevraagd is
quote:
Niveauquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:17 schreef BBQSausage het volgende:
Blegh, niveau van nachtbagger gaat ook met de dag achteruit.
Gastquote:
Waar blijven de veteranen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:17 schreef BBQSausage het volgende:
quote:
Volgens niks kom jij net van school of ben je hartstikke maagd..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
heb jij af en toe de eikel van je vriend in je keel zitten?
wp bekkie jij debielquote:
kom vechten danquote:
Toegeven van gevoelens is lastig he, bij mannen.quote:
ik stel alleen de vraag die al eerder subtiel ter sprake werd gebracht, zodat jij niks meer te ontkennen hebtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:19 schreef Pinoooo het volgende:
[..]
Volgens niks kom jij net van school of ben je hartstikke maagd..
Ga dan weg.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:17 schreef BBQSausage het volgende:
Jouw neus hier op een vierkantemeter stoep.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wp bekkie jij debiel
[..]
kom vechten dan
[..]
Toegeven van gevoelens is lastig he, bij mannen.
Me neither... tijd voor ijsblokjesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:21 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Ik kan niet slapen, veulste warm
Huh? Dat ben je toch wel gewend?!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:21 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Vriezer op de slaapkamer zetten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:21 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Dat kan mijn neus niet handlen denk ikquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:21 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Jou neus hier op een vierkantemeter stoep.
Pino gaat r nest in.. ga jij er maar over nadenken vanachtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik stel alleen de vraag die al eerder subtiel ter sprake werd gebracht, zodat jij niks meer te ontkennen hebt
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:21 schreef Pinoooo het volgende:
[..]
Pino gaat r nest in.. ga jij er maar over nadenken vanacht
FOK! en principesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat om het principe.
Precies, en daar hadden we altijd wel wat over te lullen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:21 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Als het kut was kon je altijd nog een paar tieten posten.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:17 schreef Pinoooo het volgende:
[..]
Kan moeilijk iets toegeven als er niets gevraagd is
En bekijk de tijdstippen. Dus:quote:
maak het beter danquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:22 schreef Flippiee het volgende:
lullen, kut en tieten. Niveau is inderdaad niet hoogstaand
Ieuwlquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:22 schreef Flippiee het volgende:
lullen, kut en tieten. Niveau is inderdaad niet hoogstaand
Ik heb ook wel eens hoge nood, maar de redding is dan niet nabij.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wanneer nood het hoogst is, is de redding nabij
Je gaat me toch echt niet tegenspreken hé.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan mijn neus niet handlen denk ikEn waarom op een vierkante? En waar is hier?
grote zee?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens hoge nood, maar de redding is dan niet nabij.
neuken?quote:
Oke. Wat vind je van het feit dat er een zogenoemd higgs-deeltje is gevonden?quote:
Ach bekkie jijquote:
Hahaha ja maar als man kan het in een bosje ofzo, als vrouw niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens hoge nood, maar de redding is dan niet nabij.
Nog nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:24 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Je gaat me toch echt niet tegenspreken hé.
Ik mis enkel het vrijdag middag lesbische tieners topic & de CUM reeks.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:23 schreef Weka het volgende:
Je wordt toch niet goed van die moraalridders hier op FOK! die roepen dat seksgrapjes niet mogen en dat baggertopics dicht moeten blijven.Rot dan lekker naar het forum van de Viva.
BBQ niet kennenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:25 schreef Weka het volgende:
BBQSausage heeft niets te vertellen irl en probeert dat online te compenseren.
Vrijdag middag lesbische tiener topicquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:25 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ik mis enkel het vrijdag middag lesbische tieners topic & de CUM reeks.
zeer interessant, dat Higgs-deeltje.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oke. Wat vind je van het feit dat er een zogenoemd higgs-deeltje is gevonden?
[..]
Ach bekkie jij
[..]
Hahaha ja maar als man kan het in een bosje ofzo, als vrouw niet.
[..]
Nog niet
In de achtertuinquote:
Nou inderdaad zeg, haha. Ik begrijp er niks van, al die baggertopics moeten na de slotjes eigenlijk gewoon weer opengegooid worden, dat zou het er allemaal veel leuker op maken, haha. Ohja en poeppiessperma is hartstikke grappig dus moet gewoon kunnen. Zo grappig zulke topics, dus waarom moet dat allemaal dicht ik snap het niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:23 schreef Weka het volgende:
Je wordt toch niet goed van die moraalridders hier op FOK! die roepen dat seksgrapjes niet mogen en dat baggertopics dicht moeten blijven.Rot dan lekker naar het forum van de Viva.
met een lijk nietquote:
Vieze sicko's hierquote:
Niemand kennenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:26 schreef Weka het volgende:
Nog zoiets, erop geilen wanneer je elkaar kent.
jaquote:
hahah copyright smegquote:
whut?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:26 schreef smitjew het volgende:
Sorry had het toetsenbord op dronken ingesteld
Is je opa ook atheist?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zeer interessant, dat Higgs-deeltje.
Mijn moeder vertelde me laatst dat mijn opa er al heel lang over praatte, zelfs voordat Higgs het benoemd had. dat er iets moest zijn wat alles massa en beweging meegaf. VET COOL
Je hoeft er niet van te genieten, je moet je gewoon niet zo aanstellen. Er zijn genoeg mensen die poepseks hebben, maar ik heb geen zin om ze te vertellen dat ze ermee moeten stoppen. Maak je niet zo druk, het leven is niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg, haha. Ik begrijp er niks van, al die baggertopics moeten na de slotjes eigenlijk gewoon weer opengegooid worden, dat zou het er allemaal veel leuker op maken, haha. Ohja en poeppiessperma is hartstikke grappig dus moet gewoon kunnen. Zo grappig zulke topics, dus waarom moet dat allemaal dicht ik snap het niet.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:25 schreef Weka het volgende:
BBQSausage heeft niets te vertellen irl en probeert dat online te compenseren.
There's like so much paradox.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Volgens mij ben jij eerder de persoon die iets probeert voor te stellen online, omdat dat online niet echt lukt.
nee, was juist vrij katholiek, maar hij was arts en wilde wel een beetje vooruitdenken en hij wist dat god niet alles kon doen, dat klopt gewoon nietquote:
Dan is het wel tof van je opaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, was juist vrij katholiek, maar hij was arts en wilde wel een beetje vooruitdenken en hij wist dat god niet alles kon doen, dat klopt gewoon niet
Welk topic is dat?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:28 schreef smitjew het volgende:
Pff dikke party net nu effe na genieten in het cafe
Je hebt tegenwoordig wel van die tuitjes, of voor in de trein gewoon de plaszak.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha ja maar als man kan het in een bosje ofzo, als vrouw niet.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig wel van die tuitjes, of voor in de trein gewoon de plaszak.![]()
hij is nu alleen wel dood, heeft het niet kunnen meemakenquote:
? Mijn pa heeft een cafe en had net beach party bij andere kroegquote:
hallonquote:
quote:
Wel jammer, had je opa wel tof gevonden denk ik zo!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hij is nu alleen wel dood, heeft het niet kunnen meemaken
Ik moest lachenquote:
Ik heet geen allen...quote:
Omdat je er geen last van hebt. Wanneer ze in je favoriete bar zouden staan poepseksen, zou je het iets minder comfortabel vinden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:28 schreef Weka het volgende:
[..]
Je hoeft er niet van te genieten, je moet je gewoon niet zo aanstellen. Er zijn genoeg mensen die poepseks hebben, maar ik heb geen zin om ze te vertellen dat ze ermee moeten stoppen. Maak je niet zo druk, het leven is niet zo moeilijk.
Want er is maar 1 bar op de wereld...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Omdat je er geen last van hebt. Wanneer ze in je favoriete bar zouden staan poepseksen, zou je het iets minder comfortabel vinden.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
Vandaag voor het eerst moeten tanken, 80 pietermannen
ja, maarja... Back to the future dan maar?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Wel jammer, had je opa wel tof gevonden denk ik zo!
Ik vind de manier hoe ze zulke 'ongemakkelijke' producten proberen aan de man (quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het idee alleen al lijkt mij zo ongemakkelijk en awkward
nope net zelf even sessie gehadquote:
Leer lezen, ik zeg; Favoriete bar. Ja, daar is er maar 1 van.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Want er is maar 1 bar op de wereld...
Broodjes worstquote:
Prima!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, maarja... Back to the future dan maar?
Ja kloptquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vind de manier hoe ze zulke 'ongemakkelijke' producten proberen aan de man () te brengen altijd zo briljant.
Vooruit of achteruit?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, maarja... Back to the future dan maar?
Worden in ieder geval geen plasproblemen voor mij vanavond.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:33 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
nope net zelf even sessie gehad
Ga vaker uit...!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Leer lezen, ik zeg; Favoriete bar. Ja, daar is er maar 1 van.
mijn pa had speklappen echt goed door gebakken , godverdomme wat lekkerquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Prima!
[..]
Ja kloptDat mislukt altijd. En dan denken sommige bedrijven dat iedere vorm van reclame handig is, ja niet dus.
achteruit om mijn opa dan te vertellen dat hij gelijk hadquote:
ik ga alleen aanquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:34 schreef smitjew het volgende:
[..]
mijn pa had speklappen echt goed door gebakken , godverdomme wat lekker
topic verpest, we moeten ons inhoudenquote:
garpje, goedenachtquote:
Dat moet sowieso al.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
topic verpest, we moeten ons inhouden
welkom 1 regel je moet kapot gaan , echt wasteedquote:
Zou wel tof zijn als het konquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
achteruit om mijn opa dan te vertellen dat hij gelijk had
Ik zit al aan de Strongbow.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:35 schreef smitjew het volgende:
[..]
welkom 1 regel je moet kapot gaan , echt wasteed
Als je last hebt van poepneukende kontvingerende mensen in je favo bar zou ik een andere, een 2e favo bar opzoeken.....quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Want je kan niet 1 favoriete bar hebben?
Airco kopen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:36 schreef smitjew het volgende:
tyfus is te warm op mijn kamer nu ga zo weer na beneden zuipen
sowieso is dat echt stoerquote:
quote:
Dan zie je nog eens oude bekendequote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
achteruit om mijn opa dan te vertellen dat hij gelijk had
ik heb arkoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
Geweldig jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja kloptDat mislukt altijd. En dan denken sommige bedrijven dat iedere vorm van reclame handig is, ja niet dus.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:37 schreef smitjew het volgende:
[..]
ik heb arkoAllemaal? Apart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
ik zweer vieux met 7up is gewoon lekker , eerst proberen daarna zeurenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |