Daarna oke..?quote:
Lolzzz goeien garp.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:56 schreef Pinoooo het volgende:
Kunnen jullie alles nog zien op je beeldscherm? Of is ie onderhand al wit?
Sta ik net je avatar te swaffelen..quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:56 schreef Pinoooo het volgende:
Kunnen jullie alles nog zien op je beeldscherm? Of is ie onderhand al wit?
Bij mannen op FOK! ligt dat percentage vermoedelijk nog hoger.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:57 schreef Weka het volgende:
Zo jammer dat 99% van de wijven hier op FOK! lelijk is.
Je hebt me niet eens gezien catweaselquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:57 schreef Weka het volgende:
Zo jammer dat 99% van de wijven hier op FOK! lelijk is.
Stuur pics maar via DM.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:58 schreef Pinoooo het volgende:
[..]
Je hebt me niet eens gezien catweasel
Is niet van belang.... Wat voor cijfer zij mij geeft daarentegen..............quote:
Op innerlijk kan je alleen niet klaarkomen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:59 schreef maan_man het volgende:
[..]
Mijn innerlijk is van een ongekende schoonheid.
Ohhhhh ze was zo aardig en lief *fapfapfap*quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:59 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Op innerlijk kan je alleen niet klaarkomen.
IN innerlijk dan wel weer...quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:59 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
6,2 omdat je zo je best doetquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:00 schreef Weka het volgende:
Ik geef mezelf een 7,3. Degelijke mooiboy met regelmogelijkheden, maar niet die eckte gladjakker.
beste post van dit topicquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:54 schreef Weka het volgende:
M'n zus vraagt of ik dit even naar jullie wil sturen:
[ afbeelding ]
Als je groot geschapen bent, dan kun je binnendringen tot dat je mijn schoonheid hebt bereikt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:59 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik hier was?quote:
Ik prefereer de term vagijnquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:05 schreef Weka het volgende:
Inderdaad, melk is ook maar een week houdbaar. Vernieuwen, dat zaad in je flamoes.
Nee. Doe maar.quote:
Wat doet dat meisje gek met die augurkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |