Oke. Wat vind je van het feit dat er een zogenoemd higgs-deeltje is gevonden?quote:
Ach bekkie jijquote:
Hahaha ja maar als man kan het in een bosje ofzo, als vrouw niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens hoge nood, maar de redding is dan niet nabij.
Nog nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:24 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Je gaat me toch echt niet tegenspreken hé.
Ik mis enkel het vrijdag middag lesbische tieners topic & de CUM reeks.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:23 schreef Weka het volgende:
Je wordt toch niet goed van die moraalridders hier op FOK! die roepen dat seksgrapjes niet mogen en dat baggertopics dicht moeten blijven.Rot dan lekker naar het forum van de Viva.
BBQ niet kennenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:25 schreef Weka het volgende:
BBQSausage heeft niets te vertellen irl en probeert dat online te compenseren.
Vrijdag middag lesbische tiener topicquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:25 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ik mis enkel het vrijdag middag lesbische tieners topic & de CUM reeks.
zeer interessant, dat Higgs-deeltje.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oke. Wat vind je van het feit dat er een zogenoemd higgs-deeltje is gevonden?
[..]
Ach bekkie jij
[..]
Hahaha ja maar als man kan het in een bosje ofzo, als vrouw niet.
[..]
Nog niet
In de achtertuinquote:
Nou inderdaad zeg, haha. Ik begrijp er niks van, al die baggertopics moeten na de slotjes eigenlijk gewoon weer opengegooid worden, dat zou het er allemaal veel leuker op maken, haha. Ohja en poeppiessperma is hartstikke grappig dus moet gewoon kunnen. Zo grappig zulke topics, dus waarom moet dat allemaal dicht ik snap het niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:23 schreef Weka het volgende:
Je wordt toch niet goed van die moraalridders hier op FOK! die roepen dat seksgrapjes niet mogen en dat baggertopics dicht moeten blijven.Rot dan lekker naar het forum van de Viva.
met een lijk nietquote:
Vieze sicko's hierquote:
Niemand kennenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:26 schreef Weka het volgende:
Nog zoiets, erop geilen wanneer je elkaar kent.
jaquote:
hahah copyright smegquote:
whut?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:26 schreef smitjew het volgende:
Sorry had het toetsenbord op dronken ingesteld
Is je opa ook atheist?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zeer interessant, dat Higgs-deeltje.
Mijn moeder vertelde me laatst dat mijn opa er al heel lang over praatte, zelfs voordat Higgs het benoemd had. dat er iets moest zijn wat alles massa en beweging meegaf. VET COOL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |