Vriezer op de slaapkamer zetten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:21 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Ik kan niet slapen, veulste warm
Dat kan mijn neus niet handlen denk ikquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:21 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Jou neus hier op een vierkantemeter stoep.
Pino gaat r nest in.. ga jij er maar over nadenken vanachtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik stel alleen de vraag die al eerder subtiel ter sprake werd gebracht, zodat jij niks meer te ontkennen hebt
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:21 schreef Pinoooo het volgende:
[..]
Pino gaat r nest in.. ga jij er maar over nadenken vanacht
FOK! en principesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat om het principe.
Precies, en daar hadden we altijd wel wat over te lullen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:21 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Als het kut was kon je altijd nog een paar tieten posten.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:17 schreef Pinoooo het volgende:
[..]
Kan moeilijk iets toegeven als er niets gevraagd is
En bekijk de tijdstippen. Dus:quote:
maak het beter danquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:22 schreef Flippiee het volgende:
lullen, kut en tieten. Niveau is inderdaad niet hoogstaand
Ieuwlquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:22 schreef Flippiee het volgende:
lullen, kut en tieten. Niveau is inderdaad niet hoogstaand
Ik heb ook wel eens hoge nood, maar de redding is dan niet nabij.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wanneer nood het hoogst is, is de redding nabij
Je gaat me toch echt niet tegenspreken hé.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan mijn neus niet handlen denk ikEn waarom op een vierkante? En waar is hier?
grote zee?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens hoge nood, maar de redding is dan niet nabij.
neuken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |