ik zie liever een volwaardige deepthroatquote:
Die blik erbij....quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
Waarom eet ze die komkommer niet gewoon op? Ik snap het niet :$
Nope ben gelukkig met me eigen ventquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:08 schreef Weka het volgende:
[..]
Oké, zeven jaar verschil is te doen. Stuur maar pics.
XTC kopuh?quote:
Ja..... Omdat je mij nooit gehad hebt........ anders liet ik je op dit moment squirten tot je niet meer kon...quote:
ga maar in mijn topics kijkenquote:
Ik ben 12 en wat is ditquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:11 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja..... Omdat je mij nooit gehad hebt........ anders liet ik je op dit moment squirten tot je niet meer kon...
quote:
Ja zit naast mequote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:12 schreef Crimyclown het volgende:
Pinoooo weet je vriend dat je op FOK! zit?
Hoiiquote:
Ik vind pino maar een enge vogelquote:
Vakantie ?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ga maar in mijn topics kijken
ja dat heb ik
klopt... maar ik ben het gewend dat ding te typen...quote:
Mooi verhaal, ik genoot ervanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
klopt... maar ik ben het gewend dat ding te typen...
was wel leuk, en toen ging ik naar Goemans om ijs te halen en toen ging ik een film kijken en toen ging ik nog iets drinken en toen ging ik naar de mcdonalds, maar die was dicht. En toen ging ik naar de mcdrive en toen ging ik naar huis, slapen
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:15 schreef Weka het volgende:
Pino durft niet toe te geven dat ze af en toe de eikel van haar vriend in haar keel heeft zitten.
Dat is als een hoos/nies bui maar dan anders...quote:
Zieke geesten hierquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:15 schreef Weka het volgende:
Pino durft niet toe te geven dat ze af en toe de eikel van haar vriend in haar keel heeft zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goeie vertelstructuur ook he?quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:16 schreef pimmetje2010 het volgende:
Pics van Pino en haar vriendwaarschijnlijk ook zonder tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Kan moeilijk iets toegeven als er niets gevraagd isquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:15 schreef Weka het volgende:
Vogels hebben geen tetten...quote:
heb jij af en toe de eikel van je vriend in je keel zitten?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:17 schreef Pinoooo het volgende:
[..]
Kan moeilijk iets toegeven als er niets gevraagd is
quote:
Niveauquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:17 schreef BBQSausage het volgende:
Blegh, niveau van nachtbagger gaat ook met de dag achteruit.
Gastquote:
Waar blijven de veteranen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:17 schreef BBQSausage het volgende:
Blegh, niveau van nachtbagger gaat ook met de dag achteruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |