ook avonden gedaan maar nu weet ik wel wat ik lekker vindquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat me raden, jij pakt gewoon random een paar flessen en tyft het bij elkaar?
tuurlijk rez, dat is hoe wij rollen. kliko noemen wij dat hier.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat me raden, jij pakt gewoon random een paar flessen en tyft het bij elkaar?
Kloptquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
gaat hard
zo eentje is al lang geleden
spiritusquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:43 schreef Rezania het volgende:
Gewoon 96,4% ethanol drinken, like a boss.
Je moet erna ook geen broodje jong schaap eten...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:41 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Berenburg. Ben je de volgende dag enkel aan het schijten.
Nee man. Niet altijdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het is toch zonde om goede drank te mixen.
Is een lekker pittige dame toch?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jou heb ik lang niet gezien. Wel een kut UI heb je nu, jammer man.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
tuurlijk rez, dat is hoe wij rollen. kliko noemen wij dat hier.
je kijkt te veel discoveryquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:43 schreef TrippleDistilled het volgende:
Niet je eigen Moonshine stoken in de achtertuin
want positief en positief = positiefquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:43 schreef TrippleDistilled het volgende:
Die neppe seriesquote:
vrouwelijke 'hosselaarsters'quote:
Wat deed die gast moeilijk in het bos, had toch ook ergens in zijn schuurtje gekund?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:43 schreef TrippleDistilled het volgende:
dafuq is woda?quote:
Ik koop altijd in Dld, fles whiskey, vodka enz 5 EUR de fles. Single Malts bestel ik onlinequote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
alsof het in NL nog niet goedkoop genoeg is
echt geniaal dat vermengd niet goed dus dan ziet het er zo uit , maar is wel lekkerquote:
Peach rum, met blue curacao en grenadine tog?quote:
quote:
hier kost 75 cl vodka verdomme 18 euroquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:45 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ik koop altijd in Dld, fles whiskey, vodka enz 5 EUR de fles. Single Malts bestel ik online
quote:
jägermeister en redbullquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:45 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Cola in de Jägermeister is ook lekker
door wie nu weer?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja die is lekker
[..]
Ik ben geen hosselaarster. Ik word gehosseld
ik neem altijd een fles of 15 mee uit oostenrijk, inderdaad 5 euro de fles. helaas zijn die na 4 weken allemaal opquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:45 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ik koop altijd in Dld, fles whiskey, vodka enz 5 EUR de fles. Single Malts bestel ik online
Echt skeer drinken daarquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hier kost 75 cl vodka verdomme 18 euro
daarom haal ik het altijd uit NL
rez, heb je die reclame niet gezien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |