klopt, maar voor niet zo veel?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als je lang door moet kan je beter bier doen.
Ik wordt juist altijd moe van bier, later stap ik dus over op sterk. Shot tquilaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als je lang door moet kan je beter bier doen.
heb wel geruchten gehoord dat het gevaarlijk kan zijn omdat het te snel je bloed in komt, maar dat weet ik niet of dat waar isquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:48 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Dat moet ik ook maar eens een keer proberen
idd meestal met baileys of iets dikker spulquote:
Voor eigen gebruik wel...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:47 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Mogen we hier eigenlijk ook drank stoken zoals ze dat in Polen doen.
deze zin snap ik niet, sorryquote:
echt?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:49 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Voor eigen gebruik wel...Niet voor wederverkoop..
Liever ananassap omdat die geler is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:48 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Rainbow shots, grenadine, sinasappelsap en blue cureacao, vullen met laagjes in een shaker met mijs
vloeibare fisherman friendsquote:
quote:
probleem is dat je gelijk 5 kilo suiker naar binnen werkt ;')quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
heb wel geruchten gehoord dat het gevaarlijk kan zijn omdat het te snel je bloed in komt, maar dat weet ik niet of dat waar is
Ook thuis stoken is in NL verboden, ongeveer als enigste land in de wereld. Ook voor zelfgebruikquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:49 schreef Snowballed het volgende:
[..]
je mag toch wel destileren ?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:49 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ook thuis stoken is in NL verboden, ongeveer als enigste land in de wereld. Ook voor zelfgebruik
doe je nou weer stoer stoere boyquote:
Onzin!!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:49 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ook thuis stoken is in NL verboden, ongeveer als enigste land in de wereld. Ook voor zelfgebruik
word je lekker hyper van tochhhh!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
probleem is dat je gelijk 5 kilo suiker naar binnen werkt ;')
Was laats bij een familie in Polen op bezoek die hadden zo'n ding staan. 1 glas op en kon niet meer recht lopen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:49 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik heb geen kad, wel een hont.quote:
Even fappen, ja toch.quote:
sorry, heb al beetje opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |