oer, als je zo lacht, word ik bang van jequote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ha ha ha haaa
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ha ha ha haaa
Beetje intimiderendquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
oer, als je zo lacht, word ik bang van je
Gogo hackt heel FOK!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hihi bewijs voor het nageslacht
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
[..]
Sluit de andere topics wil je?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ha ha ha haaa
ik dacht even dat het kwam omdat ik als een bezetene op de enter key zat te rammen om de lapo te krijgenquote:
vind ik ook en om je op te vrolijken een lekker (geheel naakt) wijf:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik dacht even dat het kwam omdat ik als een bezetene op de enter key zat te rammen om de lapo te krijgen
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:50 schreef TrippleDistilled het volgende:
Oerbeer zag je die tieten nog wel in het vorige deel?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
vind ik ook en om je op te vrolijken een lekker (geheel naakt) wijf:haha die was vies conjo patrickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij ging opeens ECHTE zooi deletenquote:
dank voor uw medewerkingquote:
Omdat die posts waren weggepleurt hadden jullie opeens meer posts nodig voor de lapo ja. Dat krijg je als je de pagina niet ververst.quote:
Tot zoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:52 schreef R-woud88 het volgende:
ik ga op de laptop tot zo xxxxoxoxoxox ly
was wel ff lachenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:52 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Omdat die posts waren weggepleurt hadden jullie opeens meer posts nodig voor de lapo ja. Dat krijg je als je de pagina niet ververst.
Dat ik dit nog heb mogen meemakenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:52 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Omdat die posts waren weggepleurt hadden jullie opeens meer posts nodig voor de lapo ja. Dat krijg je als je de pagina niet ververst.
ik had hem allang door, maar ik wilde die sukkeltjes in hun waan latenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:52 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ah, slim.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik had hem allang door, maar ik wilde die sukkeltjes in hun waan laten
rightquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ssssshhtquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
NEE BLIJF!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:54 schreef gogosweden het volgende:
KUT 3 uur, mijn pa gaat naar z'n werk
toch maar naar bed
Dat gaat zo maar nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:54 schreef gogosweden het volgende:
KUT 3 uur, mijn pa gaat naar z'n werk
toch maar naar bed
oh...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:54 schreef gogosweden het volgende:
[..]nee
ik word er om 10 uur weer uitgeschopt wss
Een nachtje zonder slaap is niet zo ergquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:54 schreef gogosweden het volgende:
[..]nee
ik word er om 10 uur weer uitgeschopt wss
jij volgens mij, maar ik had hem eerst, tot Oer ging deletenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:54 schreef glaba het volgende:
Hee maar even voor de duidelijkheid... Wie had die LAPO nu in het vorig topic die iedereen zo graag wou?
Glaba inderdaad maar opeens iedereen, iedereen ging ook nieuw topique aanmakenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jij volgens mij, maar ik had hem eerst, tot Oer ging deleten
dit, maar ik moet morgen ook zonderquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:55 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Een nachtje zonder slaap is niet zo erg
Hoe dat? Jij plant je fok sessies in?quote:
kom op we gaan ruïneren!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:56 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Glaba inderdaad maar opeens iedereen, iedereen ging ook nieuw topique aanmaken
feestje met vrinden, maar dan slapen we altijd nie...quote:
quote:
Ja oke dat is dan wat minder, vooral met alcoholquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
feestje met vrinden, maar dan slapen we altijd nie...
ONZ. Dat had je kunnen weten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]![]()
maar zou je kunnen antwoorden op mijn vraag?
ja is altijd moeilijk, maar het is bij mij thuis, dus ik kan niet heel veel drinken...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:57 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ja oke dat is dan wat minder, vooral met alcohol
Je moeder met vader op pad sturen uit eten en een hotel reserverenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja is altijd moeilijk, maar het is bij mij thuis, dus ik kan niet heel veel drinken...
mijn moeder gaat flippen dan
gaat em niet wordenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:59 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Je moeder met vader op pad sturen uit eten en een hotel reserveren
jij doet het anders ook nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:00 schreef Oerbeer het volgende:
Godver, nee, jullie snappen het weer niet.
Maatregelen nemen, uit huisquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gaat em niet worden
ze vertikken het gewoon om weg te gaan
doe het dan zo:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:00 schreef Oerbeer het volgende:
Godver, nee, jullie snappen het weer niet.
det inte redan i de tre inläggquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:59 schreef Oerbeer het volgende:
Vanaf nu, zijn de volgende 20 posts in het zweeds.
ik ben 15quote:
Spelbrekerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:00 schreef TBakkert het volgende:
ik heb trouwens een nieuwe voetbal gekocht voor 20 euro
de EK-bal replica
Jaartje op straat wordt je hard vanquote:
goede comeback welquote:
nequote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:01 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Jaartje op straat wordt je hard van
men jag vill tuttar inläggquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:04 schreef gogosweden het volgende:
ik kan het met de meeste mods wel goed vinden
nu lekker op mijn laptoppie in bed
fappen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:04 schreef gogosweden het volgende:
ik kan het met de meeste mods wel goed vinden
nu lekker op mijn laptoppie in bed
Is goedquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:05 schreef gogosweden het volgende:
kijk de edit dan
feta tuttar vill vi ha!
Jag kommer att placera dem?quote:
kap nou maar weerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:07 schreef Maringo het volgende:
vet du vad jag alltid velat vara? En blommig gardin. Uppifrån i fönstret tills fönsterramen
wtfquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:07 schreef Maringo het volgende:
vet du vad jag alltid velat vara? En blommig gardin. Uppifrån i fönstret tills fönsterramen
Is gewoon Zweeds hoorquote:
Mijn Zweeds is ook niet zo goedquote:
nee indd...quote:
jij kan helemaal geen Zweeds manquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:08 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Mijn Zweeds is ook niet zo goed
quote:
weet je wat ik altijd al wilde zijn? Een bloemige gordijn. Uit de top van het raam tot het raamquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:07 schreef Maringo het volgende:
Goed vertaaldquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:09 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
weet je wat ik altijd al wilde zijn? Een bloemige gordijn. Uit de top van het raam tot het raam
Revolutionaire ideeën hier. De gogosweden dag waar we in het Zweeds verdergaanquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:09 schreef TrippleDistilled het volgende:
Skol en Tag, sletten, slettenbakken is ongeveer het enigste Noors en Deens wat ik kan. Maar ben er trots op
dat is deensquote:
Moet je daar nou mee. Meisjes van 15quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
goede comeback wel
maar jij blijft Oerbeer, de enige echte mod
alhoewel Lithia ook wel aardig is, en zij heeft een zusje van 15
gast...quote:
Gastquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ontmaagden
dat heb ik altijd al eens willen doen
maar jij bent zelf nog maagd toch?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ontmaagden
dat heb ik altijd al eens willen doen
wat?quote:
kloptquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is allemaal ten noordoosten van Nederland
pervers ideequote:
goeie was datquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:13 schreef TBakkert het volgende:
'Wat een geweldige ontlading nu we weten dat Higgs-boson bestaat', zegt Jos Engelen vanuit Genève. Engelen is voorzitter van de Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek (NWO) en was voorheen directeur van het Europees Centrum voor Kernonderzoek (CERN) in Genève.
'Wat een geweldige ontlading nu we weten dat Higgs-boson bestaat', zegt Jos Engelen vanuit Genève. Engelen is voorzitter van de Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek (NWO) en was voorheen directeur van het Europees Centrum voor Kernonderzoek (CERN) in Genève.
In de Zwitserse stad werd vandaag tijdens een persconferentie bekendgemaakt dat het lang gezochte puzzelstukje uit de natuur toch echt bestaat.'Er was een minutenlang applaus, een staande ovatie en sommige wetenschappers konden zelfs hun tranen niet bedwingen.'
Engelen zat naast Peter Higgs, de Britse natuurkundige die in de jaren '60 al ontdekte dat er een deeltje moest bestaan dat alle andere deeltjes massa geeft. 'Hij was erg geëmotioneerd en blij dat hij dit nog heeft mogen meemaken.' Higgs is inmiddels 83 jaar oud. Het zou zomaar kunnen dat Higgs dit jaar de Nobelprijs voor de natuurkunde gaat ontvangen, vermoedt Engelen.Speculatie heeft volgens Engelen plaatsgemaakt voor zekerheid. 'We weten hoe het deeltje er uitziet, waar het woont, het gedrag ervan. Het fundament ligt er, nu beginnen de experimenten over alle eigenschappen.' Lachend voegt hij toe: 'Natuurkundigen hebben voor de komende 20 jaar werk zekergesteld.' Jarenlang is onderzoek gedaan naar het deeltje. 'De vraag is wel eens gesteld of er zo veel geld en tijd in het onderzoek gestoken moest worden. Daar kan ik volmondig ja op antwoorden.' Volgens de NWO-voorzitter is er nu al veel profijt van het onderzoek.
'De sensoren die zijn ontwikkeld om het deeltje te vinden, worden nu bijvoorbeeld ook in de medische wereld gebruikt.'Het directe gevolg van de ontdekking is nog niet bekend; dat kan nog jaren duren. 'Toen elektriciteit werd ontdekt, wisten de wetenschappers ook niet meteen wat ze daarmee konden. Als er toen aan wetenschappers was gevraagd om iets te ontwikkelen voor betere verlichting, hadden we waarschijnlijk nu superkaarsen gehad.'
te lang om te lezenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:13 schreef TBakkert het volgende:
In de Zwitserse stad werd vandaag tijdens een persconferentie bekendgemaakt dat het lang gezochte puzzelstukje uit de natuur toch echt bestaat.'Er was een minutenlang applaus, een staande ovatie en sommige wetenschappers konden zelfs hun tranen niet bedwingen.'
Engelen zat naast Peter Higgs, de Britse natuurkundige die in de jaren '60 al ontdekte dat er een deeltje moest bestaan dat alle andere deeltjes massa geeft. 'Hij was erg geëmotioneerd en blij dat hij dit nog heeft mogen meemaken.' Higgs is inmiddels 83 jaar oud. Het zou zomaar kunnen dat Higgs dit jaar de Nobelprijs voor de natuurkunde gaat ontvangen, vermoedt Engelen.Speculatie heeft volgens Engelen plaatsgemaakt voor zekerheid. 'We weten hoe het deeltje er uitziet, waar het woont, het gedrag ervan. Het fundament ligt er, nu beginnen de experimenten over alle eigenschappen.' Lachend voegt hij toe: 'Natuurkundigen hebben voor de komende 20 jaar werk zekergesteld.' Jarenlang is onderzoek gedaan naar het deeltje. 'De vraag is wel eens gesteld of er zo veel geld en tijd in het onderzoek gestoken moest worden. Daar kan ik volmondig ja op antwoorden.' Volgens de NWO-voorzitter is er nu al veel profijt van het onderzoek.
'De sensoren die zijn ontwikkeld om het deeltje te vinden, worden nu bijvoorbeeld ook in de medische wereld gebruikt.'Het directe gevolg van de ontdekking is nog niet bekend; dat kan nog jaren duren. 'Toen elektriciteit werd ontdekt, wisten de wetenschappers ook niet meteen wat ze daarmee konden. Als er toen aan wetenschappers was gevraagd om iets te ontwikkelen voor betere verlichting, hadden we waarschijnlijk nu superkaarsen gehad.'
het fascineert me nog steeds
Gewoon dat lef hebbenquote:
quote:
lama iedereen zijn fantasienquote:
hij snapt het nietquote:
Mensen uit Zwedenquote:
Zwedenquote:
Mensenquote:
het heelalquote:
quote:
riep je me?quote:
dat is inderdaad om het niveau hoog te houdenquote:
Mooi is dat altijdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:16 schreef TBakkert het volgende:
Geachte TripleDistilled,
ik keek net op uw Fok!-profiel en klikte op uw homepage.
toen werd ik gerick-rolled
nu voel ik me kut
eerst roep je me, en dan praat je over je bed.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien
[..]
Still going stronggggAl ga ik nu wel even mezelf klaar maken voor le bed.
Ik moet mijzelf af en toe hiervoor opofferen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat is inderdaad om het niveau hoog te houden
hoe gaat het leren dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien
[..]
Still going stronggggAl ga ik nu wel even mezelf klaar maken voor le bed.
Ga je mee, ja?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
eerst roep je me, en dan praat je over je bed.
ik snap hem, denk ik![]()
Wel twee hele notes!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet mijzelf af en toe hiervoor opofferen.
Alleen gezien het feit dat ik vandaag 2 notes erbij gekregen heb, weet ik niet of ik hiervoor wel de aangewezen persoon ben.
alsof iemand waarde hecht aan notesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen gezien het feit dat ik vandaag 2 notes erbij gekregen heb, weet ik niet of ik hiervoor wel de aangewezen persoon ben.
2 notes op 1 dagquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
tuurlijk, maar dan ben je volgens mij wel strafbaarquote:
ik heb vandaag al 3 48-uurs bansquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
2 notes op 1 dag
dat kreeg ik alleen voormekaar met een ban erbij
Ik heb de afgelopen week ook iets van 4 ofzo erbij gekregenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
2 notes op 1 dag
dude, zo blijf je maagd,quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
tuurlijk, maar dan ben je volgens mij wel strafbaar
Ja leren moet wel goed zitten nu denk ik. Moet nog even iets doorlezen, maar dat kan als ik wakker word ook wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:18 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hoe gaat het leren dan?
wat voor vak heb je tentamen in straks eigenlijk?
quote:
quote:
damnquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:19 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen week ook iets van 4 ofzo erbij gekregen
zeg jij?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dude, zo blijf je maagd,
bek dicht en meegaan, !
klinkt als een kutvak iddquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja leren moet wel goed zitten nu denk ik. Moet nog even iets doorlezen, maar dat kan als ik wakker word ook wel.
Belastingrecht.
Kut vak. Mijn leraar moet 120 tentamens nakijken.Ieder jaar komen er ong. 50 nieuwe studenten bij die het vak doen. En halen stuk of 30 het vak
Mijn 3e in een week, dat is voor mij een stijging van 200%quote:
Ja weet niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:18 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
alsof iemand waarde hecht aan notes
Ik ookquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
2 notes op 1 dag
Strafbaar, ja? Alleen voor slapen in een bed?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
tuurlijk, maar dan ben je volgens mij wel strafbaar
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
klinkt als een kutvak idd
maar tof dat het goed gaat, morgen wel je tentamen goed maken dan he
ja, ik heb nog nooit zo'n kans gehadquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zeg jij?
maarja, jij bent wel een baas
belastingrquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja leren moet wel goed zitten nu denk ik. Moet nog even iets doorlezen, maar dat kan als ik wakker word ook wel.
Belastingrecht.
Kut vak. Mijn leraar moet 120 tentamens nakijken.Ieder jaar komen er ong. 50 nieuwe studenten bij die het vak doen. En halen stuk of 30 het vak
nee, klopt, dus dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn 3e in een week, dat is voor mij een stijging van 200%
[..]
Ja weet niet.
[..]
Ik ook
[..]
Strafbaar, ja? Alleen voor slapen in een bed?
maar je post nog gewoon?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn 3e in een week, dat is voor mij een stijging van 200%
[..]
Ja weet niet.
[..]
Ik ook
[..]
Strafbaar, ja? Alleen voor slapen in een bed?
[..]
Ik hoop het
Zou wel opluchting zijn.
Streel zijn ego nou niet anders moeten we dat straks nog de hele tijd aanhorenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zeg jij?
maarja, jij bent wel een baas
vond het al zo rustigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:22 schreef TBakkert het volgende:
BREAKING NEWS!!!!!
Computerprobleem heeft een ban voor een maand
Waaromquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:22 schreef TBakkert het volgende:
BREAKING NEWS!!!!!
Computerprobleem heeft een ban voor een maand
dat wil ik gaan doen, of fiscaal rechtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:22 schreef TrippleDistilled het volgende:
Flippie wat studeer je, fiscale economie?
hij DM'dequote:
Succes, hoor van iedereen dat het soms wel een beetje droge stof is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat wil ik gaan doen, of fiscaal recht
hangt er volgens mij ook van af of je wel/niet geïnteresseerd bentquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:23 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Succes, hoor van iedereen dat het soms wel een beetje droge stof is.
Omgeving Amsterdam, en jij?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
belastingr
[..]
nee, klopt, dus dat komt wel goed.
waar woont flips?
Hehe ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maar je post nog gewoon?
dan eindelijk vakantie toch?
Nee, zo iets had ik wel willen doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:22 schreef TrippleDistilled het volgende:
Flippie wat studeer je, fiscale economie?
hbo?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omgeving Amsterdam, en jij?
[..]
Hehe ja.
En ja
[..]
Nee, zo iets had ik wel willen doen.
Ik studeer management, economie en recht.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Hehe ja.
En ja
[..]
ik woon ook in de buurt van Amsterdamquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Hehe ja.
En ja
[..]
Ja! en jij?quote:
Haha dat is dichtbijquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik woon ook in de buurt van Amsterdam
Zaandam zelfs
nog maar 15?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:24 schreef gogosweden het volgende:
ik ga nog door tot de 18 400 posts en dan fappen en tukken
waar woon je dan precies?quote:
Gewoon die 19000 pakkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:24 schreef gogosweden het volgende:
ik ga nog door tot de 18 400 posts en dan fappen en tukken
Ik studeer sociologie aan de RuG, derdejaars straks.quote:
dm?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat houd ik tegenwoordig liever buiten het forum.
4 topics volquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:25 schreef gogosweden het volgende:
wel tof dat ik deze bazen nachtbagger heb mogen bijwonen
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:25 schreef BBQSausage het volgende:
Even pronken met mijn nieuwe FOK! lay-out, gewoon omdat ik daar opgewonden van raak, je weet zelf.
[ afbeelding ]
Ik heb nu een stijf plassertjequote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:25 schreef BBQSausage het volgende:
Even pronken met mijn nieuwe FOK! lay-out, gewoon omdat ik daar opgewonden van raak, je weet zelf.
[ afbeelding ]
Ah nice! Bevalt het je?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:25 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ik studeer sociologie aan de RuG, derdejaars straks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ik heb vandaag 400 post gemaaktquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:27 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 400 post gemaakt![]()
Jah het is interessant, alleen super veel lezenquote:
same here ongeveerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:27 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 400 post gemaakt![]()
Ik ook, spannend.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:26 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ik heb nu een stijf plassertje
Eigenlijk best ergquote:
dankquote:
Open je dan wel even een topicquote:
Zolang het interessant blijft, moet dat wel vol te houden zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:28 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Jah het is interessant, alleen super veel lezen
Niet gezienquote:
voor alles hè?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:29 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Open je dan wel even een topic
kortom:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
voor alles hè?
en dan komen er tieten in de OP
HEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEL TIETTEEEN!
EN BIER! EN CHIPS! EN DRANK! EN... TIETTTTUUUH!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DIe naam van die site ook
Mijn Schilt ende betrouwen
Sijt ghy, o Godt mijn Heer,
Op u soo wil ick bouwen
Verlaet mij nimmermeer
ik ging ook helemaal lollenquote:
graag gedaan, ik moet dat ook ff doenquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Volgens sommigen wel ja, ergensAnders had ik m'n diploma niet gehaald
Fap jij op Zweedse porno?quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
graag gedaan, ik moet dat ook ff doen
Start anders even een cam over msn ofzoquote:
Gewoon 1080HD downloadenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
reddit gonewild enzo.
sowieso is reddit wel goed
Chatroulette jwzquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:31 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Start anders even een cam over msn ofzo
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:31 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Start anders even een cam over msn ofzo
1mbit lijntjequote:
Ja dat kan dan een beetje lang durenquote:
welterusten en fapze (op mijn edit-plaatjes)quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:33 schreef gogosweden het volgende:
Sorry mensen, dit is mijn 18400e post
welterusten schatjes. Ik ga goed fappen en pitten. tot morgen
ik zal jullie missen enzo![]()
![]()
met mij toch?quote:
en ook u, welterustenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:33 schreef BBQSausage het volgende:
Alleen nu ga ik wel slapen, want ik moet er om 07:00 weer uit.
Trusten
Slaap zequote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:33 schreef gogosweden het volgende:
Sorry mensen, dit is mijn 18400e post
welterusten schatjes. Ik ga goed fappen en pitten. tot morgen
ik zal jullie missen enzo![]()
![]()
ook weltrustenquote:
klein beetje wakker nogquote:
Goed planquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:51 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
klein beetje wakker nog
ik zeggen we maken deze vol en dan stoppen we ermee, tis wel goedzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |