kap nou maar weerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:07 schreef Maringo het volgende:
vet du vad jag alltid velat vara? En blommig gardin. Uppifrån i fönstret tills fönsterramen
wtfquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:07 schreef Maringo het volgende:
vet du vad jag alltid velat vara? En blommig gardin. Uppifrån i fönstret tills fönsterramen
Is gewoon Zweeds hoorquote:
Mijn Zweeds is ook niet zo goedquote:
nee indd...quote:
jij kan helemaal geen Zweeds manquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:08 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Mijn Zweeds is ook niet zo goed
quote:
weet je wat ik altijd al wilde zijn? Een bloemige gordijn. Uit de top van het raam tot het raamquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:07 schreef Maringo het volgende:
Goed vertaaldquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:09 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
weet je wat ik altijd al wilde zijn? Een bloemige gordijn. Uit de top van het raam tot het raam
Revolutionaire ideeën hier. De gogosweden dag waar we in het Zweeds verdergaanquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:09 schreef TrippleDistilled het volgende:
Skol en Tag, sletten, slettenbakken is ongeveer het enigste Noors en Deens wat ik kan. Maar ben er trots op
dat is deensquote:
Moet je daar nou mee. Meisjes van 15quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
goede comeback wel
maar jij blijft Oerbeer, de enige echte mod
alhoewel Lithia ook wel aardig is, en zij heeft een zusje van 15
gast...quote:
Gastquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ontmaagden
dat heb ik altijd al eens willen doen
|
|
| Forum Opties | |