oer, als je zo lacht, word ik bang van jequote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ha ha ha haaa
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ha ha ha haaa
Beetje intimiderendquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
oer, als je zo lacht, word ik bang van je
Gogo hackt heel FOK!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hihi bewijs voor het nageslacht
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
[..]
Sluit de andere topics wil je?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ha ha ha haaa
ik dacht even dat het kwam omdat ik als een bezetene op de enter key zat te rammen om de lapo te krijgenquote:
vind ik ook en om je op te vrolijken een lekker (geheel naakt) wijf:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik dacht even dat het kwam omdat ik als een bezetene op de enter key zat te rammen om de lapo te krijgen
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:50 schreef TrippleDistilled het volgende:
Oerbeer zag je die tieten nog wel in het vorige deel?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
vind ik ook en om je op te vrolijken een lekker (geheel naakt) wijf:haha die was vies conjo patrickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij ging opeens ECHTE zooi deletenquote:
dank voor uw medewerkingquote:
Omdat die posts waren weggepleurt hadden jullie opeens meer posts nodig voor de lapo ja. Dat krijg je als je de pagina niet ververst.quote:
Tot zoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:52 schreef R-woud88 het volgende:
ik ga op de laptop tot zo xxxxoxoxoxox ly
was wel ff lachenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:52 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Omdat die posts waren weggepleurt hadden jullie opeens meer posts nodig voor de lapo ja. Dat krijg je als je de pagina niet ververst.
Dat ik dit nog heb mogen meemakenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:52 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Omdat die posts waren weggepleurt hadden jullie opeens meer posts nodig voor de lapo ja. Dat krijg je als je de pagina niet ververst.
ik had hem allang door, maar ik wilde die sukkeltjes in hun waan latenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:52 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ah, slim.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik had hem allang door, maar ik wilde die sukkeltjes in hun waan laten
rightquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ssssshhtquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
NEE BLIJF!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:54 schreef gogosweden het volgende:
KUT 3 uur, mijn pa gaat naar z'n werk
toch maar naar bed
Dat gaat zo maar nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:54 schreef gogosweden het volgende:
KUT 3 uur, mijn pa gaat naar z'n werk
toch maar naar bed
oh...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:54 schreef gogosweden het volgende:
[..]nee
ik word er om 10 uur weer uitgeschopt wss
Een nachtje zonder slaap is niet zo ergquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:54 schreef gogosweden het volgende:
[..]nee
ik word er om 10 uur weer uitgeschopt wss
jij volgens mij, maar ik had hem eerst, tot Oer ging deletenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:54 schreef glaba het volgende:
Hee maar even voor de duidelijkheid... Wie had die LAPO nu in het vorig topic die iedereen zo graag wou?
Glaba inderdaad maar opeens iedereen, iedereen ging ook nieuw topique aanmakenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jij volgens mij, maar ik had hem eerst, tot Oer ging deleten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |