dat is inderdaad om het niveau hoog te houdenquote:
Mooi is dat altijdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:16 schreef TBakkert het volgende:
Geachte TripleDistilled,
ik keek net op uw Fok!-profiel en klikte op uw homepage.
toen werd ik gerick-rolled
nu voel ik me kut
eerst roep je me, en dan praat je over je bed.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien
[..]
Still going stronggggAl ga ik nu wel even mezelf klaar maken voor le bed.
Ik moet mijzelf af en toe hiervoor opofferen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat is inderdaad om het niveau hoog te houden
hoe gaat het leren dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien
[..]
Still going stronggggAl ga ik nu wel even mezelf klaar maken voor le bed.
Ga je mee, ja?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
eerst roep je me, en dan praat je over je bed.
ik snap hem, denk ik![]()
Wel twee hele notes!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet mijzelf af en toe hiervoor opofferen.
Alleen gezien het feit dat ik vandaag 2 notes erbij gekregen heb, weet ik niet of ik hiervoor wel de aangewezen persoon ben.
alsof iemand waarde hecht aan notesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen gezien het feit dat ik vandaag 2 notes erbij gekregen heb, weet ik niet of ik hiervoor wel de aangewezen persoon ben.
2 notes op 1 dagquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
tuurlijk, maar dan ben je volgens mij wel strafbaarquote:
ik heb vandaag al 3 48-uurs bansquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
2 notes op 1 dag
dat kreeg ik alleen voormekaar met een ban erbij
Ik heb de afgelopen week ook iets van 4 ofzo erbij gekregenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
2 notes op 1 dag
dude, zo blijf je maagd,quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
tuurlijk, maar dan ben je volgens mij wel strafbaar
Ja leren moet wel goed zitten nu denk ik. Moet nog even iets doorlezen, maar dat kan als ik wakker word ook wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:18 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hoe gaat het leren dan?
wat voor vak heb je tentamen in straks eigenlijk?
quote:
quote:
damnquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:19 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen week ook iets van 4 ofzo erbij gekregen
zeg jij?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dude, zo blijf je maagd,
bek dicht en meegaan, !
klinkt als een kutvak iddquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja leren moet wel goed zitten nu denk ik. Moet nog even iets doorlezen, maar dat kan als ik wakker word ook wel.
Belastingrecht.
Kut vak. Mijn leraar moet 120 tentamens nakijken.Ieder jaar komen er ong. 50 nieuwe studenten bij die het vak doen. En halen stuk of 30 het vak
Mijn 3e in een week, dat is voor mij een stijging van 200%quote:
Ja weet niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:18 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
alsof iemand waarde hecht aan notes
Ik ookquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
2 notes op 1 dag
Strafbaar, ja? Alleen voor slapen in een bed?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
tuurlijk, maar dan ben je volgens mij wel strafbaar
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
klinkt als een kutvak idd
maar tof dat het goed gaat, morgen wel je tentamen goed maken dan he
ja, ik heb nog nooit zo'n kans gehadquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zeg jij?
maarja, jij bent wel een baas
belastingrquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja leren moet wel goed zitten nu denk ik. Moet nog even iets doorlezen, maar dat kan als ik wakker word ook wel.
Belastingrecht.
Kut vak. Mijn leraar moet 120 tentamens nakijken.Ieder jaar komen er ong. 50 nieuwe studenten bij die het vak doen. En halen stuk of 30 het vak
nee, klopt, dus dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn 3e in een week, dat is voor mij een stijging van 200%
[..]
Ja weet niet.
[..]
Ik ook
[..]
Strafbaar, ja? Alleen voor slapen in een bed?
maar je post nog gewoon?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn 3e in een week, dat is voor mij een stijging van 200%
[..]
Ja weet niet.
[..]
Ik ook
[..]
Strafbaar, ja? Alleen voor slapen in een bed?
[..]
Ik hoop het
Zou wel opluchting zijn.
Streel zijn ego nou niet anders moeten we dat straks nog de hele tijd aanhorenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zeg jij?
maarja, jij bent wel een baas
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |