Ik had de wekker om 9 uur om toch nog wat van mijn dag te maken, maar ik kon niet slapen dus ik had maar iets minder dan 5 uur geslapen, heb die wekker een uur vooruit gezet en om 10 uur dacht ik; kan nog wel een uurtje. En nu voel ik me okéquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:16 schreef BBQSausage het volgende:
Zo dan, lekker uitgeslapen allemaal?
Si, toch al ruim een kwartier wakkerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:16 schreef BBQSausage het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:16 schreef BBQSausage het volgende:
Hij zal maar binnen waaien.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:20 schreef Dagoduck het volgende:
Heel het huis maakt geluiden, wat een wind waait er buiten!
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had de wekker om 9 uur om toch nog wat van mijn dag te maken, maar ik kon niet slapen dus ik had maar iets minder dan 5 uur geslapen, heb die wekker een uur vooruit gezet en om 10 uur dacht ik; kan nog wel een uurtje. En nu voel ik me oké
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Si, toch al ruim een kwartier wakker
Gelukkig waait 'ie niet binnen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:20 schreef Dagoduck het volgende:
Heel het huis maakt geluiden, wat een wind waait er buiten!
Neuhquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Same here. Postcountopkrikken enzo eh.
Surge!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Si, toch al ruim een kwartier wakker
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neuh
Dat niet eens, ik vind al dat heen en weer scrollen telkens maar niks.
Het duurde even.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nu durft 'ie niet meer te posten.
quote:
Als ik had getypt 'wat een wind!' Dan hadden jullie gezegd ''Hé bah'' of iets in die trand.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |