quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Minder aanwaaiers die het topic proberen te verneuken ook.
/care, ik had lapo 2013quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je staat niet eens in de toplijst van lapohunters.
Klopt, nadeel is wel dat dit iets minder toegankelijk is. Maar gelukkig komen er toch nog steeds nieuwe users bij die ook gewoon leuk meeposten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idem, wel minder bagger. (Of dat lijkt maar zo)
Zou wel 't mooist zijn geweest natuurlijk, dan was 't echt nieuws geweest.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet altijd precies 100 jaar later genoemd te worden?
Eigenlijk ben je nu al een soort van beroemdheidquote:
Hoezo minder toegankelijk?quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:03 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Klopt, nadeel is wel dat dit iets minder toegankelijk is. Maar gelukkig komen er toch nog steeds nieuwe users bij die ook gewoon leuk meeposten.
wwquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Haha, deze fipo is al mislukt.
Sc's hebben vaste users die de hele dag door over iets praten en/of elkaar via meer media dan FOK! kennen.quote:
Dit ookquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Avondbagger heeft "bagger" in de naam. Voor sommige users is dat heel uitnodigend.
Hey dat herken ik.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Sc's hebben vaste users die de hele dag door over iets praten en/of elkaar via meer media dan FOK! kennen.
Maar dat trok ook juist de buttusers aan. Iets wat je hier veel minder hebt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Avondbagger heeft "bagger" in de naam. Voor sommige users is dat heel uitnodigend.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Sc's hebben vaste users die de hele dag door over iets praten en/of elkaar via meer media dan FOK! kennen.
quote:
Klopt, daarom is dit ook beter.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar dat trok ook juist de buttusers aan. Iets wat je hier veel minder hebt.
ONZ-SC heeft ONZ in de naam. Zegt toch ook wel genoeg?quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik zie dit als een compliment.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik vind van wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Is dit nu een semi fipo voor mij?
ONZin =/= baggerquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ONZ-SC heeft ONZ in de naam. Zegt toch ook wel genoeg?
buttusers maken het ook wel leukquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan is het toch niet leuk meerquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:03 schreef Maringo het volgende:
Waarom doe je dan niet de TT waar je het hele vorige topic al om vroeg?
ONZ moet toch 'es van dat bagger-imago af. KLB is inmiddels al veel erger.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ONZ-SC heeft ONZ in de naam. Zegt toch ook wel genoeg?
Had avondbagger ook wel, en hier in ONZ-SC valt dat via meer media dan FOK! wel mee.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
KLB, daar kom ik niet meer!quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:06 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
ONZ moet toch 'es van dat bagger-imago af. KLB is inmiddels al veel erger.
Komt nog wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Had avondbagger ook wel, en hier in ONZ-SC valt dat via meer media dan FOK! wel mee.
Nee, echt nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:06 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En gelukkig maar, want dan krijg je vaak kliekjes (oh halp, ik zei kliekjes).quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Had avondbagger ook wel, en hier in ONZ-SC valt dat via meer media dan FOK! wel mee.
Klopt, precies wat ik net zei. Bagger moet je eigenlijk niet willen. Daarom is Avondbagger ook geen goede naam, en ONZ-SC wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:06 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Volgende keer tijd voor een Griekse TT.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Bovendien zit jij boordevol TT's.
Misschien minder baggertopics, maar de reacties van al die trolls en kloontjes zijn daar toch wel iets erger.quote:
Komt omdat KLB gewoon veel meer posts heeft, maar als je procentueel bekijkt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
KLB heeft meer kwaliteitstopics dan ONZ.
De hele top 10 hier is een kliekje toch?quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En gelukkig maar, want dan krijg je vaak kliekjes (oh halp, ik zei kliekjes).
Alleen maar accuzuur drinkende en zuurkool etende azijnzeikers daar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
KLB heeft meer kwaliteitstopics dan ONZ.
Dit ja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
De reacties van al die trolls en kloontjes zijn daar toch wel iets erger.
Nee hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Komt omdat KLB gewoon veel meer posts heeft, maar als je procentueel bekijkt.
Goed plan. Jij pakt de lapo toch wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgende keer tijd voor een Griekse TT.
Veel minder != helemaal niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zie dit als een compliment.
Ja, een stiekeme droom om te stijgen in de LaPo Top 250.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Goed plan. Jij pakt de lapo toch wel.
Eigenlijk zijn we één grote kliek.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De hele top 10 hier is een kliekje toch?
Ja.quote:
Eigenlijk wel, alleen wij haten elkaar omdat we stiekem allemaal LB willen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De hele top 10 hier is een kliekje toch?
Ik ben alvast aan het vooruit werken voor de dagen dat ik niet of erg weinig kan posten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je bent goed opweg qua postaantal trouwens.
69 stuks alweer.
Aaf Brandt Cortsiusquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zin inZitten wel leuke kandidaten tussen
Een groeiende grote kliek.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:10 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we één grote kliek.
KLB SC is best druk hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:11 schreef Spatieloos het volgende:
Oh komt natuurlijk door de SC's?
Ja KLB is drukker als je SC's niet meerekent denk ik.
Ik ken je helemaal niet. Alleen van voorbij zien komen. Dus daar kan ik geen gegronde mening over geven.quote:
Ik ben al met haar getrouwdquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, alleen wij haten elkaar omdat we stiekem allemaal LB willen.
Jij bent te redelijk, je moet me gewoon helemaal uitschelden en kleinerenquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik ken je helemaal niet. Alleen van voorbij zien komen. Dus daar kan ik geen gegronde mening over geven.
²
Dan zou GC op 1 moeten staanquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:11 schreef Spatieloos het volgende:
Oh komt natuurlijk door de SC's?
Ja KLB is drukker als je SC's niet meerekent denk ik.
Oja, R49 en De Gym zitten ook nog in ONZ.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar lang niet zo druk als al die SC's van ONZ bij elkaar.
Gelukkig maar, het moet ook weer niet té hoog zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Die teller van ONZ loopt vast
Gast hou je spamware bij jequote:Op donderdag 2 januari 2014 15:13 schreef DrNick het volgende:
Moira moira omg
http://112.170.78.145:50000/chosun
Daarom dat ik ook nog maar 1 note heb.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij bent te redelijk, je moet me gewoon helemaal uitschelden en kleineren
Een GC zou toch ook op 1 moeten staan, maar ik had het alleen over ONZ en KLB!quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dan zou GC op 1 moeten staan
Voordat jij kwam was dat aardig verdeeld.quote:
Dat soort volk mogen ze er van mij in vervolg ook wel uitlaten ja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aaf Brandt CortsiusMag haar nou al niet
Viva mamaVolkskrant
Weekend
En vergeet deze niet:quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja, R49 en De Gym zitten ook nog in ONZ.
Ik vind het knap.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
Daarom dat ik ook nog maar 1 note heb.
Ja ik jaag wel vaker meisjes wegquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voordat jij kwam was dat aardig verdeeld.
Die homo's zijn inderdaad allemaal onzinquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En vergeet deze niet:
[ afbeelding ]
7 sc's, waarvan 2 nog echt actief zijn. Gym zit vol kastnichten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En vergeet deze niet:
[ afbeelding ]
LB, Ama en Moira zijn er nu even niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik jaag wel vaker meisjes weg
Zitten maar enkele SC's tussen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En vergeet deze niet:
[ afbeelding ]
Vandaar jouw opmerking over het gebrek aan meisjes?quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar meisjes praten toch graag met homo's ?
Die horen ook niet in ONZ thuis.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
7 sc's, waarvan 2 nog echt actief zijn. Gym zit vol kastnichten.
Even alle #'s bij elkaar optellen. Denk het niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:17 schreef Spatieloos het volgende:
Het scheelt 80k topics. Zouden al die SC's in totaal 80k topics hebben of minder?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:01 schreef DrNick het volgende:
2014 uren; dat is 84 dagen. Eens zien of het wat wordt.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja, about that.
Ik begin morgen wel.
Schoonvader?quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben goed op de hoogte van m'n schoonfamilie.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik rook nu wel een stuk meer en ik voel me ziek
Afkickverschijnselen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Roken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Heus doet DrNick ook nofap.quote:
quote:
Ik ook!quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heus doet DrNick ook nofap.
Ik heb al vaker gefaald, ik ben nu begonnen aan 2014 nofap, tot nu toe gelukt
Ik zit alweer op 3 keer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit is het punt waarop het écht te lastig gaat worden.
Waarom begon je niet gewoon op 1 januari, dat deed ik ook expres. Mijn favoriete seksverhaal chapter 4 kwam precies op tijd zodat ik dat nog kon aflezen op 31 decemberquote:
Rokers.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Anti-rokers. Ga lekker wat doen met je leven.
Same here. Al doe ik er niet bewust aan mee.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik probeer het al minstens een jaar, toch wel zeker 8 keer gefaaldquote:
Laatste keer was 31 decquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom begon je niet gewoon op 1 januari, dat deed ik ook expres. Mijn favoriete seksverhaal chapter 4 kwam precies op tijd zodat ik dat nog kon aflezen op 31 december
Elkaar fappen anders verliezen we nofap?quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
Misschien keertje back2back fappen, Spatie?
Peuken zijn duur.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Rokers.
Ga lekker wat doen met je geld.
Eens.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Rokers.
Ga lekker wat doen met je geld.
Hoezo fap je nooit dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Same here. Al doe ik er niet bewust aan mee.
Deze guyquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:25 schreef Maringo het volgende:
(anti-)rookfundementalisten.Ga beide wat met je leven doen en laat de ander met rust.
Dan zit je nu op dag 2 slimbo.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Laatste keer was 31 dec. M'n favo-hentai studio is toch aan het staken dus ik dacht waarom niet
Oh jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan zit je nu op dag 2 slimbo.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:26 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga denk ik 1 fictief pakje per dag roken en al het geld dat ik bespaar door het niet te roken doneren aan goede doelen.
Ik klaag niet om rokers, meeste goede vrienden van mij roken veel, maar ik vind het gewoon zonde van mijn geldquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
Nooit fappen en dan klagen om rokers. Ik zou m'n zaad in je drinken moeten sneaken.
Had je mn rekeningnummer al?quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:26 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga denk ik 1 fictief pakje per dag roken en al het geld dat ik bespaar door het niet te roken doneren aan goede doelen.
Ja maar als je er onbewust aan mee doet neem ik aan dat je nooit fapt? Of ging het per ongeluk zo van, hey 2014, ik heb geen zin meer om te fappen?quote:
Moest even googelen,quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat er wel zulk soort situaties bestaan.
Fritzl.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
Nooit fappen en dan klagen om rokers. Ik zou m'n zaad in je drinken moeten sneaken.
Helaas wel ja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat er wel zulk soort situaties bestaan.
Fritzl.
Nee, ik bedoelde dat ik niet elke dag fap en het tot dusver nog niet gedaan heb in 2014.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar als je er onbewust aan mee doet neem ik aan dat je nooit fapt? Of ging het per ongeluk zo van, hey 2014, ik heb geen zin meer om te fappen?
Zag PIquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij en je moeilijke woorden?
Wat is daar nou weer immoreel aan?!
Je gaat me niet vertellen dat je nog nooit van hebt gehoord?quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Moest even googelen,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt?quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Moest even googelen,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oooohquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat ik niet elke dag fap en het tot dusver nog niet gedaan heb in 2014.
Jawel, maar ik onthou geen namen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je nog nooit van hebt gehoord?
Wel in ONZ.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij en je PI gebruik
Daar let toch niemand op joh
Ik ook niet bewust, maar dit is toch wel een naam die altijd wel in je geheugen gegrift staat.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jawel, maar ik onthou geen namen.
Alleen jij niet dan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij en je PI gebruik
quote:
Oh wacht, nog 8 posts dan ben ik weer 2 plaatsen dichter bij BBQ in de top500.quote:
Komt omdat je zoveel nutteloze woorden als 'proleet' wel onthoudt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Tuurlijk welquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij en je PI gebruik
quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Oh wacht, nog 8 posts dan ben ik weer 2 plaatsen dichter bij BBQ in de top500.
Dan nog moet je het weten, waarschijnlijk was je te jong toen dat allemaal gebeurdequote:Op donderdag 2 januari 2014 15:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je gaat bijna de top #200 inquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Nog 70 en ik stijg weer een plaats.
Welnee, ik heb zelfs een diorama gemaakt van zijn kelder.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan nog moet je het weten, waarschijnlijk was je te jong toen dat allemaal gebeurde
Ga maar naar LB d'r subforumquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Welnee, ik heb zelfs een diorama gemaakt van zijn kelder.
Je zit op 50 per dag gemiddeld.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk niet echt goed nieuws hè?
Geen kijkdoos?quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Welnee, ik heb zelfs een diorama gemaakt van zijn kelder.
aantal posts: 72.222 (gemiddeld 50 per dag)quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
aantal posts: 72.222 (gemiddeld 50 per dag)
Biefstuk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:33 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb honger, zou ik biefstuk bakken of frituren of fruit eten?
Valt wel mee joh..quote:
vuile hoer met je dikke nekquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:34 schreef Bitterlemon het volgende:
Overal spammers.
Ik heb gewoon een bescheiden hoeveelheid.
Ook al bijna 60 vandaag.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:34 schreef Bitterlemon het volgende:
Overal spammers.
Ik heb gewoon een bescheiden hoeveelheid.
Nee, de top2000 is voorbij. Hij heeft 6 posts per dag ofzoquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Valt nog mee. FritsFlits post pas veel.
Buitenspelen.quote:
Ik zit te denken wat ik kan doen dit jaar..quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Was bij mij ook niet echt een groot succes.
Dat is toch niet normaal.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, de top2000 is voorbij. Hij heeft 6 posts per dag ofzo
Ik deed op hyves hetzelfde als hier in de SC's eigenlijk. Komt op hetzelfde neerquote:
Als in, goede voornemens?quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zit te denken wat ik kan doen dit jaar..
Nja, wat ik kan gaan doen is werken.. maar ben eigenlijk me werk lange tijd zatquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar je bent dus gewoon een beetje je jaar aan het inplannen?
Ik krijg niet betaald, alleen extra perks. Ik voer ook niks uit eik.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat was ik een poosje op Wolfenstein ET.
Wel betaald.Om de servers draaiende te houden.
Ben mijn werktijden ook wel zat, maar het verdient zo lekker.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nja, wat ik kan gaan doen is werken.. maar ben eigenlijk me werk lange tijd zat
Of op vakantie gaan
Ik moest betalen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik krijg niet betaald, alleen extra perks. Ik voer ook niks uit eik.
Godverquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik moest betalen.Nouja, moest..
Ik ook.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:37 schreef BBQSausage het volgende:
Ik was een eckte gangster op een online spelletje.
Chill, ik had afgelopen week vrij..quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ben mijn werktijden ook wel zat, maar het verdient zo lekker.
Vakantie is altijd wel even lekkerIk heb eind januari een week vrij, ben ik wel aan toe.
En als 't goed is ergens in de zomer ook wel weer.
Vorig jaar totaal geen vakantie genomen.
Ik was niet de enige hoor, maar die gast had destijds zo'n server gehuurd, en je kon 'm sponsoren, kreeg je dan adminrechten voor terug.quote:
Kutsysteem wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik was niet de enige hoor, maar die gast had destijds zo'n server gehuurd, en je kon 'm sponsoren, kreeg je dan adminrechten voor terug.
Ik heb verschillende gespeeld.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik ook.
Een aantal heb ik er gespeeld zelfs.
Nice.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Chill, ik had afgelopen week vrij..
Ik moet voor maart nog 2 weken vrij nemen.
Mischien dan maar paspoort aanvragen snel en ergens heen gaan ook al is het alleen
Zelfde als nu naast FOK!quote:
Mijn moeder gebruikt Pinterest en Facebookquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zelfde als nu naast FOK!Facebook, andere websites zoals Pinterest enz
quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mijn moeder gebruikt Pinterest en Facebook
Hoe weet ik dat jij mijn moeder niet bent?!
Zo heb ik vaker 'vrienden' gemaakt met mensen die eigenlijk alleen maar geld aan me verdienden.quote:
Mijn moeder kent Facebook niet eens.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mijn moeder gebruikt Pinterest en Facebook
Hoe weet ik dat jij mijn moeder niet bent?!
Ik heb nog nooit een broodje van de Subway gehad.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Ze zijn bij de Subway ook niet zuinig met de tonijnsalade, tering zeg
Schaam jequote:Op donderdag 2 januari 2014 15:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een broodje van de Subway gehad.
Ik moet hier echt weg.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik wilde er een topic voor openen, maar bedacht toen dat ie de aandacht niet waard is.
What's wrong?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik wilde er een topic voor openen, maar bedacht toen dat ie de aandacht niet waard is.
Drie kwartier?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
I know.Dichtstbijzijnde Subway is drie kwartier hier vandaan.
Hoe kan dat? Heeft ze geen sociale contacten? Zelfs mijn oma's gebruiken Facebook. Ik ken eigenlijk niemand die Facebook niet KENT.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mijn moeder kent Facebook niet eens.
Zelfs mijn Facebook-hatende-Vader heeft er sinds kort éénquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Heeft ze geen sociale contacten? Zelfs mijn oma's gebruiken Facebook. Ik ken eigenlijk niemand die Facebook niet KENT.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik bestel nooit meer iets bij de Wehkamp! We hebben geen fatsoenlijke afhaalpunt in Emmen en ze bellen hier schijnbaar aan de voorkant aan wat geen zin heeft *deurbel die werkt zit achter, staat ook op de deur*. Nu heb ik dus al voor de 3de keer een briefje gekregen dat ze over een paar dagen weerkomen.
Jawel, maar die belt ze gewoon.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Heeft ze geen sociale contacten? Zelfs mijn oma's gebruiken Facebook. Ik ken eigenlijk niemand die Facebook niet KENT.
Postbezorgers hier zijn nooit snuggerquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Soms is dat volk niet al te snugger nee.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de zelfdodingen van mensen die hun spaargeld erin hebben gestoken.
Ik eigenlijk ook wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de zelfdodingen van mensen die hun spaargeld erin hebben gestoken.
Die zullen het vast wel eens over Facebook hebben denk ik.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel, maar die belt ze gewoon.
M'n broer is postbezorger.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Postbezorgers hier zijn nooit snuggerPostNL weigert ook om te lopen waardoor ik NOOIT mijn pakketje gewoon bij de deur afgeleverd krijg, die kun je dan normaal de dag erna wel bij de Jumbo ophalen maar dit pakketje gaat via een ander bedrijf die geen connecties met de Jumbo enz heeft. Boehoe
Waarom?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waardeloos. In de meest letterlijke zin van het woord.
Neuh.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die zullen het vast wel eens over Facebook hebben denk ik.
Ik pleeg echt geen zelfmoord, maar ik heb wel groot deel van mijn spaargeld er ingestokenquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Was is dat?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
net als met de beurskrach, dat was ook tof.
Ik ga denk ik serieus een klacht indienen bij de Wehkamp over het feit dat er in Emmen centrum geen afhaalpunt meer is. Die was er wel hoor.. maar die tabakszaak is failliet gegaan laatstquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
M'n broer is postbezorger.
't zijn soms gewoon figuren die geen moeite willen doen, en daarmee de rest ook onderuit haalt.
Zit geen balans in, en op een gegeven moment zullen veel bedrijven die er nu aan meedoen, toch weer zeggen; We stoppen er mee. En dan blijft 't kelderen, tot 't echt niks meer waard is.quote:
Is dat BBQ.? Zo ja, doe hem de groeten!quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
M'n broer is postbezorger.
't zijn soms gewoon figuren die geen moeite willen doen, en daarmee de rest ook onderuit haalt.
Het is nog onstabiel. Kijk naar de drops in marktwaarde als ze in China of India zeggen dat het (deels) verboden is. Of als MtGox offline is. Dat is echt niet goed aan het systeem.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik pleeg echt geen zelfmoord, maar ik heb wel groot deel van mijn spaargeld er ingestoken
Maar ik vraag me af wat de tegenargumenten zijn, misschien redden jullie mijn spaargeld wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |