quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Minder aanwaaiers die het topic proberen te verneuken ook.
/care, ik had lapo 2013quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je staat niet eens in de toplijst van lapohunters.
Klopt, nadeel is wel dat dit iets minder toegankelijk is. Maar gelukkig komen er toch nog steeds nieuwe users bij die ook gewoon leuk meeposten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idem, wel minder bagger. (Of dat lijkt maar zo)
Zou wel 't mooist zijn geweest natuurlijk, dan was 't echt nieuws geweest.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet altijd precies 100 jaar later genoemd te worden?
Eigenlijk ben je nu al een soort van beroemdheidquote:
Hoezo minder toegankelijk?quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:03 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Klopt, nadeel is wel dat dit iets minder toegankelijk is. Maar gelukkig komen er toch nog steeds nieuwe users bij die ook gewoon leuk meeposten.
wwquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Haha, deze fipo is al mislukt.
Sc's hebben vaste users die de hele dag door over iets praten en/of elkaar via meer media dan FOK! kennen.quote:
Dit ookquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Avondbagger heeft "bagger" in de naam. Voor sommige users is dat heel uitnodigend.
Hey dat herken ik.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Sc's hebben vaste users die de hele dag door over iets praten en/of elkaar via meer media dan FOK! kennen.
Maar dat trok ook juist de buttusers aan. Iets wat je hier veel minder hebt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Avondbagger heeft "bagger" in de naam. Voor sommige users is dat heel uitnodigend.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Sc's hebben vaste users die de hele dag door over iets praten en/of elkaar via meer media dan FOK! kennen.
quote:
Klopt, daarom is dit ook beter.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar dat trok ook juist de buttusers aan. Iets wat je hier veel minder hebt.
ONZ-SC heeft ONZ in de naam. Zegt toch ook wel genoeg?quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik zie dit als een compliment.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik vind van wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Is dit nu een semi fipo voor mij?
ONZin =/= baggerquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ONZ-SC heeft ONZ in de naam. Zegt toch ook wel genoeg?
buttusers maken het ook wel leukquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan is het toch niet leuk meerquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:03 schreef Maringo het volgende:
Waarom doe je dan niet de TT waar je het hele vorige topic al om vroeg?
ONZ moet toch 'es van dat bagger-imago af. KLB is inmiddels al veel erger.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ONZ-SC heeft ONZ in de naam. Zegt toch ook wel genoeg?
Had avondbagger ook wel, en hier in ONZ-SC valt dat via meer media dan FOK! wel mee.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
KLB, daar kom ik niet meer!quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:06 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
ONZ moet toch 'es van dat bagger-imago af. KLB is inmiddels al veel erger.
Komt nog wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Had avondbagger ook wel, en hier in ONZ-SC valt dat via meer media dan FOK! wel mee.
Nee, echt nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:06 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En gelukkig maar, want dan krijg je vaak kliekjes (oh halp, ik zei kliekjes).quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Had avondbagger ook wel, en hier in ONZ-SC valt dat via meer media dan FOK! wel mee.
Klopt, precies wat ik net zei. Bagger moet je eigenlijk niet willen. Daarom is Avondbagger ook geen goede naam, en ONZ-SC wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:06 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Volgende keer tijd voor een Griekse TT.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Bovendien zit jij boordevol TT's.
Misschien minder baggertopics, maar de reacties van al die trolls en kloontjes zijn daar toch wel iets erger.quote:
Komt omdat KLB gewoon veel meer posts heeft, maar als je procentueel bekijkt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
KLB heeft meer kwaliteitstopics dan ONZ.
De hele top 10 hier is een kliekje toch?quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En gelukkig maar, want dan krijg je vaak kliekjes (oh halp, ik zei kliekjes).
Alleen maar accuzuur drinkende en zuurkool etende azijnzeikers daar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
KLB heeft meer kwaliteitstopics dan ONZ.
Dit ja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
De reacties van al die trolls en kloontjes zijn daar toch wel iets erger.
Nee hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Komt omdat KLB gewoon veel meer posts heeft, maar als je procentueel bekijkt.
Goed plan. Jij pakt de lapo toch wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgende keer tijd voor een Griekse TT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |