Ik was het vergeten, zie editquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die kinderen komen elk jaar langs de deur om postzegels te verkopen, ik heb het zelf zelfs nog gedaan op de basisschool. En jij kent het niet?
De Olympische Winterspelen ook.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:57 schreef Dagoduck het volgende:
Kinderpostzegels bestaan al sinds 1924.
Wat heb je aan fipo's?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
ik wil de meeste fipo's in een dag halen, bbq heb je daar stats van?
Nope.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik vind dit eigenlijk niet zo veel verschillen met de avondbagger.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hier zijn af en toe ook wel opeens veel mensen 's avonds, vind ik ook leuk.![]()
Bij avondbagger dachten mensen alleen af en toe dat ze echt lekker konden zieken en constant bullshit konden posten, dat is hier wat minder.
90 jaar geleden alweer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De Olympische Winterspelen ook.
Dan moet je bij Arcee zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
Maar het is niet in de avond? Avondbagger was toch pas 10 uur open?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:59 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk niet zo veel verschillen met de avondbagger.
Idem, wel minder bagger. (Of dat lijkt maar zoquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:59 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik hou me in hier.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idem, wel minder bagger. (Of dat lijkt maar zo)
Wow echt?!!! nice man, ik ben jaloers. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?!quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dan kan ik mezelf fipo- & lapohunter professional noemen. Ik had de lapo van 2013!
Ik zie hier anders niet heel veel baggerquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:59 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Posten om 23:59:59.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow echt?!!! nice man, ik ben jaloers. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?!
Minder aanwaaiers die het topic proberen te verneuken ook.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idem, wel minder bagger. (Of dat lijkt maar zo)
Was inderdaad in de avond, maar in principe was het gewoon een ONZ SC die alleen 's avonds was. En hij liep soms wel erg goed, dus waarom dan overdag niet?quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar het is niet in de avond? Avondbagger was toch pas 10 uur open?
Je staat niet eens in de toplijst van lapohunters.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dan kan ik mezelf fipo- & lapohunter professional noemen. Ik had de lapo van 2013!
Het hoeft toch niet altijd precies 100 jaar later genoemd te worden?quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je post het dus 10 jaar te vroeg.
Weet niet, ging per ongeluk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow echt?!!! nice man, ik ben jaloers. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |