Uiteraard.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay doe ik ook, maar als je alles voor elkaar hebt, niet vergeten te doneren!
Daar staat "avondbagger".quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Staat dat niet in je ultimate spellcheck grammar nazi woordenboek?
Telt vinyl kopen van een onbekende band hier in de kroeg dan ook?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Uiteraard.
Tellen de kinderpostzegels ook?
Als de band Het Goede Doel is, wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Telt vinyl kopen van een onbekende band hier in de kroeg dan ook?
Maar dat is geen onbekende band.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als de band Het Goede Doel is, wel.
True..quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar dat is geen onbekende band.
avondbagger was leuker dan sc als er veel mensen warenquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:53 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb ooit nog een poging gedaan Zondagavondbagger op gang te krijgen. Is nooit een succes geworden.
Kwamen ze vorig jaar opeens met avondbagger aanzetten.
Weet ik niet, nooit van gehoord?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Uiteraard.
Tellen de kinderpostzegels ook?
wwquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
avondbagger was leuker dan sc als er veel mensen waren
You're kidding right?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet ik niet, nooit van gehoord?
Nee. Ik heb gewoon niks met postzegels, nog nooit gebruikt enzo.quote:
Zijn wachtwoord.quote:
Die kinderen komen elk jaar langs de deur om postzegels te verkopen, ik heb het zelf zelfs nog gedaan op de basisschool. En jij kent het niet?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee. Ik heb gewoon niks met postzegels, nog nooit gebruikt enzo.
Hier zijn af en toe ook wel opeens veel mensen 's avonds, vind ik ook leuk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
avondbagger was leuker dan sc als er veel mensen waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |