quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:48 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, geen zorgen. Spatieloos corrigeren is geen doen.
Een beter wereld begint bij jezelf. Dus zorg ik eerst goed voor mezelf.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Egoïst
Tenzij je armoedig bent, dan vergeef ik het je.
Je post hier toch alquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Komt omdat ik er post, maar als ik hier ga posten zou het hier drukker zijn.
AB?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aan. Tevens was het de AB die ik opende waardoor de mods overtuigd waren van populariteit.
Oh ja. Vorig jaar in Leiden heb ik ook wat gedoneerd voor een bepaald nummer. En in de kroeg kaarttoernooi was de inleg 5 euro, dat ging daar ook naar toe.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:48 schreef BBQSausage het volgende:
Wel een shirt gekocht tijdens SR vorig jaar, maar dat geldt niet echt als donatie vind ik.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:48 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, geen zorgen. Spatieloos corrigeren is geen doen.
Ik ga er liever van naar concerten.quote:
Okay doe ik ook, maar als je alles voor elkaar hebt, niet vergeten te doneren!quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
Een beter wereld begint bij jezelf. Dus zorg ik eerst goed voor mezelf.
Alle beetjes helpen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oh ja. Vorig jaar in Leiden heb ik ook wat gedoneerd voor een bepaald nummer. En in de kroeg kaarttoernooi was de inleg 5 euro, dat ging daar ook naar toe.
Avondbagger?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aan. Tevens was het de AB die ik opende waardoor de mods overtuigd waren van populariteit.
Tot ziensquote:
*3 jaar terug.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oh ja. Vorig jaar in Leiden heb ik ook wat gedoneerd voor een bepaald nummer. En in de kroeg kaarttoernooi was de inleg 5 euro, dat ging daar ook naar toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |