Ik dacht met het vorige topic, hopelijk kunnen we de hoge kwaliteit van de TT's handhaven. Maar helaas.quote:
quote:
Nee, niet doenquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Heb ik allemaal gemist
![]()
Ga ik vannacht ook maar weer wat later slapen.
Bedanktquote:
Neequote:Op donderdag 2 januari 2014 13:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben je nooit brak, nee?
Da's wel nice, want brak zijn is matigdan voel je je zeker tot na het avondeten gewoon echt alsof je lichaam vergiftigd is
nicequote:Op donderdag 2 januari 2014 13:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NeeIk heb alleen af en toe hele lichte hoofdpijn als ik wakker word, maar dat is direct weg na een glas water.
Wat?quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:29 schreef Moira. het volgende:
Brownie en BBQ gaan seks hebben, ik vraag me af of ze dat zelf al weten.
Mark my words..
Ik hoop het ook niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:29 schreef Amarantha het volgende:
Hoop niet dat heel FOK! dat weer doet
House of the rising sun.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:29 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zat zelf te denken aan 'My father was a gambling man...' als TT.
Ik ging pas om 4 uur slapenquote:
Wutquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:29 schreef Moira. het volgende:
Brownie en BBQ gaan seks hebben, ik vraag me af of ze dat zelf al weten.
Mark my words..
quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben gisteren om 00:30 gaan slapen, dat is echt zo vroeg voor mijn doen
Ja..quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:32 schreef Rezania het volgende:
Oh, de 'KIJK HIER, NU HEB JE EPILEPSIE, DAT IS FANTASTISCH!'-UI's mogen weer?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ging pas om 4 uur slapen![]()
Sinds wanneer is dat verboden dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:32 schreef Rezania het volgende:
IK FOK! MOBIEL EN IK KAN HET VERANDERENquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:32 schreef Rezania het volgende:
Die mogen altijd al.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:32 schreef Rezania het volgende:
Welquote:
Nee, Yvonne heeft ze toentertijd bij half KLB weggehaald.quote:
Had je die niet ooit aangevraagd?quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:32 schreef Amarantha het volgende:
Nou ik ga geen epileptische tinkerbell UI doen
Deze zin slaat als een lul op een varken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
IK FOK! MOBIEL EN IK KAN HET VERANDEREN![]()
Doe het dan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fok/usericon_managerquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, Yvonne heeft ze toentertijd bij half KLB weggehaald.
In ONZ heb ik er niks van gemerkt. Zijn er een paar die ze nog steeds hebben.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, Yvonne heeft ze toentertijd bij half KLB weggehaald.
Nou ja, mag dus niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
In ONZ heb ik er niks van gemerkt. Zijn er een paar die ze nog steeds hebben.
Hmm volgens mij nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Had je die niet ooit aangevraagd?
Werkt niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fok/usericon_manager
Gooi de originele tinkerbell is hier neer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm volgens mij nietStaat niet in mijn UI's op FOK! of mijn UI mapje op de pc. Ben stiekem wel nieuwsgierig hoe tinkerbell er dan uitziet maar zal hem never nooit als UI doen
quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Gooi de originele tinkerbell is hier neer.
Hmm ik vind deze niet zo leuk *maar dat is mijn mening*quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wil ik ook wel, maar ook deze; omdat hij zo mooi gemaakt is:
[ afbeelding ]
Je weet niet eens wat het is!quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ik vind deze niet zo leuk *maar dat is mijn mening*
Jawel, Yvonne's wil is wet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat maakt ze niet meteen verboden.
Het is niet zomaar een vuurtoren! Het is De Lange Jaapquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als het geen vuurtoren is nee dan weet ik het niet
Oh nou ik heb niks met vuurtorensquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is niet zomaar een vuurtoren! Het is De Lange JaapDe hoogste gietijzeren paal van Europa!
Je houdt niet van een grote paal?quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nou ik heb niks met vuurtorens
quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je houdt niet van een grote paal?
[ afbeelding ]
63450 centimeter, dat zijn FOK! matenquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
63450 centimeter, dat zijn FOK! maten
quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
63450 centimeter, dat zijn FOK! maten
Epilepsie Alertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind ze nu al irritant.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:44 schreef Maringo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Your beauty never ever scared me.
Top.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik sla ze wel even op voor de moeite en als ik ooit weer de enige zonder ben dan verander ik hem ook
Same here.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:49 schreef Dagoduck het volgende:
Ligt het aan mij of duurt het 10 seconde voordat mijn bericht verschijnt als ik op invoeren heb geklikt?
Jij ook alsnog bedankt voor het makenquote:
Dat heb ik ook met mijn M.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij ook alsnog bedankt voor het makenVind het wel grappig om te zien, als ik een tijdje naar die 2 kijk en dan naar mijn huidige dan draait mijn huidige tinkerbell ineens heel langzaam
Alles is weer open op 2 januari.quote:
Enjoyquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alles is weer open op 2 januari.
Even mezelf opofferen en op het balkon gaan staan om het laatste restje joint van gister op te roken.
Gegroet
Daar kwam ik ook te laat achter.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alles is weer open op 2 januari.
Even mezelf opofferen en op het balkon gaan staan om het laatste restje joint van gister op te roken.
Gegroet
quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:57 schreef BBQSausage het volgende:
Waardoor ik twee telefoons thuisgestuurd krijg
Zeg maar nee, dan krijg je er tweequote:Op donderdag 2 januari 2014 13:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook te laat achter.Klantenservice van een webshop die pas vandaag opengaat, en daardoor geen bestelling voor mij annuleert, waardoor ik twee telefoons thuisgestuurd krijg.
quote:
Heb er jammer genoeg wel dubbel voor betaald.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zeg maar nee, dan krijg je er twee
Maar maar.. eind April moet het weer mooi weer zijnquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is dan ook nog maar een halve maand winter.
Ben bang dat dat er niet echt in zit begin dit jaar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar maar.. eind April moet het weer mooi weer zijn
Klonk ernstig hè.quote:
Het is normaler dat het in februari sneeuwt dan eind december.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar maar.. eind April moet het weer mooi weer zijn
Dan sla je hem overquote:
Hmm, jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is normaler dat het in februari sneeuwt dan eind december.
Net zoals augustus de warmste maand is van de zomer en niet juni.
Dat kijk ik al jaren niet meer.quote:
Maar ik hoorde van Moira. dat het een speciale aflevering is met een terugblik van de afgelopen jaren?quote:
Dat was gisteravondquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik hoorde van Moira. dat het een speciale aflevering is met een terugblik van de afgelopen jaren?
Ik vind het 100x gezelliger om het buiten te zien sneeuwen dan dat het regentquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik hoorde van Moira. dat het een speciale aflevering is met een terugblik van de afgelopen jaren?
quote:
Oh, zolang ik binnen zit ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het 100x gezelliger om het buiten te zien sneeuwen dan dat het regent
Jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh vet, vanavond dus gewone aflevering?![]()
![]()
Doorheen lopen vind ik sneeuw uiteindelijk ook minder erg, sneeuw heeft iets gezelligs. Regen nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oh, zolang ik binnen zit ben ik het met je eens.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oh, zolang ik binnen zit ben ik het met je eens.
Tof, meteen even terugkijken zodra die online staat. Hoop dat hier niet gespoilert wordtquote:
Maar dan ligt het er al en is het geen neerslag meer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doorheen lopen vind ik sneeuw uiteindelijk ook minder erg, sneeuw heeft iets gezelligs. Regen niet
Hier niet. Sowieso niet van mij, want ik moet het waarschijnlijk ook terugkijken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tof, meteen even terugkijken zodra die online staat. Hoop dat hier niet gespoilert wordt
quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:12 schreef Amarantha het volgende:
Ok nou ik moet gaan, ik had schijnbaar afgesproken om spullen in de weggeef te gaan zetten. Spreek jullie later vanmiddag wel weer
Als het heeft gesneeuwd ga ik vaak wandelen of fietsen door de duinen, wat een stilte dan zegquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doorheen lopen vind ik sneeuw uiteindelijk ook minder erg, sneeuw heeft iets gezelligs. Regen niet
Hoiquote:
Hij is achterhaald:quote:
We houden graag aan het oude vast.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij is achterhaald:
ONZ / [ONZ-SC #104] kankworst
ONZ / [ONZ-SC #105] Kankworst. Kankworst overal!
Fijne kerst dan maar hè.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
We houden graag aan het oude vast.
Ello!quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:32 schreef Spatieloos het volgende:
Ik hoorde: ONZ SC = JNG 2.0. En ik vond JNG leuk, dus ik kom ook eens hier posten.
Hoi
Ik ben Ryan, nice to meetcha
ONZ SC staat compleet los van JNG hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:32 schreef Spatieloos het volgende:
Ik hoorde: ONZ SC = JNG 2.0. En ik vond JNG leuk, dus ik kom ook eens hier posten.
Hoi
Gelijk al iemand die niet zal oordelen, ik vind het wel fijn hier.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ello!
En JNG![]()
![]()
Maar ik zal niet oordelen
Ik ben ook wel open voor wat nieuws.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ONZ SC staat compleet los van JNG hoor.Is niet te vergelijken.
Maar welkom
Zo is iedereen hierquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gelijk al iemand die niet zal oordelen, ik vind het wel fijn hier.
Ik ben ontzettend kinderachtig en volwassen tegelijkertijd.
Prima.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben ook wel open voor wat nieuws.
Steken onder waterquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:35 schreef Lt.Surge het volgende:
Muv enkelen die niet volwassen zijn.
Nicequote:Op donderdag 2 januari 2014 14:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar voor het eerst kijken
Hé hallon.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:32 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi
Oke dan wacht ik hier wel even.quote:
doe es rustigquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
"waarom was je zo lang afwezig, kutnerd"
jng warriorsquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou het is tenminste lekker druk, dat was JNG ook.
Liever vooruitstrevend. En het niveau met een stijgende lijn volgen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
We houden graag aan het oude vast.
GRTD is drukker.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tja, vakantie he.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:44 schreef Spatieloos het volgende:
Hoeveel doneren jullie aan goede doelen, jaarlijks?
Omg hier ben je Donniequote:
Wow jij word elke dag steeds basischer (of meer baas).quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mede dankzij mijn gezeik is deze SC er.
lul ik kom hier voor lbquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sof donder op, in deze SC wil ik nieuwe mensen leren ontmoeten!!
Kan ook. Maar ik nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Liever vooruitstrevend. En het niveau met een stijgende lijn volgen.
Oei, pas op. Nu word je hard aangepakt door BL.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow jij word elke dag steeds basischer (of meer baas).
quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oei, pas op. Nu word je hard aangepakt door BL.
Ligt eraan hoeveel ik aan het einde van de maand over houd. Maar sowieso een vast bedrag.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:44 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb een cadeautje en dat kan niet via mobiel. dm heb ik geen zin inquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
dm haar dan gewoon ofzo, of WA.
Nee.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omg hier ben je Donnie
Ken je mij nog?
Jij zei dat BrBa seizoen 5 slecht was, maar ik vond het geweldig.
Doe ik ook altijd bij het mooiste meisjequote:Op donderdag 2 januari 2014 14:47 schreef supersof het volgende:
En donnie is er ook maar hij doet net alsof hij me niet ziet
Oh, als het hier maar niet te druk gaat worden dan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Komt omdat ik er post, maar als ik hier ga posten zou het hier drukker zijn.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:47 schreef supersof het volgende:
En donnie is er ook maar hij doet net alsof hij me niet ziet
Niets.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:44 schreef Spatieloos het volgende:
hai donniequote:
Egoïstquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel ik aan het einde van de maand over houd. Maar sowieso een vast bedrag.
Het goede doel? Mijn eigen spaarrekening.
Oh, geen zorgen. Spatieloos corrigeren is geen doen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oei, pas op. Nu word je hard aangepakt door BL.
Je doet je naam eer aan. Tevens was het de AB die ik opende waardoor de mods overtuigd waren van populariteit.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mede dankzij mijn gezeik is deze SC er.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:48 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, geen zorgen. Spatieloos corrigeren is geen doen.
Een beter wereld begint bij jezelf. Dus zorg ik eerst goed voor mezelf.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Egoïst
Tenzij je armoedig bent, dan vergeef ik het je.
Je post hier toch alquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Komt omdat ik er post, maar als ik hier ga posten zou het hier drukker zijn.
AB?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aan. Tevens was het de AB die ik opende waardoor de mods overtuigd waren van populariteit.
Oh ja. Vorig jaar in Leiden heb ik ook wat gedoneerd voor een bepaald nummer. En in de kroeg kaarttoernooi was de inleg 5 euro, dat ging daar ook naar toe.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:48 schreef BBQSausage het volgende:
Wel een shirt gekocht tijdens SR vorig jaar, maar dat geldt niet echt als donatie vind ik.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:48 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, geen zorgen. Spatieloos corrigeren is geen doen.
Ik ga er liever van naar concerten.quote:
Okay doe ik ook, maar als je alles voor elkaar hebt, niet vergeten te doneren!quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
Een beter wereld begint bij jezelf. Dus zorg ik eerst goed voor mezelf.
Alle beetjes helpen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oh ja. Vorig jaar in Leiden heb ik ook wat gedoneerd voor een bepaald nummer. En in de kroeg kaarttoernooi was de inleg 5 euro, dat ging daar ook naar toe.
Avondbagger?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aan. Tevens was het de AB die ik opende waardoor de mods overtuigd waren van populariteit.
Tot ziensquote:
*3 jaar terug.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oh ja. Vorig jaar in Leiden heb ik ook wat gedoneerd voor een bepaald nummer. En in de kroeg kaarttoernooi was de inleg 5 euro, dat ging daar ook naar toe.
Uiteraard.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay doe ik ook, maar als je alles voor elkaar hebt, niet vergeten te doneren!
Daar staat "avondbagger".quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Staat dat niet in je ultimate spellcheck grammar nazi woordenboek?
Telt vinyl kopen van een onbekende band hier in de kroeg dan ook?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Uiteraard.
Tellen de kinderpostzegels ook?
Als de band Het Goede Doel is, wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Telt vinyl kopen van een onbekende band hier in de kroeg dan ook?
Maar dat is geen onbekende band.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als de band Het Goede Doel is, wel.
True..quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar dat is geen onbekende band.
avondbagger was leuker dan sc als er veel mensen warenquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:53 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb ooit nog een poging gedaan Zondagavondbagger op gang te krijgen. Is nooit een succes geworden.
Kwamen ze vorig jaar opeens met avondbagger aanzetten.
Weet ik niet, nooit van gehoord?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Uiteraard.
Tellen de kinderpostzegels ook?
wwquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
avondbagger was leuker dan sc als er veel mensen waren
You're kidding right?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet ik niet, nooit van gehoord?
Nee. Ik heb gewoon niks met postzegels, nog nooit gebruikt enzo.quote:
Zijn wachtwoord.quote:
Die kinderen komen elk jaar langs de deur om postzegels te verkopen, ik heb het zelf zelfs nog gedaan op de basisschool. En jij kent het niet?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee. Ik heb gewoon niks met postzegels, nog nooit gebruikt enzo.
Hier zijn af en toe ook wel opeens veel mensen 's avonds, vind ik ook leuk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
avondbagger was leuker dan sc als er veel mensen waren
Ik was het vergeten, zie editquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die kinderen komen elk jaar langs de deur om postzegels te verkopen, ik heb het zelf zelfs nog gedaan op de basisschool. En jij kent het niet?
De Olympische Winterspelen ook.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:57 schreef Dagoduck het volgende:
Kinderpostzegels bestaan al sinds 1924.
Wat heb je aan fipo's?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
ik wil de meeste fipo's in een dag halen, bbq heb je daar stats van?
Nope.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik vind dit eigenlijk niet zo veel verschillen met de avondbagger.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hier zijn af en toe ook wel opeens veel mensen 's avonds, vind ik ook leuk.![]()
Bij avondbagger dachten mensen alleen af en toe dat ze echt lekker konden zieken en constant bullshit konden posten, dat is hier wat minder.
90 jaar geleden alweer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De Olympische Winterspelen ook.
Dan moet je bij Arcee zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
Maar het is niet in de avond? Avondbagger was toch pas 10 uur open?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:59 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk niet zo veel verschillen met de avondbagger.
Idem, wel minder bagger. (Of dat lijkt maar zoquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:59 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik hou me in hier.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idem, wel minder bagger. (Of dat lijkt maar zo)
Wow echt?!!! nice man, ik ben jaloers. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?!quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dan kan ik mezelf fipo- & lapohunter professional noemen. Ik had de lapo van 2013!
Ik zie hier anders niet heel veel baggerquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:59 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Posten om 23:59:59.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow echt?!!! nice man, ik ben jaloers. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?!
Minder aanwaaiers die het topic proberen te verneuken ook.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idem, wel minder bagger. (Of dat lijkt maar zo)
Was inderdaad in de avond, maar in principe was het gewoon een ONZ SC die alleen 's avonds was. En hij liep soms wel erg goed, dus waarom dan overdag niet?quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar het is niet in de avond? Avondbagger was toch pas 10 uur open?
Je staat niet eens in de toplijst van lapohunters.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dan kan ik mezelf fipo- & lapohunter professional noemen. Ik had de lapo van 2013!
Het hoeft toch niet altijd precies 100 jaar later genoemd te worden?quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je post het dus 10 jaar te vroeg.
Weet niet, ging per ongeluk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow echt?!!! nice man, ik ben jaloers. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |