quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, Yvonne heeft ze toentertijd bij half KLB weggehaald.
In ONZ heb ik er niks van gemerkt. Zijn er een paar die ze nog steeds hebben.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, Yvonne heeft ze toentertijd bij half KLB weggehaald.
Nou ja, mag dus niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
In ONZ heb ik er niks van gemerkt. Zijn er een paar die ze nog steeds hebben.
Hmm volgens mij nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Had je die niet ooit aangevraagd?
Werkt niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fok/usericon_manager
Gooi de originele tinkerbell is hier neer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm volgens mij nietStaat niet in mijn UI's op FOK! of mijn UI mapje op de pc. Ben stiekem wel nieuwsgierig hoe tinkerbell er dan uitziet maar zal hem never nooit als UI doen
quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Gooi de originele tinkerbell is hier neer.
Hmm ik vind deze niet zo leuk *maar dat is mijn mening*quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wil ik ook wel, maar ook deze; omdat hij zo mooi gemaakt is:
[ afbeelding ]
Je weet niet eens wat het is!quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ik vind deze niet zo leuk *maar dat is mijn mening*
Jawel, Yvonne's wil is wet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat maakt ze niet meteen verboden.
Het is niet zomaar een vuurtoren! Het is De Lange Jaapquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als het geen vuurtoren is nee dan weet ik het niet
Oh nou ik heb niks met vuurtorensquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is niet zomaar een vuurtoren! Het is De Lange JaapDe hoogste gietijzeren paal van Europa!
Je houdt niet van een grote paal?quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nou ik heb niks met vuurtorens
quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je houdt niet van een grote paal?
[ afbeelding ]
63450 centimeter, dat zijn FOK! matenquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
63450 centimeter, dat zijn FOK! maten
quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
63450 centimeter, dat zijn FOK! maten
Epilepsie Alertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind ze nu al irritant.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:44 schreef Maringo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Your beauty never ever scared me.
Top.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik sla ze wel even op voor de moeite en als ik ooit weer de enige zonder ben dan verander ik hem ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |