Als het heeft gesneeuwd ga ik vaak wandelen of fietsen door de duinen, wat een stilte dan zegquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doorheen lopen vind ik sneeuw uiteindelijk ook minder erg, sneeuw heeft iets gezelligs. Regen niet
Hoiquote:
Hij is achterhaald:quote:
We houden graag aan het oude vast.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij is achterhaald:
ONZ / [ONZ-SC #104] kankworst
ONZ / [ONZ-SC #105] Kankworst. Kankworst overal!
Fijne kerst dan maar hè.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
We houden graag aan het oude vast.
Ello!quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:32 schreef Spatieloos het volgende:
Ik hoorde: ONZ SC = JNG 2.0. En ik vond JNG leuk, dus ik kom ook eens hier posten.
Hoi
Ik ben Ryan, nice to meetcha
ONZ SC staat compleet los van JNG hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:32 schreef Spatieloos het volgende:
Ik hoorde: ONZ SC = JNG 2.0. En ik vond JNG leuk, dus ik kom ook eens hier posten.
Hoi
Gelijk al iemand die niet zal oordelen, ik vind het wel fijn hier.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ello!
En JNG![]()
![]()
Maar ik zal niet oordelen
Ik ben ook wel open voor wat nieuws.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ONZ SC staat compleet los van JNG hoor.Is niet te vergelijken.
Maar welkom
Zo is iedereen hierquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gelijk al iemand die niet zal oordelen, ik vind het wel fijn hier.
Ik ben ontzettend kinderachtig en volwassen tegelijkertijd.
Prima.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben ook wel open voor wat nieuws.
Steken onder waterquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:35 schreef Lt.Surge het volgende:
Muv enkelen die niet volwassen zijn.
Nicequote:Op donderdag 2 januari 2014 14:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar voor het eerst kijken
Hé hallon.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:32 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi
Oke dan wacht ik hier wel even.quote:
doe es rustigquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
"waarom was je zo lang afwezig, kutnerd"
jng warriorsquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou het is tenminste lekker druk, dat was JNG ook.
Liever vooruitstrevend. En het niveau met een stijgende lijn volgen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
We houden graag aan het oude vast.
GRTD is drukker.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tja, vakantie he.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:44 schreef Spatieloos het volgende:
Hoeveel doneren jullie aan goede doelen, jaarlijks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |