Same here.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:49 schreef Dagoduck het volgende:
Ligt het aan mij of duurt het 10 seconde voordat mijn bericht verschijnt als ik op invoeren heb geklikt?
Jij ook alsnog bedankt voor het makenquote:
Dat heb ik ook met mijn M.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij ook alsnog bedankt voor het makenVind het wel grappig om te zien, als ik een tijdje naar die 2 kijk en dan naar mijn huidige dan draait mijn huidige tinkerbell ineens heel langzaam
Alles is weer open op 2 januari.quote:
Enjoyquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alles is weer open op 2 januari.
Even mezelf opofferen en op het balkon gaan staan om het laatste restje joint van gister op te roken.
Gegroet
Daar kwam ik ook te laat achter.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alles is weer open op 2 januari.
Even mezelf opofferen en op het balkon gaan staan om het laatste restje joint van gister op te roken.
Gegroet
quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:57 schreef BBQSausage het volgende:
Waardoor ik twee telefoons thuisgestuurd krijg
Zeg maar nee, dan krijg je er tweequote:Op donderdag 2 januari 2014 13:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook te laat achter.Klantenservice van een webshop die pas vandaag opengaat, en daardoor geen bestelling voor mij annuleert, waardoor ik twee telefoons thuisgestuurd krijg.
quote:
Heb er jammer genoeg wel dubbel voor betaald.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zeg maar nee, dan krijg je er twee
Maar maar.. eind April moet het weer mooi weer zijnquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is dan ook nog maar een halve maand winter.
Ben bang dat dat er niet echt in zit begin dit jaar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar maar.. eind April moet het weer mooi weer zijn
Klonk ernstig hè.quote:
Het is normaler dat het in februari sneeuwt dan eind december.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar maar.. eind April moet het weer mooi weer zijn
Dan sla je hem overquote:
Hmm, jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is normaler dat het in februari sneeuwt dan eind december.
Net zoals augustus de warmste maand is van de zomer en niet juni.
Dat kijk ik al jaren niet meer.quote:
Maar ik hoorde van Moira. dat het een speciale aflevering is met een terugblik van de afgelopen jaren?quote:
Dat was gisteravondquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik hoorde van Moira. dat het een speciale aflevering is met een terugblik van de afgelopen jaren?
Ik vind het 100x gezelliger om het buiten te zien sneeuwen dan dat het regentquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik hoorde van Moira. dat het een speciale aflevering is met een terugblik van de afgelopen jaren?
quote:
Oh, zolang ik binnen zit ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het 100x gezelliger om het buiten te zien sneeuwen dan dat het regent
Jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh vet, vanavond dus gewone aflevering?![]()
![]()
Doorheen lopen vind ik sneeuw uiteindelijk ook minder erg, sneeuw heeft iets gezelligs. Regen nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oh, zolang ik binnen zit ben ik het met je eens.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oh, zolang ik binnen zit ben ik het met je eens.
Tof, meteen even terugkijken zodra die online staat. Hoop dat hier niet gespoilert wordtquote:
Maar dan ligt het er al en is het geen neerslag meer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doorheen lopen vind ik sneeuw uiteindelijk ook minder erg, sneeuw heeft iets gezelligs. Regen niet
Hier niet. Sowieso niet van mij, want ik moet het waarschijnlijk ook terugkijken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tof, meteen even terugkijken zodra die online staat. Hoop dat hier niet gespoilert wordt
quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:12 schreef Amarantha het volgende:
Ok nou ik moet gaan, ik had schijnbaar afgesproken om spullen in de weggeef te gaan zetten. Spreek jullie later vanmiddag wel weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |