Barbeknoeiquote:
Wat voelde je je daarvoor? Papegaai? Hond? Goudvis?quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dank dankVoel me sinds gisteravond laat eindelijk weer een beetje mens
Een lijk met lepra ofzoquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat voelde je je daarvoor? Papegaai? Hond? Goudvis?
Gelukkig nieuwjaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:05 schreef Moira. het volgende:
Hoera! Na 3 dagen maar weer eens op FOK!
Gelukkig nieuwjaar nog, allemaal
Doe ik morgen/overmorgen welquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaarZo, kan je nu je UI wel weer terugveranderen
quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had echt maar 2 flessen wijn op ofzo
Was gewoon lekker dronken op het laatst, maar die brakheid was killing me de dag erna
Volgens mij had ik voor het eerst in m'n leven echt een fullblown kater met hoofdpijn en alles
Heb nooit hoofdpijn van drank
Bah..quote:
6 januari toch?quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:12 schreef Moira. het volgende:
Gelukkig nieuwjaar Zo, kan je nu je UI wel weer terugveranderen
Haha ja ik heb het wel vaker meegemaakt dat ik me het laatste stuk van de avond gewoon níét meer kan herinneren, maar idd nooit hoofdpijn ofzo, altijd alleen maar brak.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Heb ook nog nooit echt een kater gehad.
Wel één keer echt helemaal out gegaan, maar wel zonder hoofdpijn wakker geworden.
Maar goed, dan heb je dat ook een keer meegemaakt hè.
![]()
FOK! was te leukquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Ik ben gewoon meteen in slaap gevallen.![]()
Ieder jaar weer "is 3 koningen nou 6 of 7 januari?quote:
6 januari als dat een werkdag is lees ik netquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ieder jaar weer "is 3 koningen nou 6 of 7 januari?"
dus ik weet 't ook allemaal niet
aight aightquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
6 januari als dat een werkdag is lees ik net
have funquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga meer eens wat plaatjes draaien, moet toch wat ^^
Dat heb ik dus verder ook nooit.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja ik heb het wel vaker meegemaakt dat ik me het laatste stuk van de avond gewoon níét meer kan herinneren, maar idd nooit hoofdpijn ofzo, altijd alleen maar brak.
Hoofdpijn viel gister ook wel mee, maar had toch wel het idee van "dit is wat ze bedoelen met een kater"
ben er nu vanaf iig
Ben je nooit brak, nee?quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat heb ik dus verder ook nooit.Lijkt me zo kut om de hele dag met een kater rond te lopen.
6 januari als het geen zondag is, toch?quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
6 januari als dat een werkdag is lees ik net
Ik heb geen idee, boeit me ook eigenlijk nietsquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
6 januari als het geen zondag is, toch?
Ik zeg het ook altijd zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |