Nee, de top2000 is voorbij. Hij heeft 6 posts per dag ofzoquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Valt nog mee. FritsFlits post pas veel.
Buitenspelen.quote:
Ik zit te denken wat ik kan doen dit jaar..quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Was bij mij ook niet echt een groot succes.
Dat is toch niet normaal.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, de top2000 is voorbij. Hij heeft 6 posts per dag ofzo
Ik deed op hyves hetzelfde als hier in de SC's eigenlijk. Komt op hetzelfde neerquote:
Als in, goede voornemens?quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zit te denken wat ik kan doen dit jaar..
Nja, wat ik kan gaan doen is werken.. maar ben eigenlijk me werk lange tijd zatquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar je bent dus gewoon een beetje je jaar aan het inplannen?
Ik krijg niet betaald, alleen extra perks. Ik voer ook niks uit eik.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat was ik een poosje op Wolfenstein ET.
Wel betaald.Om de servers draaiende te houden.
Ben mijn werktijden ook wel zat, maar het verdient zo lekker.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nja, wat ik kan gaan doen is werken.. maar ben eigenlijk me werk lange tijd zat
Of op vakantie gaan
Ik moest betalen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik krijg niet betaald, alleen extra perks. Ik voer ook niks uit eik.
Godverquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik moest betalen.Nouja, moest..
Ik ook.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:37 schreef BBQSausage het volgende:
Ik was een eckte gangster op een online spelletje.
Chill, ik had afgelopen week vrij..quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ben mijn werktijden ook wel zat, maar het verdient zo lekker.
Vakantie is altijd wel even lekkerIk heb eind januari een week vrij, ben ik wel aan toe.
En als 't goed is ergens in de zomer ook wel weer.
Vorig jaar totaal geen vakantie genomen.
Ik was niet de enige hoor, maar die gast had destijds zo'n server gehuurd, en je kon 'm sponsoren, kreeg je dan adminrechten voor terug.quote:
Kutsysteem wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik was niet de enige hoor, maar die gast had destijds zo'n server gehuurd, en je kon 'm sponsoren, kreeg je dan adminrechten voor terug.
Ik heb verschillende gespeeld.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik ook.
Een aantal heb ik er gespeeld zelfs.
Nice.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Chill, ik had afgelopen week vrij..
Ik moet voor maart nog 2 weken vrij nemen.
Mischien dan maar paspoort aanvragen snel en ergens heen gaan ook al is het alleen
Zelfde als nu naast FOK!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |