Mijn moeder gebruikt Pinterest en Facebookquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zelfde als nu naast FOK!Facebook, andere websites zoals Pinterest enz
quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mijn moeder gebruikt Pinterest en Facebook
Hoe weet ik dat jij mijn moeder niet bent?!
Zo heb ik vaker 'vrienden' gemaakt met mensen die eigenlijk alleen maar geld aan me verdienden.quote:
Mijn moeder kent Facebook niet eens.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mijn moeder gebruikt Pinterest en Facebook
Hoe weet ik dat jij mijn moeder niet bent?!
Ik heb nog nooit een broodje van de Subway gehad.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Ze zijn bij de Subway ook niet zuinig met de tonijnsalade, tering zeg
Schaam jequote:Op donderdag 2 januari 2014 15:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een broodje van de Subway gehad.
Ik moet hier echt weg.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik wilde er een topic voor openen, maar bedacht toen dat ie de aandacht niet waard is.
What's wrong?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik wilde er een topic voor openen, maar bedacht toen dat ie de aandacht niet waard is.
Drie kwartier?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
I know.Dichtstbijzijnde Subway is drie kwartier hier vandaan.
Hoe kan dat? Heeft ze geen sociale contacten? Zelfs mijn oma's gebruiken Facebook. Ik ken eigenlijk niemand die Facebook niet KENT.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mijn moeder kent Facebook niet eens.
Zelfs mijn Facebook-hatende-Vader heeft er sinds kort éénquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Heeft ze geen sociale contacten? Zelfs mijn oma's gebruiken Facebook. Ik ken eigenlijk niemand die Facebook niet KENT.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik bestel nooit meer iets bij de Wehkamp! We hebben geen fatsoenlijke afhaalpunt in Emmen en ze bellen hier schijnbaar aan de voorkant aan wat geen zin heeft *deurbel die werkt zit achter, staat ook op de deur*. Nu heb ik dus al voor de 3de keer een briefje gekregen dat ze over een paar dagen weerkomen.
Jawel, maar die belt ze gewoon.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Heeft ze geen sociale contacten? Zelfs mijn oma's gebruiken Facebook. Ik ken eigenlijk niemand die Facebook niet KENT.
Postbezorgers hier zijn nooit snuggerquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Soms is dat volk niet al te snugger nee.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de zelfdodingen van mensen die hun spaargeld erin hebben gestoken.
Ik eigenlijk ook wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de zelfdodingen van mensen die hun spaargeld erin hebben gestoken.
Die zullen het vast wel eens over Facebook hebben denk ik.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel, maar die belt ze gewoon.
M'n broer is postbezorger.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Postbezorgers hier zijn nooit snuggerPostNL weigert ook om te lopen waardoor ik NOOIT mijn pakketje gewoon bij de deur afgeleverd krijg, die kun je dan normaal de dag erna wel bij de Jumbo ophalen maar dit pakketje gaat via een ander bedrijf die geen connecties met de Jumbo enz heeft. Boehoe
Waarom?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waardeloos. In de meest letterlijke zin van het woord.
Neuh.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die zullen het vast wel eens over Facebook hebben denk ik.
Ik pleeg echt geen zelfmoord, maar ik heb wel groot deel van mijn spaargeld er ingestokenquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Was is dat?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
net als met de beurskrach, dat was ook tof.
Ik ga denk ik serieus een klacht indienen bij de Wehkamp over het feit dat er in Emmen centrum geen afhaalpunt meer is. Die was er wel hoor.. maar die tabakszaak is failliet gegaan laatstquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
M'n broer is postbezorger.
't zijn soms gewoon figuren die geen moeite willen doen, en daarmee de rest ook onderuit haalt.
Zit geen balans in, en op een gegeven moment zullen veel bedrijven die er nu aan meedoen, toch weer zeggen; We stoppen er mee. En dan blijft 't kelderen, tot 't echt niks meer waard is.quote:
Is dat BBQ.? Zo ja, doe hem de groeten!quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
M'n broer is postbezorger.
't zijn soms gewoon figuren die geen moeite willen doen, en daarmee de rest ook onderuit haalt.
Het is nog onstabiel. Kijk naar de drops in marktwaarde als ze in China of India zeggen dat het (deels) verboden is. Of als MtGox offline is. Dat is echt niet goed aan het systeem.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik pleeg echt geen zelfmoord, maar ik heb wel groot deel van mijn spaargeld er ingestoken
Maar ik vraag me af wat de tegenargumenten zijn, misschien redden jullie mijn spaargeld wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |