Rokers.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Anti-rokers. Ga lekker wat doen met je leven.
Same here. Al doe ik er niet bewust aan mee.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heus doet DrNick ook nofap.
Ik heb al vaker gefaald, ik ben nu begonnen aan 2014 nofap, tot nu toe gelukt
Ik probeer het al minstens een jaar, toch wel zeker 8 keer gefaaldquote:
Laatste keer was 31 decquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom begon je niet gewoon op 1 januari, dat deed ik ook expres. Mijn favoriete seksverhaal chapter 4 kwam precies op tijd zodat ik dat nog kon aflezen op 31 december
Elkaar fappen anders verliezen we nofap?quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
Misschien keertje back2back fappen, Spatie?
Peuken zijn duur.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Rokers.
Ga lekker wat doen met je geld.
Eens.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Rokers.
Ga lekker wat doen met je geld.
Hoezo fap je nooit dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Same here. Al doe ik er niet bewust aan mee.
Deze guyquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:25 schreef Maringo het volgende:
(anti-)rookfundementalisten.Ga beide wat met je leven doen en laat de ander met rust.
Dan zit je nu op dag 2 slimbo.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Laatste keer was 31 dec. M'n favo-hentai studio is toch aan het staken dus ik dacht waarom niet
Oh jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan zit je nu op dag 2 slimbo.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:26 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga denk ik 1 fictief pakje per dag roken en al het geld dat ik bespaar door het niet te roken doneren aan goede doelen.
Ik klaag niet om rokers, meeste goede vrienden van mij roken veel, maar ik vind het gewoon zonde van mijn geldquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
Nooit fappen en dan klagen om rokers. Ik zou m'n zaad in je drinken moeten sneaken.
Had je mn rekeningnummer al?quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:26 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga denk ik 1 fictief pakje per dag roken en al het geld dat ik bespaar door het niet te roken doneren aan goede doelen.
Ja maar als je er onbewust aan mee doet neem ik aan dat je nooit fapt? Of ging het per ongeluk zo van, hey 2014, ik heb geen zin meer om te fappen?quote:
Moest even googelen,quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat er wel zulk soort situaties bestaan.
Fritzl.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
Nooit fappen en dan klagen om rokers. Ik zou m'n zaad in je drinken moeten sneaken.
Helaas wel ja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat er wel zulk soort situaties bestaan.
Fritzl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |