Veel minder != helemaal niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zie dit als een compliment.
Ja, een stiekeme droom om te stijgen in de LaPo Top 250.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Goed plan. Jij pakt de lapo toch wel.
Eigenlijk zijn we één grote kliek.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De hele top 10 hier is een kliekje toch?
Ja.quote:
Eigenlijk wel, alleen wij haten elkaar omdat we stiekem allemaal LB willen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De hele top 10 hier is een kliekje toch?
Ik ben alvast aan het vooruit werken voor de dagen dat ik niet of erg weinig kan posten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je bent goed opweg qua postaantal trouwens.
69 stuks alweer.
Aaf Brandt Cortsiusquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zin inZitten wel leuke kandidaten tussen
Een groeiende grote kliek.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:10 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we één grote kliek.
KLB SC is best druk hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:11 schreef Spatieloos het volgende:
Oh komt natuurlijk door de SC's?
Ja KLB is drukker als je SC's niet meerekent denk ik.
Ik ken je helemaal niet. Alleen van voorbij zien komen. Dus daar kan ik geen gegronde mening over geven.quote:
Ik ben al met haar getrouwdquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, alleen wij haten elkaar omdat we stiekem allemaal LB willen.
Jij bent te redelijk, je moet me gewoon helemaal uitschelden en kleinerenquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik ken je helemaal niet. Alleen van voorbij zien komen. Dus daar kan ik geen gegronde mening over geven.
²
Dan zou GC op 1 moeten staanquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:11 schreef Spatieloos het volgende:
Oh komt natuurlijk door de SC's?
Ja KLB is drukker als je SC's niet meerekent denk ik.
Oja, R49 en De Gym zitten ook nog in ONZ.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar lang niet zo druk als al die SC's van ONZ bij elkaar.
Gelukkig maar, het moet ook weer niet té hoog zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Die teller van ONZ loopt vast
Gast hou je spamware bij jequote:Op donderdag 2 januari 2014 15:13 schreef DrNick het volgende:
Moira moira omg
http://112.170.78.145:50000/chosun
Daarom dat ik ook nog maar 1 note heb.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij bent te redelijk, je moet me gewoon helemaal uitschelden en kleineren
Een GC zou toch ook op 1 moeten staan, maar ik had het alleen over ONZ en KLB!quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dan zou GC op 1 moeten staan
Voordat jij kwam was dat aardig verdeeld.quote:
Dat soort volk mogen ze er van mij in vervolg ook wel uitlaten ja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aaf Brandt CortsiusMag haar nou al niet
Viva mamaVolkskrant
Weekend
En vergeet deze niet:quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja, R49 en De Gym zitten ook nog in ONZ.
Ik vind het knap.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
Daarom dat ik ook nog maar 1 note heb.
Ja ik jaag wel vaker meisjes wegquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voordat jij kwam was dat aardig verdeeld.
Die homo's zijn inderdaad allemaal onzinquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En vergeet deze niet:
[ afbeelding ]
7 sc's, waarvan 2 nog echt actief zijn. Gym zit vol kastnichten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En vergeet deze niet:
[ afbeelding ]
LB, Ama en Moira zijn er nu even niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik jaag wel vaker meisjes weg
Zitten maar enkele SC's tussen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En vergeet deze niet:
[ afbeelding ]
Vandaar jouw opmerking over het gebrek aan meisjes?quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar meisjes praten toch graag met homo's ?
Die horen ook niet in ONZ thuis.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
7 sc's, waarvan 2 nog echt actief zijn. Gym zit vol kastnichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |