Dat heb ik gedaan snuggere. Hij maakte er zelfs zelf een 2 van.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:37 schreef mschol het volgende:
je faalt in het nieuwe topic openen
klik voortaan gewoon op "open nieuw deel"
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan snuggere. Hij maakte er zelfs zelf een 2 van.
Maar helaas doet fok de reeks niet direct goed bij het 2e topic. Dat is altijd, een mod moet hem nog koppelen, ik zal zo een report doen.
als je hem bij Introversion koopt heb je wel steamworks hoorquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:40 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben nog met de op bezig de vorige was aardig oud, iemand nog ontbrekende dingen?
Ok thanks wist ik nietquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:45 schreef mschol het volgende:
[..]
als je hem bij Introversion koopt heb je wel steamworks hoor
je krijgt gewoon een steam key(ik kan het weten aangezien ik hem daar zelf heb gekocht
)
quote:
Geef dan zelf dat linkje ook even, dit is de eerste keer dat ik het hoorquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ik zie zo 1,2,3 niet echt info die er handig bij kan...
een linkje naar of een minitutorial is soms wel handig, daar kreeg ik in het begin veel vragen over...
Maak gewoon een aparte doucheruimte, geen gezeik iedereen rijk.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gedaan. Ik heb om te testen zelfs 1 hele dag freetime gedaan, en verder alleen eten. Nog zijn ze niet happy met hygiene en gaat het fout. Ligt echt niet aan mij.
Wat er te updaten valt is dat een douche vakje in een cel gewoon moet werken (zodat ik ze verplicht kan laten douchen, in de cel.)
Ja dat ga ik ook doen in de VOLGENDE gevangenis maar ik irriteer me aan het feit dat ik uren voor niks heb lopen bouwen. Had het echt heel netjes gemaakt (met 500k startgeld van de vorige gevangenis) en ging pas gevangenen binnen laten toen ik alles af had. Balen dus.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maak gewoon een aparte doucheruimte, geen gezeik iedereen rijk.
Douchende gevangenen onder het oog van een bewaker hoort ook wel bij de beleving, vind ik.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook doen in de VOLGENDE gevangenis maar ik irriteer me aan het feit dat ik uren voor niks heb lopen bouwen. Had het echt heel netjes gemaakt (met 500k startgeld van de vorige gevangenis) en ging pas gevangenen binnen laten toen ik alles af had. Balen dus.
Ik bouwde een Nederlandse gevangenis, ik wilde ze zelfs allemaal een tv gaan geven uiteindelijkquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Douchende gevangenen onder het oog van een bewaker hoort ook wel bij de beleving, vind ik.
Dure gevangenis wordt dat.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik bouwde een Nederlandse gevangenis, ik wilde ze zelfs allemaal een tv gaan geven uiteindelijk
Ik had 500k. Je kan je vorige gevangenis verkopen hequote:
I know, maar ik had voor mijn gevangenis al 300k nodig. En dat was een kleine gevangenis voor 32 gevangenen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik had 500k. Je kan je vorige gevangenis verkopen heis echt super handig. En je kan het ook nog 10x doen ofzo
Oh dat vind ik nog wel meevallen eigenlijkquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
I know, maar ik had voor mijn gevangenis al 300k nodig. En dat was een kleine gevangenis voor 32 gevangenen.![]()
Voor een Dutch Prison is gewoon geen geld, helaas.
80? Maar dan pak je ook een grote prisonmap, of niet?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh dat vind ik nog wel meevallen eigenlijkIk heb gebouwd voor 80 man en had nog 200k over dus weet niet hoe jij dat doet
(heb wel de grants mods)
Jep waarom niet, er zit geen enkel nadeel aan.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
80? Maar dan pak je ook een grote prisonmap, of niet?
Dat voelt niet "echt". En zoveel ruimte vind ik altijd overdonderend. Ik bouw liever een kleine helemaal vol.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jep waarom niet, er zit geen enkel nadeel aan.
Ik bouw liever met vleugels met ruimte ertussen. Zo kunnen de gevangenen niet bij de offices komen enz.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat voelt niet "echt". En zoveel ruimte vind ik altijd overdonderend. Ik bouw liever een kleine helemaal vol.
je hebt maar 1 map grootte toch? en daarna kan je uitbreiden..quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
80? Maar dan pak je ook een grote prisonmap, of niet?
Oh, misschien is dat veranderd met de update, maar volgens mij kan je nog altijd kiezen tussen "small", "medium" en "big".quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:07 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt maar 1 map grootte toch? en daarna kan je uitbreiden..
heb ik dat altijd over het hoofd gezien of is dat nieuwquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Oh, misschien is dat veranderd met de update, maar volgens mij kan je nog altijd kiezen tussen "small", "medium" en "big".
Ziet er goed uit! Je hebt zeker ook die guide gebruikt van Steam, ik herken je celblok constructie in ieder gevalquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:08 schreef Romanus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nu dit, wel een geldcheat gebruikt om ff op gang te komen
Ja klopt, ik vond hem er mooi uitzien, normaal bouw ik zelf altijd iets maar dan ziet het er niet uitquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Je hebt zeker ook die guide gebruikt van Steam, ik herken je celblok constructie in ieder geval. (Doe ik ook hoor, tot ik het een beetje in de vingers krijg, dan ga ik wel weer creatief doen)
Same here, ik ben ook niet zo van het plannen, passen en meten dus op een gegeven moment ontploft de hele boel weer in een orgie van geweld en uitbraken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:13 schreef Romanus het volgende:
[..]
Ja klopt, ik vond hem er mooi uitzien, normaal bouw ik zelf altijd iets maar dan ziet het er niet uit
Ik kwam er ook achter, bij een andere prison, dat max security prisoners veel langer moeten zitten dan de andere (logisch op zich) maar ze zijn ook veel agressiever. Tijdens het eten ineens een riot, van de 80 gevangenen waren er 40 dood en 20 gewondquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Same here, ik ben ook niet zo van het plannen, passen en meten dus op een gegeven moment ontploft de hele boel weer in een orgie van geweld en uitbraken..
quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:08 schreef Romanus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nu dit, wel een geldcheat gebruikt om ff op gang te komen
jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:08 schreef mschol het volgende:
[..]die hekken rechts, zijn nieuw met de laatste update zeker?
Hekken zijn gratis!! Gewoon lekker 2 lagen rond de rand bouwen!quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:15 schreef Longcat. het volgende:
Iedereen kan van mijn gevangenis vluchtenVan 100 prisoners naar 45 gezakt
yupquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:25 schreef jogy het volgende:
Eindelijk een semi succesvolle gevangenis. heb 10 gevangenen (waren er 16 ) en heb ze ook banen gegeven en ze hebben bezoekuren en ik heb maar twee keer de riot police en paramedics in hoeven roepen. nu nog de medical op gang krijgen en ik ben gelukkig. Die complaints kan je zeker pas lezen als je de psych in hebt gehuurd of zo?
Hmpf, ik heb nog maar 134 credits dus die kan ik niet inhuren.quote:
Had ik dus ook, Dus had ik gecheatquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Hmpf, ik heb nog maar 134 credits dus die kan ik niet inhuren.
hmpf, moet ik ook maar eens gaan doen dan. Ik wil het niet maar heb geen keusquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:02 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Had ik dus ook, Dus had ik gecheat
Is dat een cheat? Research kost toch zowieso niks, alleen wat eruit vloeit (staff en rooms) kost wel geld.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:11 schreef delano.888 het volgende:
Leuke cheat: als je helemaal blut bent ALLES in bureaucratie aanklikken, dan is het gratis
herkenbaar.. opeens ben je overbevolktquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:21 schreef jogy het volgende:
Ook leuk, denk je goed bezig te zijn en alles onder controle te hebben (op zich) zie je dat je twee keer 8 gevangenen krijgt en daarna opeens 31. Wat de neuk is dat nou weer voor een actie. Gelukkig kan ik het wel uit zetten maar het geeft me wel een minderwaardigheidscomplex.
Geloof ik ook wel ja en anders modden ze het er wel inquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:20 schreef Romanus het volgende:
Ik had wel gezien dat ze een carpenter-tafel hadden (en de dev zei dat hij de bomen door gevangenen wilde laten platen als plantage) en gunracks voor shotguns en rifles. Er komt dus nog een hoop spul bij.
Welk spawn menu en welk video?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:34 schreef dolf1010 het volgende:
Weet iemand hoe je dat spawn menu uit die video kan krijgen?
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:34 schreef dolf1010 het volgende:
niet, dat is een developer functie..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:34 schreef dolf1010 het volgende:
Waar heeft ie het nou over dan? Nu wil ik het weten ook!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
niet, dat is een developer functie..
dacht ik alquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Waar heeft ie het nou over dan? Nu wil ik het weten ook!
Ach sjezus, nu begrijp ik hetquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:49 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
@ 9:17 staat er rechtsonderin een spawn menu waar hij elk object mee kan spawnen, ook riot guards en noem maar op...
dat er nog geen modder is die dat menu open gehackt heeftquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zie geen mod anders die dat doet?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:36 schreef mschol het volgende:
[..]
dat er nog geen modder is die dat menu open gehackt heeft
Dat bedoelt ie toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zie geen mod anders die dat doet?
dat zeg ikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zie geen mod anders die dat doet?
Ahhhhh ik ben een beetje dom..quote:
Heb je wel alle meubilair en zo? Heb je ook janitors? Die moeten die ongein ophalen toch (not sure)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:44 schreef dolf1010 het volgende:
Hoe los ik het clothing probleem op? Ik heb een laundry room met 15 jobs en 3 uur aan work ingepland maar ze staan daar maar een beetje niks te doen.
Ja, ik heb genoeg janitors en in de laundry room heb ik 4 wasmachines , 4 van die rijdende bakken en 3 strijkborden en nog staan ze daar met z'n 15en niks te doenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Heb je wel alle meubilair en zo? Heb je ook janitors? Die moeten die ongein ophalen toch (not sure)
Mja, ik heb hetzelfde met die workshop. hout gaat wel maar de kentekenplaten stampen doen ze niet. Lopen ze maar een beetje in het rond te dwalenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:51 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ja, ik heb genoeg janitors en in de laundry room heb ik 4 wasmachines , 4 van die rijdende bakken en 3 strijkborden en nog staan ze daar met z'n 15en niks te doen
Heb je trouwens wel genoeg workers om die steelplates naar de workshop te brengen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Mja, ik heb hetzelfde met die workshop. hout gaat wel maar de kentekenplaten stampen doen ze niet. Lopen ze maar een beetje in het rond te dwalen.
Waarschijnlijk niet. naja een stuk of 4 maar die hebben verder niet veel te doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Heb je trouwens wel genoeg workers om die steelplates naar de workshop te brengen?
Mag ik een screentje zien van je workshop?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. naja een stuk of 4 maar die hebben verder niet veel te doen.
Hoeft niet meer, blijkbaar was 4 toch te weinigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mag ik een screentje zien van je workshop?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik snap dat het zo kan, ik weet ook wel hoe ik het kan doen bij 1op1 cellen, maar dan moet er dus een muur en deur in, en daar had ik qua ruimte geen rekening mee gehouden toen ik mijn 80 cellen bouwde. Vandaar dat ik een beetje chaggo was toen ik er achter kwam.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:17 schreef jogy het volgende:
[ afbeelding ] Een Celdouche!(je moet wel ff een deur erin zetten (op open))
[..]
Ah ok. wordt er vast wel uitgedeveloped denk ik. lijkt me wel leuk als het gecombineerd kan worden idd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik snap dat het zo kan, ik weet ook wel hoe ik het kan doen bij 1op1 cellen, maar dan moet er dus een muur en deur in, en daar had ik qua ruimte geen rekening mee gehouden toen ik mijn 80 cellen bouwde. Vandaar dat ik een beetje chaggo was toen ik er achter kwam.
waarom zo groot.. ik deed het altijd anders:quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Doe Nico Bellic en dan vanwege Grand Theft Auto oid.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:21 schreef mschol het volgende:
ik wil graag wat ideeen: ik heb een tijdje terug geupgrade naar name in the game versie
en kan mijzelf dus vereeuwigen in het spel
Dat is ook wel een goede! (deurtje voor de douche en klaar is klara) Is dat een cel voor 2 personen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:14 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom zo groot.. ik deed het altijd anders:
[ afbeelding ]
werkt dat niet meer? (dus cel is 2x4 -1 + een douche van 1x1)
Iets in de richting van Grote Teringlul oid.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:21 schreef mschol het volgende:
ik wil graag wat ideeen: ik heb een tijdje terug geupgrade naar name in the game versie
en kan mijzelf dus vereeuwigen in het spel
1persoons cel is dat, zonder deur voor de wcquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goede! (deurtje voor de douche en klaar is klara) Is dat een cel voor 2 personen?
Het liefst wil ik ook nog een plek waar 4 celgenoten in een free time zone kunnen gaan chillen of zo. Hopelijk stellen ze ook een keer in dat de deuren automatisch open en dicht kunnen gaan op bepaalde tijden of zo.
Vanwaar die luxe man? Boeken en zo. Ze moeten werken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:17 schreef jogy het volgende:
[..]
En daarna mogen ze ff lezen. Ik heb geen zin in drie rellen per dagquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vanwaar die luxe man? Boeken en zo. Ze moeten werken.
Jawel, maar net zoals water & elektriciteit moet eerst alles even z'n plaats vinden als je de savegame laadt. Dus geef het ff 10 seconden en als je genoeg guards hebt gaan ze vanzelf wel naar de patrouilleplek.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:15 schreef dolf1010 het volgende:
Klopt het dat je patrol routes niet saven? Tenminste... de routes saven wel maar als ik het spel weer laad staan er geen guards op.
oh ok, thanksquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:11 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Jawel, maar net zoals water & elektriciteit moet eerst alles even z'n plaats vinden als je de savegame laadt. Dus geef het ff 10 seconden en als je genoeg guards hebt gaan ze vanzelf wel naar de patrouilleplek.
oeh dat is wel irritant ja. ziet er verder wel tof uit iig!quote:Op zondag 5 januari 2014 15:19 schreef Romanus het volgende:
Je kan wel delen van je gevangenis indelen in min security/med/max etc. Alleen kan dat nog niet met staff en dat vind ik wel jammer. Meerdere keukens werkt nu wel alleen ik had 8 koks, 5 in de ene keuken en 3 in de andere terwijl mijn gevangenis bijna symmetrisch is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 workshops, gaan inmates dan ook niet tussen die 2 pendelen? Was een bug eerder, maar had nog niet gelezen dat dat gefixed was.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:19 schreef Romanus het volgende:
Je kan wel delen van je gevangenis indelen in min security/med/max etc. Alleen kan dat nog niet met staff en dat vind ik wel jammer. Meerdere keukens werkt nu wel alleen ik had 8 koks, 5 in de ene keuken en 3 in de andere terwijl mijn gevangenis bijna symmetrisch is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij werkt het wel, maar de medium security prisoners mogen dan ook niet in het gebied van de minimum komenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:29 schreef Chef_M het volgende:
[..]
2 workshops, gaan inmates dan ook niet tussen die 2 pendelen? Was een bug eerder, maar had nog niet gelezen dat dat gefixed was.
Lijkt me niet in dit geval. Omdat het zoned is voor medium en light. Ik heb wel dat mijn solitairy nog niet helemaal lekker werkt. Meerdere in een cel, mensen worden er niet meer uit gehaald, deuren sluiten niet en ze switchen van cel naar cel.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:29 schreef Chef_M het volgende:
[..]
2 workshops, gaan inmates dan ook niet tussen die 2 pendelen? Was een bug eerder, maar had nog niet gelezen dat dat gefixed was.
Nee. Mijn rellen doen zich alleen voor in de kantine. Wel een paar keer shakedown gedaan trouwens.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:00 schreef Longcat. het volgende:
Gebruikt iemand van jullie ooit de lockdown functie?
Bij riots. Want als je dat niet doet kunnen mensen zich er bij voegen.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:00 schreef Longcat. het volgende:
Gebruikt iemand van jullie ooit de lockdown functie?
Niet alles is metaalquote:Op maandag 6 januari 2014 15:33 schreef dolf1010 het volgende:
Ik dacht dat ik een goed anti-contraband beleid had, de gevangenen moeten overal door metaaldetectors.
Doe ik gister zo'n enorme zoekactie ( shakedown heet dat volgens mij) blijkt dat sommige gevangenen gewoon door 3 metaaldetectoren lopen zonder gepakt te worden. hoe kan dit?
Klopt maar ze smokkelen er ook gewoon lepels doorheenquote:
Om de paar dagen shakedown doenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:39 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Klopt maar ze smokkelen er ook gewoon lepels doorheen![]()
Hoe stop je het smokkelen van booze en drugs dan?
Hondenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:39 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Klopt maar ze smokkelen er ook gewoon lepels doorheen![]()
Hoe stop je het smokkelen van booze en drugs dan?
Toiletten en telefooncellen plaatsen in de kantine heeft bij mij geholpenquote:Op zondag 5 januari 2014 20:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee. Mijn rellen doen zich alleen voor in de kantine. Wel een paar keer shakedown gedaan trouwens.
Ik heb op bijna alles niet meer dan 1 uur straf, anders lopen ze ook weer eten en vrije tijd mis waardoor ze alleen maar boos worden, daar heb ik geen zin in.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:15 schreef jogy het volgende:
Ik heb trouwens op drugs geen straf gezet.
Maar ik wist ook niet dat de straffen cumulatief waren dus had ik alle straffen voor geweld erg verhoogd (12 uur voor aanvallen van staff, 15 uur voor een aanval met ernstig letsel etc) dus zaten na een rel een paar gasten 2/3 dagen in de isolatiecel van 1 bij 1. Was ook weer een beetje overdreven an sich.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:17 schreef Saninl het volgende:
Ben wel benieuwd naar jullie dagelijkse routine aka regime?
Ik heb:ik zou yard eruit gooien en 1 uur werk en 1 uur freetime erinzettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bestaande bouwopdrachten annuleren en opnieuw aanleggenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:52 schreef dolf1010 het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig!
Wat ik nou weer gedaan heb.... Ik denk ik ga even alle elektriciteits draden en pipes opnieuw plannen omdat het zon rotzooitje was en helemaal niet efficient.
Natuurlijk duurde dit lang waardoor er 1 dag geen water en elektriciteit in de gevangenis was waardoor er een enorme rel ontstond.
Deze rel is nu al weer over en de gevangen kunnen weer eten/douchen etc, alleen 1 deel met ongeveer 25 cellen zit nog zonder elektriciteit en water.
Mijn workman lopen nu allemaal in een rondje op ongeveer 1 vierkante meter en ze doen geen ene flikker meer.
daarom leg ik de electra en riolering onder de looppaden doorquote:Op maandag 6 januari 2014 20:28 schreef jogy het volgende:
Dan zal er ergens wel een verdwaald stukje draad liggen waar ze niet bij kunnen en die willen ze gebruiken om het aan te leggen. Ik zou nog een paar routes inleggen en zodra het aangesloten is de rest weer verwijderen. Het is een rete irritante bug iig, had ik gisteren ook.
Ga ik voortaan ook doen jaquote:Op maandag 6 januari 2014 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom leg ik de electra en riolering onder de looppaden door
zoiets probeer ik altijd:quote:Op maandag 6 januari 2014 21:53 schreef jogy het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn regime trouwens
[..]
Ga ik voortaan ook doen ja.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:55 schreef delano.888 het volgende:
Minder dan 8 uur werken komt er bij mij echt niet in hoor!
vaak als ik maar 1 uur eten of shower deed, waren er altijd een paar te laat en gingen ze uiteindelijk rellenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef jogy het volgende:
[..], dan maar minder slaap! Kan ook wel denk ik. Uurtje minder shower per keer scheelt ook een stuk.
Nice, voorkomt iig een hoop frustratie ook!quote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
zoiets probeer ik altijd:
[ afbeelding ]
Eten hou ik hoe het is, ik heb nu ff mijn minimum security kantine dicht gegooid dus die knakkers moeten een eindje lopen voor ze vreten krijgen maar qua showeren gaat het meestal wel goedquote:Op maandag 6 januari 2014 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
vaak als ik maar 1 uur eten of shower deed, waren er altijd een paar te laat en gingen ze uiteindelijk rellen
Rutte zou trots zijnquote:
wel als je ze kentekenplaten laat makenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Verdien je eigenlijk geld door ze te laten werken?
En hoe laat ik die dan maken?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
wel als je ze kentekenplaten laat maken
1) bouw een workshop + apparatuurquote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
En hoe laat ik die dan maken?
Vergeet niet "labor" te onderzoekenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]
1) bouw een workshop + apparatuur
2) onderzoek Deployment
3) zet via deployment gevangenen aan het werk
4) $$$ profit!!!
hmm als ik uit een bouw menu ga verdwijnen mijn geplande muren?
Dat telt dan toch als 1 cel? Als in 1 persoon die daar kan verblijven.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:59 schreef jogy het volgende:
Mijn minimum prison block. Gewoon 4 op een cel. Komt wel goed denk ik.
[ afbeelding ]
Ik hoop het niet!quote:Op maandag 6 januari 2014 23:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat telt dan toch als 1 cel? Als in 1 persoon die daar kan verblijven.
Bunkbeds komen binnenkort las ik ergens, dus iig 2 inmates per cel zou dan mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:23 schreef jogy het volgende:
Godver. Ja. Stom. Hopelijk updaten ze dat er wel uit dan. Ik wil meerdere mensen op een cel hebben als ik het zo bouw.
Komt ook wel goed inderdaad. maar als ik een Braziliaanse gevangenis wil maken met 30 mensen op een kamer dan moet dat natuurlijk ook kunnen. Lijkt me niet zo moeilijk om een cel te maken waar het aantal bedden bepaald hoeveel mensen erin horen te zitten. Of dat je het ook via deployment doet. Ach het is nog Alphaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:31 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Bunkbeds komen binnenkort las ik ergens, dus iig 2 inmates per cel zou dan mogelijk zijn.
dit staat er in de wiki:quote:
dat klopt dus niet?quote:The Metal Detector is one of the items that every good prison should have. The Metal Detector checks for any contraband (not just metal objects) on any prisoner that passes through the detector.
Op een gegeven moment gaat het wel snel hoor. Dan komen er groepen van 20+ naar binnen zettenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:11 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
dit staat er in de wiki:
[..]
dat klopt dus niet?
Ik heb momenteel een gevangenis die klaar is voor 106 prisoners.. het duurt alleen eeuwen voordat ik ook echt zoveel prisoners heb.
Ik lijk niet echt boven de 80/85 uit te komen. Er worden er evenveel gereleased als er bij komen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaat het wel snel hoor. Dan komen er groepen van 20+ naar binnen zetten.
Maximum blijft wel langer ja. Heb je daar faciliteiten voor of mix je alles gewoon bij elkaar?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:18 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Ik lijk niet echt boven de 80/85 uit te komen. Er worden er evenveel gereleased als er bij komen.
Misschien moet ik eens wat meer maximum security dudes binnen laten
Op dit moment zit alles door elkaar. Misschien dat ik op den duur wel een grote holding cell als een soort van gen pop inricht, waar alleen minimal in komt te zitten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Maximum blijft wel langer ja. Heb je daar faciliteiten voor of mix je alles gewoon bij elkaar?
Volgens mij kunnen ze daar niet slapen, heb ik ergens gehoord iigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:20 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Op dit moment zit alles door elkaar. Misschien dat ik op den duur wel een grote holding cell als een soort van gen pop inricht, waar alleen minimal in komt te zitten.
volgens mij kunnen ze er wel slapen maar is het allemaal minder satisfying dan een normale celquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze daar niet slapen, heb ik ergens gehoord iig. Anders lijkt het mij ook wel wat ja! Een grote gen pop zaal, minimaal afgescheiden van elkaar met wat faciliteiten en een biljart tafel erin gemikt of zo.
Nice!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:23 schreef Drebbelman het volgende:
Zo ziet hij momenteel uit. Niets gecheated en eigenlijk nooit echte rellen gehad.
[ afbeelding ]
Bovenin, momenteel de holding cell, heb ik nog ruimte om iets te doen.
Ben ook nog bezig alle security gates beetje uit te breiden.
Ik heb alle bouwopdrachten al geannuleerd, alle workman ontslagen en opnieuw aangenomen, muren rondom de "bug" verwijderd maar het helpt allemaal niks.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:28 schreef jogy het volgende:
Dan zal er ergens wel een verdwaald stukje draad liggen waar ze niet bij kunnen en die willen ze gebruiken om het aan te leggen. Ik zou nog een paar routes inleggen en zodra het aangesloten is de rest weer verwijderen. Het is een rete irritante bug iig, had ik gisteren ook.
eventueel kan je kijken of je de prisoner in kwestie kan verplaatsen in je save file? (nu gebeurd er dus niks omdat alles "too dangerous" is omdat die gevangene vast zit omdat hij in solitary moet maar eigenlijk vrij is...)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:48 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ik heb alle bouwopdrachten al geannuleerd, alle workman ontslagen en opnieuw aangenomen, muren rondom de "bug" verwijderd maar het helpt allemaal niks.
Er is ook 1 prisoner die released moet zijn maar hij heeft ook nog een straf van 60 minuten solitairy uitstaan, alleen de guards kunnen hem niet bewegen, hij zit helemaal vast en beweegt niet.
Ik denk dat het hierdoor komt want er staat ook steeds dat de bouwopdrachten niet kunnen omdat het "too dangerous is"
En om het nog erger te maken is er ook nog een enorme bult met bouwmaterialen ongeveer 1 meter van die prisoner vandaan, die bult lijkt me ook gebugt. De workman lopen heen en weer tussen die bult en storage maar pakken niks op.
Ik weet niet wat er aan de hand is met mijn prison maar volgens mij ben ik fucked...![]()
iemand een oplossing?
Hoe doe ik dat?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:50 schreef mschol het volgende:
[..]
eventueel kan je kijken of je de prisoner in kwestie kan verplaatsen in je save file? (nu gebeurd er dus niks omdat alles "too dangerous" is omdat die gevangene vast zit omdat hij in solitary moet maar eigenlijk vrij is...)
Nope, niet echt eigenlijkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:48 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ik heb alle bouwopdrachten al geannuleerd, alle workman ontslagen en opnieuw aangenomen, muren rondom de "bug" verwijderd maar het helpt allemaal niks.
Er is ook 1 prisoner die released moet zijn maar hij heeft ook nog een straf van 60 minuten solitairy uitstaan, alleen de guards kunnen hem niet bewegen, hij zit helemaal vast en beweegt niet.
Ik denk dat het hierdoor komt want er staat ook steeds dat de bouwopdrachten niet kunnen omdat het "too dangerous is"
En om het nog erger te maken is er ook nog een enorme bult met bouwmaterialen ongeveer 1 meter van die prisoner vandaan, die bult lijkt me ook gebugt. De workman lopen heen en weer tussen die bult en storage maar pakken niks op.
Ik weet niet wat er aan de hand is met mijn prison maar volgens mij ben ik fucked...![]()
iemand een oplossing?
1) open save folderquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | BEGIN "[i 281]" Id.i 281 Id.u 1471 Type Workman SubType 0 Pos.x 179.478 Pos.y 113.436 Or.x -0.449649 Or.y -0.893205 Walls.y 1.00000 Vel.x -0.168678 Vel.y -0.335071 Energy 100.000 Timer 4.86389 END |
Thanks, dit heeft geholpen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:05 schreef mschol het volgende:
[..]
1) open save folder
2) open de save van de desbetreffende gevangenis in notepad of notepad++
3) zoek naar de voornaam of achternaam van de gevangene, en je krijgt zoiets: (even een worker als voorbeeld genomen bij mij)
[ code verwijderd ]
die Pos.x + Pos.y bepalen volgens mij de locatie, als je die dan dus veranderd zou de locatie van de persoon moeten veranderen...
een gevangene heeft onder deze informatie als het goed is ook nog een bio staan waaruit je de naam kan afleiden![]()
ingewikkeld, maar wellicht kan je zo wel verder met je gevangenis
e.v.t. wil ik ook wel even kijken
dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:43 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Thanks, dit heeft geholpen.
Ik heb de prisoners tijd op 5 jaar gezet zodat hij nog niet gereleased is.
Alles werkt nu weer
Daarom 2 lagen hek het is gratis he..quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:39 schreef jogy het volgende:
Kut minimal security gasten. Ik dacht lekker weinig onderhoud aan die knakkers te hebben krijg ik een massale uitbraakpoging voor mijn kiezen
. Rent iedereen via de keuken de map uit en was ik vergeten om een gat in het hek te dichten die ik had gemaakt tijdens de bouw. Godver.
Dan was die tweede laag ook tijdelijk open geknipt tijdens de bouw. Ik had het gewoon weer moeten dichten en konden ze nergens heen verder. Verder heb ik nu zonder vals te spelen gewoon een hele blueprint gemaakt van de gevangenis die ik wil en het lijkt mij wel een efficiënte zodra ik de hekken heb gebouwd danquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Daarom 2 lagen hek het is gratis he..
tijdens de bouw staan de deuren open als je geen guards hebt.. waarom dan gaten laten?quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan was die tweede laag ook tijdelijk open geknipt tijdens de bouw. Ik had het gewoon weer moeten dichten en konden ze nergens heen verder. Verder heb ik nu zonder vals te spelen gewoon een hele blueprint gemaakt van de gevangenis die ik wil en het lijkt mij wel een efficiënte zodra ik de hekken heb gebouwd dan.
Het was tijdens het zetten van de fundering (en later kwam ik er ook nog achter dat ik nog iets anders stoms had gedaan dus tjaquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:54 schreef mschol het volgende:
[..]
tijdens de bouw staan de deuren open als je geen guards hebt.. waarom dan gaten laten?
wat ik trouwens irritant vind is dat ik niet meer kan zien, zodra ik uit een "bouw" menu ga, waar bouw opdrachten klaar staan.. (zodat ik dus in 1 oogopslag kan zien wat er nog moet gebeuren)
Hoe kan je die intake veranderen? Ik heb ruimte voor 240 gevangenen maar ik zit inderdaad ook steeds rond de 90 (en ik wil niet alleen max security)quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:51 schreef Drebbelman het volgende:
Probleemloos 118 prisoners nu, waarvan 98 max security.
Heb wel mijn intake beetje moeten cheaten, want met de normale intake kwam ik nooit boven de 85 uit.
in beta 15 of 14 kreeg ik random intakes, soms 8 soms gelijk 12 of meerquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:33 schreef Drebbelman het volgende:
In je savegame kun je de intake voor de volgende ochtend veranderen, standaard staat die op 8.
Heeft (ook) een beetje te maken met de sluiting van je gevangenis, als jij de doorstroom stop zet een paar dagen, krijg je vaak meer gevangene als je je prison weer opent.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:23 schreef mschol het volgende:
[..]
in beta 15 of 14 kreeg ik random intakes, soms 8 soms gelijk 12 of meer
waar kan ik een permanente license to kill afgevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor dat geld zou ik het zeker doen.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:33 schreef Bolters het volgende:
Game is nu 66 % afgeprijsd en kost nog 8 euro. De moeite waard of niet?Of te veel bugs etc?
Zeker doen, goede game. Is nu al een prima speelbare game met her en der wat bugs. Als ie volledig af is kan ie alleen maar beter worden.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:33 schreef Bolters het volgende:
Game is nu 66 % afgeprijsd en kost nog 8 euro. De moeite waard of niet?Of te veel bugs etc?
Zie laatste update filmpje , dat is soort van net gedaanquote:Op woensdag 30 april 2014 16:25 schreef RickoKun het volgende:
Lijkt me tof als ze naast deze sandbox mode ook een soort campaign erin zouden doen?
Dat is volgens mij uiteindelijk wel het doel. Voorproefje daar op is de 'intro' tutorial die je krijgt als je het spel voor het eerst opstartquote:Op woensdag 30 april 2014 16:25 schreef RickoKun het volgende:
Lijkt me tof als ze naast deze sandbox mode ook een soort campaign erin zouden doen?
Zie laatste filmpje, ze hebben net van alles toegevoegd. Je kan ook game over krijgen nu en je kan proberen je return rate zo laag mogelijk te krijgen.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:56 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat is volgens mij uiteindelijk wel het doel. Voorproefje daar op is de 'intro' tutorial die je krijgt als je het spel voor het eerst opstart
Ja dat heb ik wel gezien maar dat is nog niet echt een campaign met een storyline zoals wat je in de intro missie te zien krijgtquote:Op woensdag 30 april 2014 16:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zie laatste filmpje, ze hebben net van alles toegevoegd. Je kan ook game over krijgen nu en je kan proberen je return rate zo laag mogelijk te krijgen.
Wat moet ik me er precies bij voorstellen dan? :pquote:Op woensdag 30 april 2014 15:36 schreef themole het volgende:
[..]
Zeker doen, goede game. Is nu al een prima speelbare game met her en der wat bugs. Als ie volledig af is kan ie alleen maar beter worden.
...quote:Op woensdag 30 april 2014 17:01 schreef Bolters het volgende:
[..]
Wat moet ik me er precies bij voorstellen dan? :p
De rode plekken kunnen ze niet bij komen, dus word er daar niks aangelegd. Je zal tijdelijk wat muurtjes moeten slopen en later terug bouwen.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:43 schreef DutchNightOwl het volgende:
Ik heb dit spel sinds vandaag en ik snap het elektriciteit en watersysteem gedeelte niet helemaal..
Ik heb de twee hoofdmachines Waterpump en Power Station met aangelegd Pipes en Electrical cables. Alleen heb ik het idee dat de gebouwen niet goed verlicht zijn. Verder zijn er rode vlakken van de cables waar staat: Job blocked no route. Zie foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
doe ik iets niet goed?
Heb zelf ook al een tijdje niet gespeeld. Had een weekend heel veel gespeeld en nu beetje burned out. Vind het wel jammer want het is een erg tof spel.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:49 schreef delano.888 het volgende:
Topic is wel een beetje deaud he? Jammer, best tof spel. Maar ik speel het ook niet meer. Ga denk ik gewoon weer beginnen bij de final release.
die condensatoren moeten AAN je stroom generator staan. Je kan per generator dus max 12 of 16 kwijt (indien hij de hoeken mee pakt kan je er 16 kwijt, anders 12..)quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:36 schreef DutchNightOwl het volgende:
Ik heb nu eerst de fundering aangelegd en daarna meteen de waterleidingen en stroomkabels. Alleen nu heb ik geen licht... Ondanks extra condensatoren. Zie screens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kijk eens in de humble bundle store, die heeft sales,quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:10 schreef CamelNLD het volgende:
Weet iemand of Prison Architect nog ergens in de aanbieding is?
Dank je! Ik ga even kijken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:12 schreef mschol het volgende:
[..]
kijk eens in de humble bundle store, die heeft sales,
hij was van de week in de aanbieding (60% ofzo ?) op steam
Humble bundle heeft flash sales van 19:00 tot 0:00 ofzo wellicht komt hij daar een keer langs?quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:15 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Dank je! Ik ga even kijken.
Humble Bundle nog 17 euro.. Vind ik nog best prijzig vergeleken met andere games.
Toffe nieuwe Alpha-featuresquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:09 schreef delano.888 het volgende:
Meerdere regimes per categorie gevangenen, tof!
Jawel, maar ik wacht met spelen tot het af is. Ik heb geen zin om een onaf spel te spelen.quote:
Ik vind het persoonlijk steeds minder leuk worden met al die updates. Kijk dat laatste filmpje.. Het worden gewoon te veel features nu vind ik..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wacht met spelen tot het af is. Ik heb geen zin om een onaf spel te spelen.
Op zich niet erg, als het rustig opgebouwd wordt, niet alle features tegelijk introduceren dus.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk steeds minder leuk worden met al die updates. Kijk dat laatste filmpje.. Het worden gewoon te veel features nu vind ik..
Ja en als iemand dit spel nou voor de 1e keer speelt? 1 grote wirwar van features.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Op zich niet erg, als het rustig opgebouwd wordt, niet alle features tegelijk introduceren dus.
Dat zeg ik, ze moeten het niet allemaal tegelijk introduceren aan het begin van een nieuwe game. Dat je dus niet alles gelijk kunt bouwen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja en als iemand dit spel nou voor de 1e keer speelt? 1 grote wirwar van features.
Ohh je bedoelt dat bepaalde features pas later bruikbaar zouden moeten zijn. Dat is wel een goed idee ja maar dat is momenteel dus niet zo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ze moeten het niet allemaal tegelijk introduceren aan het begin van een nieuwe game. Dat je dus niet alles gelijk kunt bouwen.
Dan moeten ze dus een sandbox mode maken waarin alles kan, zoals nu, en een soort van campaign / story mode waarin geleidelijk dingen beschikbaar komen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ohh je bedoelt dat bepaalde features pas later bruikbaar zouden moeten zijn. Dat is wel een goed idee ja maar dat is momenteel dus niet zo.
Zou een goed idee zijn. Komt vast wel ooit, we hebben tenslotte ook al een intro / tutorial. Overigens, over dat gesproken, wanneer kunnen we de elektrische stoel dan gebruikenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan moeten ze dus een sandbox mode maken waarin alles kan, zoals nu, en een soort van campaign / story mode waarin geleidelijk dingen beschikbaar komen.
Die werkt in de tutorialquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zou een goed idee zijn. Komt vast wel ooit, we hebben tenslotte ook al een intro / tutorial. Overigens, over dat gesproken, wanneer kunnen we de elektrische stoel dan gebruiken
kan je niet gewoon een gevangene i.p.v. naar de isoleer gewoon naar de stoel sturen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zou een goed idee zijn. Komt vast wel ooit, we hebben tenslotte ook al een intro / tutorial. Overigens, over dat gesproken, wanneer kunnen we de elektrische stoel dan gebruiken
Als je het direct van de devs website hebt kan je de key in Steam invoeren om toegang te krijgen tot de workshop.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:51 schreef Saninl het volgende:
Kan ik met een PrisonArchitect die ik niet via Steam heb aangeschaft wel de mods gebruiken?
Ze moeten -net zoals al die andere alpha developers- maar eens zorgen dat die spellen volledig uit ontwikkeld zijn. Geen enkel alpha spel dat ik heb gebacked / gekocht van twee jaar geleden is afquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:02 schreef delano.888 het volgende:
Niet echt populair spel meer he?
Pfffff de nieuwe kabels..
Ik vind het een beetje te veel features worden.. Als je nu een geheel nieuwe prison gaat bouwen ben je echt met veel te veel dingen bezig die je moet doen..
Planetary annihilation wordt over een week gereleasedquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:56 schreef RickoKun het volgende:
Geen enkel alpha spel dat ik heb gebacked / gekocht van twee jaar geleden is af
Dat is wel nice ja! Wasteland 2 komt volgens mij ook binnenkort uit!quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Planetary annihilation wordt over een week gereleased.
Motorbloempje.quote:
Ik heb er geen zin meer in voorlopig. Mag nou wel eens gewoon een keer klaar zijn, dan ga ik wel weer spelen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:46 schreef Kermit. het volgende:
Inmiddels is Alpha 26 uit, veel bugs zijn opgelost. Wat vinden jullie ervan?
Nope.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:48 schreef Leonos het volgende:
Paar vragen
Kan je meerdere gevangen in 1 cel plaatsen?
En heb vaak dat mijn workers hele tijd in de queue staan om dingen te gaan doen, maar ze dan niks gaan doen![]()
How to? Of bugs?
Nope, deuren zijn niet dicht.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nope.
Heb je misschien deuren die dicht zijn? Dan moet er een bewaker komen om de deur te openen.
Dan zou ik 't niet weten.quote:
Inderdaad een tof spel. Maar voor mij geldt dat de rek er wel een beetje uit is. Het is voor mij ook al lang niet meer een spel dat ik wekelijks speel. Het is meer nog 1x per maand een gevangenis bouwen en als ik dan eenmaal speel ben ik er eigenlijk alweer klaar meequote:
En, is \ was ie een beetje vet?quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Planetary annihilation wordt over een week gereleased.
Heb het toevallig vorige week voor het eerst echt ff gespeeld, twee potjes met een vriend tegen de AI. We werden dik ingemaaktquote:
Heb het net voor een euro of zes gekocht, wilde het al een poos proberen.quote:Op maandag 8 december 2014 23:11 schreef DieselTank het volgende:
Ik ga het binnenkort ook weer spelen... maar helaas heb ik het nog niet gekocht dus moet ik steeds ho ho piraat spelen.... Maar wie speelt dit spel nog???
jij vondt de tutorial grappig..?quote:Op zondag 21 december 2014 17:07 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Heb het net voor een euro of zes gekocht, wilde het al een poos proberen.
Het is wel ingewikkeld en ik voel echt de behoefte om alles vooruit te gaan plannen, maar het ziet er ook leuk uit en de turtorial was grappig gedaan. Verder ga ik het deze kerst eens lekker uitproberen.
quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 17:10 schreef mschol het volgende:
[..]
jij vondt de tutorial grappig..?
ik heb nu al medelijden met je gevangenen...
Je zit niet voor jan lul in de gevangenis natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who's your Stannis?
Raar genoeg vindt ik dit soort verhalen lezen leuker dan het echt spelen.quote:Op maandag 22 december 2014 16:56 schreef ZoDiep het volgende:
Ik begin de basis nu langzaam onder de knie te krijgen. Ik weet nog niet hoe/of ik de gevangenen instroom kan beperken/stoppen. Heb al een oplossing gezien die bij mij niet werkt, maar ik vogel het vanzelf uit.
Eerste lading gevangenen is volledig ontsnapt omdat het hek en de cellen nog niet af waren- ik had gedacht dat ze wel een dag in de holding cell konden blijven, maar helaas- en de bewaking stond lekker te chillen in de keuken terwijl iedereen hem dus smeert.
Tweede keer ging beter, cellen waren bijna af, een kerel valt de bewakers aan en die hebben hem met zijn 5en he-le-maal kapot geschopt. Ligt knock-out in de cel. Maar de bewaking is ook gewond dus ben ik achter healthcare aangegaan.
En zo leer je al doende
Kijk bij het menu waar je ook regime en programma's (bv kitchen-workshop) dan helemaal bovenste tap is volgens mij prisoners, en die kan je dan op open of dicht zetten. Hiermee reguleer je de instroom.quote:Op maandag 22 december 2014 16:56 schreef ZoDiep het volgende:
Ik begin de basis nu langzaam onder de knie te krijgen. Ik weet nog niet hoe/of ik de gevangenen instroom kan beperken/stoppen. Heb al een oplossing gezien die bij mij niet werkt, maar ik vogel het vanzelf uit.
Eerste lading gevangenen is volledig ontsnapt omdat het hek en de cellen nog niet af waren- ik had gedacht dat ze wel een dag in de holding cell konden blijven, maar helaas- en de bewaking stond lekker te chillen in de keuken terwijl iedereen hem dus smeert.
Tweede keer ging beter, cellen waren bijna af, een kerel valt de bewakers aan en die hebben hem met zijn 5en he-le-maal kapot geschopt. Ligt knock-out in de cel. Maar de bewaking is ook gewond dus ben ik achter healthcare aangegaan.
En zo leer je al doende
Je kunt ook ergens in het menu onder Grants een grant pakken. Die geven je gratis geld en nogmeer als je een paar opdrachten hebt uitgevoerd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:10 schreef deezler het volgende:
Vanwege de aanbieding op Steam ook het spel maar eens aangeschaft.
Eerste pogingen gingen allemaal de mist in omdat halverwege het geld op is en de gevangenis nog niet af. Dan begin ik opnieuw, kom ik iets verder maar weer te ambitieuze plannen blijkbaar.
Heb een optie gezien voor onbeperkte financiële middelen, maar dan is het minder spannend.
Ja, deze had ik al gehad. Maar door jou begrijp ik ineens dat dat kruisje in die box betekent dat je het aan hebt staan, terwijl ik een kruisje met 'uit/nee/niet' associeer. Hartelijk bedankt dus!quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:38 schreef Saninl het volgende:
[..]
Kijk bij het menu waar je ook regime en programma's (bv kitchen-workshop) dan helemaal bovenste tap is volgens mij prisoners, en die kan je dan op open of dicht zetten. Hiermee reguleer je de instroom.
Wel moet je bij het aanmaken van de game de checkbox bij "continues intake" uit hebben staan natuurlijk
Sorry voor de vage uitleg, maar heb het spel nu niet bij de hand
Good luckquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:45 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Je kunt ook ergens in het menu onder Grants een grant pakken. Die geven je gratis geld en nogmeer als je een paar opdrachten hebt uitgevoerd.
[..]
Ja, deze had ik al gehad. Maar door jou begrijp ik ineens dat dat kruisje in die box betekent dat je het aan hebt staan, terwijl ik een kruisje met 'uit/nee/niet' associeer. Hartelijk bedankt dus!
Dan gaat deze jongen weer opnieuw beginnen
over die stroomgeneratoren: heb je niet toevallig de kabels van beide generatoren aangesloten? dan krijgen ze stroomstoring..quote:Op donderdag 25 december 2014 21:23 schreef deezler het volgende:
Na veel gedoe met grants, geld tekort en budgetten, toch eens geprobeerd gewoon met unlimited funds.
Zo kwam ik een heel eind, totdat een grote brand de halve gevangenis in puin legde en ik bijna een aanklacht van criminal negligence o.i.d. aan mijn broek kreeg.
De brand werd veroorzaakt door een powerstation dat ik noodgedwongen ergens tussen de workshop en de laundry moest inproppen. Want ik had in principe genoeg powerstations, maar de helft deed het niet, en steeds als ik de tweede aanzet, dan gaat alles weer uit. Probeer ik dan de derde, dan heb ik weer stroom, maar die eerste twee blijven knipperen, en zijn dus uit. Maar schakel ik dan de workshop aan, dan zit ik weer zonder. Waarschijnlijk omdat die erg veel stroom verbruikt. Ik zal ongetwijfeld iets verkeerd hebben gedaan, maar ik zou niet weten wat.
Vandaar een extra powerstation bij workshop en laundry, maar toen ging alles de lucht in.
En hoe zit dat met die productcode? Die moet ik invoeren als erom gevraagd wordt. Maar er wordt niet om gevraagd?
Dat je blijkbaar niet meerdere generatoren op hetzelfde net aan kunt sluiten, daar ben ik inmiddels ook achter ja. Maar verklaart niet waarom 1 en 2 afzonderlijk er na een of twee seconden mee ophouden als ik ze alleen aanzet, ze meteen weer uitschakelen als ik er twee aanzet, en alleen nr. 3 afzonderlijk wel blijft branden.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:07 schreef mschol het volgende:
[..]
over die stroomgeneratoren: heb je niet toevallig de kabels van beide generatoren aangesloten? dan krijgen ze stroomstoring..
en de product code kan je registreren op de site van prison architect om toegang te krijgen tot het forum (en vermoedelijk ook de non-steam, DRM vrije builds)
ze hebben een opruim kamer voor vervelende gevangen geintroduceerd?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:42 schreef delano.888 het volgende:
Ok, dit moeten jullie allemaal even kijken.
Het is wel heel tof, maar voelt toch ook wel slecht.. Ik denk dat je wel kan raden wat ze hebben toegevoegd..
Wel vervelend met die average cell-rating.. Als je al je cellen nu relatief "goed" maakt, dan gooien ze veel van je prisoners in je holdingquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:31 schreef delano.888 het volgende:
YES EINDELIJK fatsoenlijk werkende douches in elke cel. Werd wel tijd!
En je kan nu ook echt Nederlandse cellen maken, met computers enz
Dan heb je het filmpje niet goed gekeken als je dat denktquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:11 schreef Saninl het volgende:
[..]
Wel vervelend met die average cell-rating.. Als je al je cellen nu relatief "goed" maakt, dan gooien ze veel van je prisoners in je holding
Hmm, wat ik ervan begrijp is het volgende:quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan heb je het filmpje niet goed gekeken als je dat denkt(psst vanaf 21:40)
Ja juist, dat jaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:22 schreef mschol het volgende:
dat is wel een jammerlijke verandering, en veranderd nogal de basis van het bouwen van een gevangenis..
Aanvulling:quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:02 schreef Saninl het volgende:
[..]
Hmm, wat ik ervan begrijp is het volgende:
De cellen hebben vanaf heden een waardering van 1 t/m 10. Ook prisoners hebben een waardering van 1 t/m 10 die de guards proberen te matchen met een cel van dezelfde waardering.
Echter wanneer de prisoner lvl 10 is en maar een cel van lvl 3 krijgt, dan is hij eerder agressief en zorgt eerder voor opstootjes ed.
Wat dus inderdaad niet betekend dat er prisoners in de holding worden gegooid, maar dat zelf je prison meer dangerous wordt
Dan is de kans dat hij zijn leven gaat beteren kleiner. Des te lager % kans clemency is, des te beter het is om hem te zappen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:49 schreef wc-bril het volgende:
Hoe zit dat nou met die Death Row?
Iemand komt binnen met 30% clemency, dan heeft ie zo'n gesprek in een Parole room, wordt het 15%. Dat is dus nogsteeds boven de aangeraden 10%.
Alleen ik kan er nu geen Max. Security van maken, hij blijft een death row prisoner, en heeft verder geen gesprekken meer in de parole room..
meerdere stroomgroepen maken?quote:Op donderdag 17 september 2015 15:58 schreef Loll het volgende:
Sorry voor de kick maar sinds een tijdje speel ik prison architect. Echter het probleem is nu dat als de gevangenis te groot is. Mijn energie voorziening uitvalt ook als ik alle capicitors in gebruik heb. Iemand die weet hoe ik dit moet oplossen?
Is zeker een keer uitgelegd in het Alpha filmpje toen ze die functie uitbrachten. Even terug kijken dus.quote:
is niet zo lastig, even een voorbeeld plaatje:quote:
Vergeet niet om ze in een minimale 5x5 ruimte te zetten ivm de 12 capacitors die je rondom kan plaatsen.quote:Op donderdag 17 september 2015 16:14 schreef mschol het volgende:
[..]
is niet zo lastig, even een voorbeeld plaatje:
[ afbeelding ]
2 aparte stroom ciruits, de circuits mogen NIET met elkaar verbonden worden, dan vallen ze allebei uit
Ik zet altijd die stukken water uit zeg maar. Dat is me toch een partij onhandigquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:51 schreef Teeno het volgende:
[..]
Vergeet niet om ze in een minimale 5x5 ruimte te zetten ivm de 12 capacitors die je rondom kan plaatsen.
[ afbeelding ]
Dit is mijn bajes momenteel, de lege ruimte wil ik inrichten als Max of Protective, maar ik vroeg me af hoe je snel kan zien welke prisoners als snitch/law enforcement staan geregistreerd? Af en toe heb ik weer een dooie en 9 van de 10 keer is dat een snitch of le.
Tevens wil ik bij een waarde van rond de 800k (speel zonder unlimited funds) de boel weer verkopen en een nieuwe beginnen. Juist het hele plannen en bouwen van een gevangenis kan mij uren zoet houden
Tips of ideeën zijn altijd welkom.
Symmetrie zei u?quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:14 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik zet altijd die stukken water uit zeg maar. Dat is me toch een partij onhandig
Zelf vind ik symmetrie ook mooi / belangrijk, dus dan schiet het al helemaal niet op dat er opeens een lake op mn map zit
quote:Bored of building prisons? Switch to escape mode, load a random facility and take direct control of a prisoner and crack on with the important business of breaking out. Earn experience points by shanking a guard, form up a posse of rough-necks and head to the armoury to shoot your way out or nick some tools from the workshop and start digging a tunnel hidden behind a picture of Raquel Welch.
Eerst een kantoortje maken voor je warden, dan accountant --> extra grant unlocken en dan van boven naar beneden je grants afwerken. Voor bijv. Cell Block A krijg je al 20.000 advance payment en nog eens 20k als je een capaciteit van 25 hebt. Zo kun je snel even je bankrekening aanvullen en uitbreiden.quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:01 schreef mschol het volgende:
[..]klinkt erg als escapists, maar toch geinig dat ze het toevoegen
hoe starten jullie een gevangenis, uitgaande van een beperkt budget?
quote:
Zijn er nog dingen aangepast? Zit nu mobiel en wil mijn data niet slopen.quote:
Op Steam nog geen changelog kunnen vinden over 1.0, wel dit;quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zijn er nog dingen aangepast? Zit nu mobiel en wil mijn data niet slopen.
Wel wat jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zijn er nog dingen aangepast? Zit nu mobiel en wil mijn data niet slopen.
End of an eraquote:
AMD. Found your problemquote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:26 schreef DieselTank het volgende:
Wat een bokke spel, gelukkig heb ik er niet voor betaald... Vroeger was het al altijd geklier en gekloot om het werkend te krijgen maar ze hebben nog niks opgelost....
Hij staat op fullscreen op mijn hele scherm en nog 1 of 2 pixels op mijn tweede scherm.. Waardoor mijn muis steeds naar het 2de scherm ging midgame.... Dus dacht ik doe even mijn 2de monitor uitschakelen flipt amd control center ding em.... Nou leuk ben al uur aan het klooien om het weer goed te krijgen voor 5 min gameplay.
En 28 eurokomop zeg, dit spel is 15 hoogstens 20 euro waard....
Ik kom er nu achter dat ze win8 niet supporten alleen win8.1quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
AMD. Found your problem
Heb nog nooit gezeik gehad met Prison Architect, spel loopt al zolang ik hem heb als een zonnetje. Of ie 28 euro waard is... meh, het is redelijk aan de prijzige kant, dat moet ik nageven. Aan de andere kant heb ik er wel uren plezier mee gehad en zal ik er ongetwijfeld nog uren plezier mee hebben. Tis allemaal relatief I guess.
Wat een kul vergelijking.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:13 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ik kom er nu achter dat ze win8 niet supporten alleen win8.1found the problem dus nu maar win10 installeren.... Wel jammer..
Het is zeker een leuk spel en het liep vroeger ook gewoon heel goed, nooit lag gehad ofzo, wel veel bugs maarja dat mag wel in alpha.
Maar als je vergelijkt wat je in bijv. ArmA 3 krijgt voor (nu 30 eerst 60) dan is arma toch een stuk meer qua code dan PA. dan bedoel ik hoeveel uur erin gestoken is.
ik neem aan dat je AMD bedoelt nu, PA ondersteund zelfs XP nog namelijkquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:13 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ik kom er nu achter dat ze win8 niet supporten alleen win8.1found the problem dus nu maar win10 installeren.... Wel jammer..
veel bugs? ja ik ben in EA wel wat bugs tegen gekomen, maar niks echt kritisch en gamebreakendsquote:Het is zeker een leuk spel en het liep vroeger ook gewoon heel goed, nooit lag gehad ofzo, wel veel bugs maarja dat mag wel in alpha.
euh, dit spel is al 5 jaar in ontwikkeling, dat wist je zeker niet?quote:Maar als je vergelijkt wat je in bijv. ArmA 3 krijgt voor (nu 30 eerst 60) dan is arma toch een stuk meer qua code dan PA. dan bedoel ik hoeveel uur erin gestoken is.
ik heb er ruim meer dan 28 euro ingestoken en dat is mij elke cent waard geweestquote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
AMD. Found your problem
Heb nog nooit gezeik gehad met Prison Architect, spel loopt al zolang ik hem heb als een zonnetje. Of ie 28 euro waard is... meh, het is redelijk aan de prijzige kant, dat moet ik nageven. Aan de andere kant heb ik er wel uren plezier mee gehad en zal ik er ongetwijfeld nog uren plezier mee hebben. Tis allemaal relatief I guess.
dat bouwen en verkopen vind ik wel een geweldige optie trouwens, heb nu een startbedrag van 500.000quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:35 schreef lolnoob123 het volgende:
Ik heb het gisteren ook een tijdje gespeeld. Aan de ene kant vind ik het een aardig ingewikkeld spel, met heel veel opties.
Maar ook al was mijn eerste gevangenis niet echt handig gebouwd en waren de gevangenen niet echt tevreden verdiende ik wel veel geld. Het spel is dus wel ingewikkeld maar niet echt moeilijk.
Ik heb mijn lelijke gevangenis nu verkocht en ga vanavond aan een nieuwe beginnen die iets meer doordacht zal zijn.
Op (mijn/)de Mac nog wel echt te veel bugs voor mij... Zelfs onspeelbarequote:Op maandag 12 oktober 2015 10:52 schreef jogy het volgende:
Ik ben ook aardig wat bugs tegen gekomen, vind eigenlijk niet echt dat het spel zo vrijgegeven kon worden. Niet echt gamebreaking maar wel irritant soms. Een paar keer gehad dat niet alle cellen gebruikt konden worden zonder aanwijsbare reden waardoor er een groep gevangenen onnodig lang in de holding cell bleven zitten, een paar keer gehad dat de kantine niet meer 'zichtbaar' was waardoor ik overal een rood driehoekje te zien kreeg, Een paar keer gehad dat de foundation niet dicht ging terwijl er wel een deur aanwezig was en nog een paar dingetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |