Motorbloempje.quote:
Ik heb er geen zin meer in voorlopig. Mag nou wel eens gewoon een keer klaar zijn, dan ga ik wel weer spelen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:46 schreef Kermit. het volgende:
Inmiddels is Alpha 26 uit, veel bugs zijn opgelost. Wat vinden jullie ervan?
Nope.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:48 schreef Leonos het volgende:
Paar vragen
Kan je meerdere gevangen in 1 cel plaatsen?
En heb vaak dat mijn workers hele tijd in de queue staan om dingen te gaan doen, maar ze dan niks gaan doen![]()
How to? Of bugs?
Nope, deuren zijn niet dicht.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nope.
Heb je misschien deuren die dicht zijn? Dan moet er een bewaker komen om de deur te openen.
Dan zou ik 't niet weten.quote:
Inderdaad een tof spel. Maar voor mij geldt dat de rek er wel een beetje uit is. Het is voor mij ook al lang niet meer een spel dat ik wekelijks speel. Het is meer nog 1x per maand een gevangenis bouwen en als ik dan eenmaal speel ben ik er eigenlijk alweer klaar meequote:
En, is \ was ie een beetje vet?quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Planetary annihilation wordt over een week gereleased.
Heb het toevallig vorige week voor het eerst echt ff gespeeld, twee potjes met een vriend tegen de AI. We werden dik ingemaaktquote:
Heb het net voor een euro of zes gekocht, wilde het al een poos proberen.quote:Op maandag 8 december 2014 23:11 schreef DieselTank het volgende:
Ik ga het binnenkort ook weer spelen... maar helaas heb ik het nog niet gekocht dus moet ik steeds ho ho piraat spelen.... Maar wie speelt dit spel nog???
jij vondt de tutorial grappig..?quote:Op zondag 21 december 2014 17:07 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Heb het net voor een euro of zes gekocht, wilde het al een poos proberen.
Het is wel ingewikkeld en ik voel echt de behoefte om alles vooruit te gaan plannen, maar het ziet er ook leuk uit en de turtorial was grappig gedaan. Verder ga ik het deze kerst eens lekker uitproberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 17:10 schreef mschol het volgende:
[..]
jij vondt de tutorial grappig..?
ik heb nu al medelijden met je gevangenen...
Je zit niet voor jan lul in de gevangenis natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who's your Stannis?
Raar genoeg vindt ik dit soort verhalen lezen leuker dan het echt spelen.quote:Op maandag 22 december 2014 16:56 schreef ZoDiep het volgende:
Ik begin de basis nu langzaam onder de knie te krijgen. Ik weet nog niet hoe/of ik de gevangenen instroom kan beperken/stoppen. Heb al een oplossing gezien die bij mij niet werkt, maar ik vogel het vanzelf uit.
Eerste lading gevangenen is volledig ontsnapt omdat het hek en de cellen nog niet af waren- ik had gedacht dat ze wel een dag in de holding cell konden blijven, maar helaas- en de bewaking stond lekker te chillen in de keuken terwijl iedereen hem dus smeert.
Tweede keer ging beter, cellen waren bijna af, een kerel valt de bewakers aan en die hebben hem met zijn 5en he-le-maal kapot geschopt. Ligt knock-out in de cel. Maar de bewaking is ook gewond dus ben ik achter healthcare aangegaan.
En zo leer je al doende
Kijk bij het menu waar je ook regime en programma's (bv kitchen-workshop) dan helemaal bovenste tap is volgens mij prisoners, en die kan je dan op open of dicht zetten. Hiermee reguleer je de instroom.quote:Op maandag 22 december 2014 16:56 schreef ZoDiep het volgende:
Ik begin de basis nu langzaam onder de knie te krijgen. Ik weet nog niet hoe/of ik de gevangenen instroom kan beperken/stoppen. Heb al een oplossing gezien die bij mij niet werkt, maar ik vogel het vanzelf uit.
Eerste lading gevangenen is volledig ontsnapt omdat het hek en de cellen nog niet af waren- ik had gedacht dat ze wel een dag in de holding cell konden blijven, maar helaas- en de bewaking stond lekker te chillen in de keuken terwijl iedereen hem dus smeert.
Tweede keer ging beter, cellen waren bijna af, een kerel valt de bewakers aan en die hebben hem met zijn 5en he-le-maal kapot geschopt. Ligt knock-out in de cel. Maar de bewaking is ook gewond dus ben ik achter healthcare aangegaan.
En zo leer je al doende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |